quote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
Ik wil jou wel rijles geven. Post anders wat pics, misschien kan ik korting geven.
Beetje tegenstrijdig...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef xXCindyXx het volgende:
Deze rijschool moet trouwens erg goedkoop zijn en goede slagingspercentages.
een rijbewijs heb je nodig om dat te ontvluchtenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef D.D.W. het volgende:
Wat moet iemand van 18 eigenlijk met een rijbewijs? Je hebt toch gratis ov..
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een rijbewijs heb je nodig om dat te ontvluchten
mijn rijbewijs is het mooiste cadeau wat ik ooit gekregen hebquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?
Wat een onzin. Rijbewijs is altijd handig om te hebben. Soms is het ov geen optie.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?
Rijbewijs is handig alsquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
-Het is een investering voor het levenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef D.D.W. het volgende:
Wat moet iemand van 18 eigenlijk met een rijbewijs? Je hebt toch gratis ov..
-Het is leukquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef hehe het volgende:
[..]
-Het is een investering voor het leven
-Je kan al vroeg ervaring op doen met het oog op de toekomst
-Je zal het ooit een keer moeten halen, liever nu dan wanneer je 30+ bent
-Het wordt elk jaar duurder
-enz...
Ja, want in Nederland bestaan geen files en mag je overal gratis parkeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Rijbewijs is handig als
- Het gesneeuwd heeft
- Er werkzaamheden zijn aan het spoor
- Er herstelwerkzaanheden zijn
- Er blaadjes op de rails liggen
- Er personeelsproblemen zijn bij de NS
- Er een sein en/of wisselstoring is
- Er matriaalproblemen zijn bij de NS
- Er een aanrijding is geweest
Oh wacht, dat is dus eigenlijk altijd wel.
Stop er mee nu het nog kan en kies toch voor het OV.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op de website van CBR gekeken welke het hoogste slagingspercentage had.
Ik ben nu al een jaar aan het lessen dus heel veel zegt het niet, maar dat ligt voor het grootste gedeelte aan mij.
graag gedaan en groetjes terug van ons allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef xXCindyXx het volgende:
Hoi Hoi![]()
Ik ben net 18 jaar geworden en mag voor mijn verjaardag lessen gaan nemen.![]()
Nu zit ik natuurlijk met de grote vraag bij welke rijschool ik kan les krijgen.![]()
Weet iemand toevallig zo'n rijschool in Amsterdam?
Nou, alvast bedankt en groetjes van Cindy
Ov hippie, Jij hebt vast geen Rbw?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want in Nederland bestaan geen files en mag je overal gratis parkeren.
Nog nietquote:
En hoeveel lessen gehad?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op de website van CBR gekeken welke het hoogste slagingspercentage had.
Ik ben nu al een jaar aan het lessen dus heel veel zegt het niet, maar dat ligt voor het grootste gedeelte aan mij.
50 ofzoquote:
Het is net als roken/seks/drugs.. wat je niet kent mis je ook nietquote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet. Het is handig om een rijbewijs te hebben, maar het is geen wondermiddel ofzo.
Jawel,quote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet. Het is handig om een rijbewijs te hebben, maar het is geen wondermiddel ofzo.
Bij mij net zo, heb niet eens m'n ov opgehaald.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef Teeno het volgende:
[..]
Het is net als roken/seks/drugs.. wat je niet kent mis je ook niet
Ik had op mijn 19e mijn rijbewijs en auto, en tot m'n 20e gratis OV.. ben in dat hele jaar precies 3 keer met de bus naar school geweest (terwijl die hier echt van deur tot deur rijdt)
Als je een rijschool had gekozen met 'n minder hoog slagingspercentage had je ws al 'n paar keer mogen afrijden, en was je misschien wel geslaagd.. 50 lessen is echt VEEL.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 ofzo. Het staat een tijdje 'stil' zeg maar. Al een tijdje geen voortgang geboekt, ik moet nog over een bepaalde drempel heen. Heb de TTT al wel gehaald enzo.
Ach, 50 veel, ik had er nog iets meer nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 01:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je een rijschool had gekozen met 'n minder hoog slagingspercentage had je ws al 'n paar keer mogen afrijden, en was je misschien wel geslaagd.. 50 lessen is echt VEEL.
Heb je uberhaubt al 'n keer afgereden? =/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel in 1 keer me theorie, TTT en praktijk gehaald tho![]()
dat dus. bij rijscholen met een zeer hoge slagingspercentage, kun je er blindelings vanuit gaan dat je minstens 40 lessen nodig hebt, alvorens ze je laten afrijden of zelfs meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef fs180 het volgende:
Vergeet percentages, grote kans dat wanneer ze 97% hebben ze iedereen niet eerder op laten dan dat ze 30+ lessen hebben. Neem een waar je goed bij voelt, veel belangerijker, echt waar. Pak wel een rijschool buiten het centrum. Scheelt wel een hoop met op tijd op afpraak zijn, niet dat hij nog vast zit op de grachten![]()
Nee, ik kan gewoon niet rijdenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:03 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je een rijschool had gekozen met 'n minder hoog slagingspercentage had je ws al 'n paar keer mogen afrijden, en was je misschien wel geslaagd.. 50 lessen is echt VEEL.
Heb je uberhaubt al 'n keer afgereden? =/
QFT. Dát kost bakken vol geld, al die examens. Mijn zusje was slachtoffer van een matige rijschool die blijkbaar denkt dat je na 20 lessen en elke 2 lessen daarop maar moet gaan proberen af te rijden.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Dan rij ik liever af bij iemand die niet steeds loopt te pushen om af te rijden, dan dat ik zoals een vriendin van me, pas bij de derde of vierde keer slaag omdat het weleens tijd is. ZIj is ook overgestapt op een andere rijschool omdat dat echt niet ging op die manier.
Ja, die vriendin van me dus ook. Goed voor je stressniveau ook. Begon die vent nog te zeuren dat ze te veel geld kostte (ze had een pakket afgesloten waar ze dus overheen ging zonder dat ze hoefde bij te betalen, maar dat was zijn probleem, en hij wilde van haar af en liet haar meerdere keren afrijden, achter elkaar).quote:Op maandag 18 januari 2010 10:03 schreef Miasan het volgende:
[..]
QFT. Dát kost bakken vol geld, al die examens. Mijn zusje was slachtoffer van een matige rijschool die blijkbaar denkt dat je na 20 lessen en elke 2 lessen daarop maar moet gaan proberen af te rijden.
Doe geen moeite..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef Eenskijken het volgende:
Je kan inderdaad beter wat extra lessen nemen ipv meerdere examens, die kosten al zo'n 200 euro per keer. Kan je beter voor ~40 euro een extra les nemen en in 1 keer slagen.
Hoewel het natuurlijk van allerlei factoren afhangt.
...quote:laatste bezoek: 24 dagen, 16 uur geleden.
Die 180 euro (in mijn tijd) betaal je niet aan de rijschool maar aan het CBR.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:31 schreef Lano het volgende:
Let er wel op, dat rijscholen die goedkoop zijn je naaien. Ze kunnen alleen maar zo goedkoop zijn omdat ze rijk worden door je 5x op examen te sturen.
Topquote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef xXCindyXx het volgende:
Hoi Hoi![]()
Ik ben net 18 jaar geworden en mag voor mijn verjaardag lessen gaan nemen.![]()
Nu zit ik natuurlijk met de grote vraag bij welke rijschool ik kan les krijgen.![]()
Weet iemand toevallig zo'n rijschool in Amsterdam?
Nou, alvast bedankt en groetjes van Cindy
Je rijschool vult er ook z'n zakken mee hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die 180 euro (in mijn tijd) betaal je niet aan de rijschool maar aan het CBR.
Je rijschool verdient er ook aan hoor. Ze hoeven maar 93,15 euro te betalen aan het CBR. Die andere 100 euro hebben ze gauw verdient in dat halfuur.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die 180 euro (in mijn tijd) betaal je niet aan de rijschool maar aan het CBR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |