quote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef Dibble het volgende:
Ik wil jou wel rijles geven. Post anders wat pics, misschien kan ik korting geven.
Beetje tegenstrijdig...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef xXCindyXx het volgende:
Deze rijschool moet trouwens erg goedkoop zijn en goede slagingspercentages.
een rijbewijs heb je nodig om dat te ontvluchtenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef D.D.W. het volgende:
Wat moet iemand van 18 eigenlijk met een rijbewijs? Je hebt toch gratis ov..
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
een rijbewijs heb je nodig om dat te ontvluchten
mijn rijbewijs is het mooiste cadeau wat ik ooit gekregen hebquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?
Wat een onzin. Rijbewijs is altijd handig om te hebben. Soms is het ov geen optie.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vind zelf het ov anders prima werken, het is denk ik meer om mee te pronken dan dat het functioneel is?
Rijbewijs is handig alsquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
-Het is een investering voor het levenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef D.D.W. het volgende:
Wat moet iemand van 18 eigenlijk met een rijbewijs? Je hebt toch gratis ov..
-Het is leukquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef hehe het volgende:
[..]
-Het is een investering voor het leven
-Je kan al vroeg ervaring op doen met het oog op de toekomst
-Je zal het ooit een keer moeten halen, liever nu dan wanneer je 30+ bent
-Het wordt elk jaar duurder
-enz...
Ja, want in Nederland bestaan geen files en mag je overal gratis parkeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Rijbewijs is handig als
- Het gesneeuwd heeft
- Er werkzaamheden zijn aan het spoor
- Er herstelwerkzaanheden zijn
- Er blaadjes op de rails liggen
- Er personeelsproblemen zijn bij de NS
- Er een sein en/of wisselstoring is
- Er matriaalproblemen zijn bij de NS
- Er een aanrijding is geweest
Oh wacht, dat is dus eigenlijk altijd wel.
Stop er mee nu het nog kan en kies toch voor het OV.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op de website van CBR gekeken welke het hoogste slagingspercentage had.
Ik ben nu al een jaar aan het lessen dus heel veel zegt het niet, maar dat ligt voor het grootste gedeelte aan mij.
graag gedaan en groetjes terug van ons allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef xXCindyXx het volgende:
Hoi Hoi![]()
Ik ben net 18 jaar geworden en mag voor mijn verjaardag lessen gaan nemen.![]()
Nu zit ik natuurlijk met de grote vraag bij welke rijschool ik kan les krijgen.![]()
Deze rijschool moet trouwens erg goedkoop zijn en goede slagingspercentages.
Weet iemand toevallig zo'n rijschool in Amsterdam?
Nou, alvast bedankt en groetjes van Cindy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |