heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Crisis? What crisis?quote:
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
heeft die ene gitarist nou een MC-6 purple dutch dot?
lijkt er iig erg sterk opquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is hun nieuwe gitarist. Ik heb die kerel nog niet eens ontmoet.
Ik mis een galmpje op de drumsquote:Op woensdag 23 december 2009 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Whehehe de band van de eigenaar van onze oefenruimte heeft een kerstliedje gemaakt.
Waar ze in 'optreden' is onze oefenruimte.
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintjequote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik mis een galmpje op de drums
Het zit strak in elkaar voor een geintje!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze hebben in één week dit nummer geschreven en opgenomen. In 3 dagen gemixt (er zit een studio in het pand). Best vlot gedaan. Ach, het is maar een geintje.
Maar idd, zo'n band is het wel. De drummer heeft ook weleens zwartwitgestreepte spandex aan
.
quote:
quote:De inbox "the_dean" is niet beschikbaar
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.quote:Vanaf kwart voor vijf zo ongeveer
Ze kunnen het wel, jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het zit strak in elkaar voor een geintje!
Moet het inmiddels weer doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah, dan kom ik rond een uur of 5 wel even bij je langs.
Welke tab?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef genakt het volgende:
ik zat wat te kijken heeft hij het over sweepen ofzo ?!![]()
das nog verdomd moeilijk
en natuurlijk ook weer een tab die niet klopt
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
metallica onequote:
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
Godsamme...2,5 uur door mijn wekker heen geslapen. Ben nu pas op mijn werk.
Ik heb het ook wel eens andersom, dan word je wakker en denk je dat de wekker zo wel zal gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat klinkt heel bekend! Word je wakker... denk, hey! nog voor de wekker
Draai je je om, is het al 10 uur
Vandaag ook weer
Daar heb ik geen last van. Het gebeurt wel regelmatig dat ik op snooze druk en daar vervolgens 3x doorheen slaap.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:19 schreef The_Dean het volgende:
Dat heb ik de laatste tijd niet gehad, maar vroeger wel. Altijd voor de wekker wakker
Of je denkt dat je op snooze drukt, maar je mep perongeluk op Alarm off...
wakeup emmerwaterquote:Op donderdag 24 december 2009 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, wakeup light
zee van licht, moeilijk doorheen te slapen, moet ie alleen nie vastlopen of veregeten 'm te zetten.
je hebt van die trilplaaten die je in je kussen kan doenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:38 schreef brother52 het volgende:
Ik heb het idee dat ik ook dwars door zo'n wakeup light een slaap.
Eigenlijk moet ik een wekker hebben die zo veel lawaai maakt, dat de buren van 2 huizen verderop komen klagen.
Hmm, lijkt me ook geen goede oplossing, ik word meestal wakker naast het kussen.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:40 schreef genakt het volgende:
[..]
je hebt van die trilplaaten die je in je kussen kan doen
heb er vroeger 1 gehad daar word je echt wel wakker van
Mja, ik dan niet. Punt is, we zijn supergestresst hier want ik moet nog dingen afkrijgen voor volgende week en ik ben echt op. Heb ook het gevoel dat ik maar 3 uur geslapen heb terwijl dat toch iets van 10 uur isquote:Op donderdag 24 december 2009 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Daar heb ik ook wel eens last van maar ik heb dan het voordeel dat ik dan thuis kan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |