kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..].
Er zitten zeker zeer goede verhalen bij.
wat had jij gedaanquote:
14 stemmers tot nu toe. Dus dat mogen er best meer wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
duurde even voordat ik ze allemaal had gelezen, en toen moest ik nog een lijstje maken
ben eigenlijk vergeten te kijken maar wordt er nou veel gestemd?
Omdat ik er op tijd bij was, dus!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar dan was het nog geen kwartet geweest
dat is idd weinigquote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
14 stemmers tot nu toe. Dus dat mogen er best meer worden.
dan was Marc er al tussen geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik er op tijd bij was, dus!.
je moet die ketting ook korter makenquote:
Maar hoe je het ook wendt of keert: uiteindelijk had jij geen kwartet, dus missie geslaagdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan was Marc er al tussen geweest
dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe je het ook wendt of keert: uiteindelijk had jij geen kwartet, dus missie geslaagd.
Tonijnsteak, aardappelkroketjes en wat boontjesquote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc
wat heb je te eten ?
Tonijnsteakquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tonijnsteak, aardappelkroketjes en wat boontjes
douche wokquote:
Nee! NIet op een eerste datequote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we met zijn allen Catannen dan?
Vandaar ook de oproep op de FP.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
14 stemmers tot nu toe. Dus dat mogen er best meer worden.
dat wil Nijns nietquote:
Fhaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Fha het volgende:
Begroeterts![]()
Ik ben vrolijkzonder reden
dus
Ons mam heeft het idee opgevat om morgenvroeg om 8 uur boodschappen te doen, maar aangezien de drab aan het opvriezen is, ben ik de klos en moet ik chauffeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef friemelaar het volgende:
't vriest alweer en die zooi is nog geen snars verminderd......![]()
Hopelijk komt er niet nog een laag op.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Fha het volgende:
Begroeterts![]()
Ik ben vrolijkzonder reden
dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
idd niet te hopenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef friemelaar het volgende:
't vriest alweer en die zooi is nog geen snars verminderd......![]()
Hopelijk komt er niet nog een laag op.
Morgen blijft het waarschijnlijk de hele dag vriezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd niet te hopen
hier vriest het ook licht hoop wel dat het morgen goed dooit ik wil de parking morgen nog schoonmaken
Bij ons had je tot gisteren gratis strooizout op kunnen halen:quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd niet te hopen
hier vriest het ook licht hoop wel dat het morgen goed dooit ik wil de parking morgen nog schoonmaken
Ook in Belgiestan?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen blijft het waarschijnlijk de hele dag vriezen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen blijft het waarschijnlijk de hele dag vriezen.
waarom denk je dat de uitgifte is gestoptquote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons had je tot gisteren gratis strooizout op kunnen halen:
Uitgifte strooizout gestopt na bedreiging
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd niet te hopen
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef friemelaar het volgende:
Wie heeft het hier ook alweer iedere keer over een batsclub ????
ik zei het ik zei hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
oquote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik gebruik daar een sneeuwschuiver voor en een bezem
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:08 schreef friemelaar het volgende:
kennen jullie geen familieleden met een s en een z?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Fha kijkt natuurlijk Harrie Potter op TV ....
Verwachting tot morgen middernachtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit net de weersvoorspelling te kijken
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Fha kijkt natuurlijk Harrie Potter op TV ....
de watte ?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar het is reclame dus ik kan wel even snel dansen ja. Gaan we hakkuuuuh of pitte offuuuh skanken?
Welke van de drie?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou voor skanken gaan, dat lijkt op spanken namelijk.
als ik zou weten wat het allemaal is welquote:
ik eerder voor pittequote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ska#Skankenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
whehehequote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]. Dus jij zit vrijdags bij GF in de toko?
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
JaMaar het is reclame dus ik kan wel even snel dansen ja. Gaan we hakkuuuuh of pitte offuuuh skanken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk hoofdzakelijk om 't vasthouden![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]. Dus jij zit vrijdags bij GF in de toko?
als ik dat zo lees ga ik daar niet blij van wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ska#Skanken
Worjeblijvan
Of was het een wip-arrangement?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..].
GF wilde ons allemaal een VIP-arrangement geven hoorde ik.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen.
Ik wil heul niet vastgehouden worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging eigenlijk hoofdzakelijk om 't vasthouden![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
shit voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
Thuis van de kerstborrel
Alleen wel te horen gekregen dat we morgen gewoon moeten werken
wel een halve dag vrij gekregen?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
Thuis van de kerstborrel
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..].
GF wilde ons allemaal een VIP-arrangement geven hoorde ik.
Ons kantoor sluit morgen om 15:00 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
Thuis van de kerstborrel
dat is op de woensdagquote:
zou ik ook niet willenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil heul niet vastgebonden worden!
Jonguuuuh...quote:
en dan de kerstborrelquote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ons kantoor sluit morgen om 15:00 uur.
Ik had vorige week al aangegeven eerder weg te moeten en was toen geen probleem, dus morgen om een uur of 2 zal ik ze allemaal gedag gaan zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een halve dag vrij gekregen?
Ik hoorde ze zeggen dat we gewoon tot half 6 moesten werken... Maar ik ben toch eerder weg dus boeit me niet zo..quote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ons kantoor sluit morgen om 15:00 uur.
meisjeeehquote:
neh, dank je daar word je moe vanquote:
ik zou om half 2 beginnenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had vorige week al aangegeven eerder weg te moeten en was toen geen probleem, dus morgen om een uur of 2 zal ik ze allemaal gedag gaan zeggen
watquote:
quote:
Moe worden is lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
neh, dank je daar word je moe van![]()
*niet vasthouden = niet dansen*
Ploegendienst dusquote:Op woensdag 23 december 2009 22:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou om half 2 beginnen
ik wordt liever ergens anders moe vanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Moe worden is lekker![]()
En ik dans nooit met vasthoudenDas heul ook wel dansen
zo ietsquote:
hasta la mana of zoietsquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
De generator doet het weer dus we hebben weer stroom.
Het hele dorp zit aLsinds 4 uur vannacht zonder stroom.
Wat zijn die Portugezen snel
Ja dat weten we nou welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wordt liever ergens anders moe van
Dansenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Moe worden is lekker![]()
En ik dans nooit met vasthoudenDas heul ook wel dansen
quote:
Omdat het nat isquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ik graag moe wordt van zwemmen
quote:
*proestquote:
Ik heb die gave gewoon niet... Niet echt mijn ding dus.quote:
Schiet lekker op met die lui daarquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
De generator doet het weer dus we hebben weer stroom.
Het hele dorp zit aLsinds 4 uur vannacht zonder stroom.
Wat zijn die Portugezen snel
ik ook niet echtquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb die gave gewoon niet... Niet echt mijn ding dus.
lekker snel zijn ze er iddquote:
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet echt![]()
wel vroeger danslessen gehad maarniet echt mijn ding
![]()
lekker schuifelen wel maar dat is ook niet echt dansen
Ik zou je bijna gelovenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe weet jij nou dat ik graag moe wordt van zwemmen
Ja echt.....quote:
och het vrouwtje wilde dat graag gaan doen dus....quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens aan begonnen
Na een paar blauwe tenen toch maar mee opgehouden?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och het vrouwtje wilde dat graag gaan doen dus....
Gemiste kans ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens aan begonnen
quote:
dan kan hij het toch gewoon komen makenquote:[..]
Ja echt.....
Ze weten waar de storing zit maar het lijkt erop dat de enige monteur thuis zit met een tennisarm..
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Na een paar blauwe tenen toch maar mee opgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |