Wild & more.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
ik vind de kleuren mooiof heeft je nieuwe camera er iets anders van gemaakt?
Hoe heten de kleuren?
Nee, Mirjam en ik hebben beide een grote plastice opbergbak, met daarin een inzetbak zeg maar, zodat je nog meer frutsels kwijt kuntquote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?
Yay!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de winkel wil je 'm hè? Ik heb er een van de h&m, iets met Cashmere in de naamquote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Frosting het volgende:
Ik zoek eigenlijk een mooie nude. Zn vieze huidkleur iemand een idee waar ik die kan scoren?
Kon niets vinden bij de Etos en Kruidvat.
Whehehequote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Lindytje het volgende:
(zie mijn interieur Ikea zijn....)
Arme nagels....quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
Vandaag 2 lakjes gekregen van een vriendin die in Oekraïne is geweest.
Mooi shotje ook van de afgebroken nagels *zucht*
[ afbeelding ]
Da's nog best een slim idee! Dankjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb in mijn lades van dat antislipspul gedaan zodat de flesjes niet alle kanten op vliegen als je de lades open doet.
Ooohquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
Vandaag 2 lakjes gekregen van een vriendin die in Oekraïne is geweest.
Mooi shotje ook van de afgebroken nagels *zucht*
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef babyfeet het volgende:
wow wat veel lindytje wel gaaf hoor.
vandaag is mijn andere duimnagel eraf gegaan eigenlijk is mijn middelvinger ook bijna voor de helft ingescheurd wilde de vuilnisbak open maken maar die zat vast gevroren en toen gleed ik er vanaf.
wijsvinger deed heel erg pijn en dacht die ligt eraf mee nee gelukikig niet middelvinger geen pijn half ingescheurd
heb er maar een stuk afgeveild want ze waren gewoon te lang
middelvinger sneuveld nu niet goed gelijmd dus .
maar ik wil de rest eigenlijk kort vijlen
Ze heeft geen idee. Zo lief.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sooempie, Je gaat zo zwaar FAILEN !!!![]()
Ik ben er ook bang voor. Als stormqueen al een plank leeggeruimd heeft voor haar lakjes...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sooempie, Je gaat zo zwaar FAILEN !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |