Wild & more.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
[..]
ik vind de kleuren mooiof heeft je nieuwe camera er iets anders van gemaakt?
Hoe heten de kleuren?
Nee, Mirjam en ik hebben beide een grote plastice opbergbak, met daarin een inzetbak zeg maar, zodat je nog meer frutsels kwijt kuntquote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef mmascha het volgende:
[..]
Bovenladerbak voor de Helmer? Bestaat dat? Is Ikea open met de kerst?
Yay!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Oblivion het volgende:
Ja, nu ben ik aan de beurt!![]()
Klote lak, klote kleur, maar nieuwe camera..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de winkel wil je 'm hè? Ik heb er een van de h&m, iets met Cashmere in de naamquote:Op woensdag 23 december 2009 22:40 schreef Frosting het volgende:
Ik zoek eigenlijk een mooie nude. Zn vieze huidkleur iemand een idee waar ik die kan scoren?
Kon niets vinden bij de Etos en Kruidvat.
Whehehequote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Lindytje het volgende:
(zie mijn interieur Ikea zijn....)
Arme nagels....quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
Vandaag 2 lakjes gekregen van een vriendin die in Oekraïne is geweest.
Mooi shotje ook van de afgebroken nagels *zucht*
[ afbeelding ]
Da's nog best een slim idee! Dankjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe
Ik heb in mijn lades van dat antislipspul gedaan zodat de flesjes niet alle kanten op vliegen als je de lades open doet.
Ooohquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Linnie20v het volgende:
Vandaag 2 lakjes gekregen van een vriendin die in Oekraïne is geweest.
Mooi shotje ook van de afgebroken nagels *zucht*
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef babyfeet het volgende:
wow wat veel lindytje wel gaaf hoor.
vandaag is mijn andere duimnagel eraf gegaan eigenlijk is mijn middelvinger ook bijna voor de helft ingescheurd wilde de vuilnisbak open maken maar die zat vast gevroren en toen gleed ik er vanaf.
wijsvinger deed heel erg pijn en dacht die ligt eraf mee nee gelukikig niet middelvinger geen pijn half ingescheurd
heb er maar een stuk afgeveild want ze waren gewoon te lang
middelvinger sneuveld nu niet goed gelijmd dus .
maar ik wil de rest eigenlijk kort vijlen
Ze heeft geen idee. Zo lief.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
@ Sooempie, Je gaat zo zwaar FAILEN !!!![]()
Ik ben er ook bang voor. Als stormqueen al een plank leeggeruimd heeft voor haar lakjes...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
Maaar volgens mij groeien jouw nagels wel als kool!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef babyfeet het volgende:
ik had een foutje gemaakt er moest niet tussen ik loop zo nu llekker voor l*l maar dat kan me niet schelen
maar vind het zo jammer en het volet zo akkelig ook.
plank noemt ze dat! Een half A4-tjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Als stormqueen al een plank leeggeruimd heeft voor haar lakjes...
Ghehe, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Linnie20v het volgende:
ik hoop het heel ergquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Maaar volgens mij groeien jouw nagels wel als kool!![]()
Voor je het weet zitten ze er weer aan.
(vertel ik mezelf ook iedere dag)
Ahhh.... de korte nageltjes...quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef babyfeet het volgende:
ja het is echt heel erg maar ik ga er gewoon tegen praten en goed vertroetelen dan komt alles goed
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef babyfeet het volgende:
ja het is echt heel erg maar ik ga er gewoon tegen praten en goed vertroetelen dan komt alles goed
nepperts er op doen!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef babyfeet het volgende:
het is echt vervelend zeker nu ik zo'n supergaaf kerst cadeau krijg.
hij zei al zonde zeg zal je net zien nu je dat krijgt.
hoe voelt jou vinger puckzzz?
Ooh thanks! Ja, zo iets bedoel ik. Ga morgen toch nog wat kerstcadeautjes kopen, zal dan ff langs de H&M gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef snkr-xxx het volgende:
En voor frosting, nude lak van de H&M - Cashmere for me
[ afbeelding ]
Zit een heeeeel zacht en fijn shimmertje in.
Lijkt allemaal heel bleek enzo, maar ik duw m'n handen altijd direct onder een TL-buis![]()
Met mijn vrij bleke huid kan ik er makkelijk mannequin hands mee maken hehe.
We zullen kijken hoelang je dat mandje gaat aanhouden...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Soempie het volgende:
Jullie hebben echt al veel lakjes. Dit is mijn verzameling:
[ afbeelding ]![]()
En ik ga echt niet een groter bakje kopen. Hier moet ik het mee doen.
Een tip er op plakken dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef babyfeet het volgende:
onnatuurlijk voelt het zeker .
als ik gewoon even zo'n nepnagel plak worden ze altijd zo zacht en scheuren ze ook deed dat vroeger wel eens.
maar ik kan morgen altijd nog even kijken wat ik doe
de komende dagen is shoppen wat lastiger, ik zet in op 17 dagenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
We zullen kijken hoelang je dat mandje gaat aanhouden...
Ik zeg een week...
Jij ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef babyfeet het volgende:
ik ga lekker naar bed toe als ik jullie niet meer deze dagen spreek wil ik jullie alvast een hele fijne kerstdagen wensen
Cute!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef Franneh het volgende:
Maar je nagels (de andere lol) zijn wel super mooi babyfeet!
Heb nu een glitter gemengd met maniQ van mijn nagelstyliste, maar zelf even de kerst stickers en zilveren steentjes er nog opgedaan.
Vind het wel leuk eigenlijk. (moet alleen mijn ringvinger van de bovenste foto even bij vijlen haha)
[ afbeelding ]
Verder vandaag allemaal nagellakjes gekocht via konadnails.. en ook eentje die mat maakt, ben benieuwd.
Voelt het nou echt alsof je een schoolbord aanraakt als je met je nagel erop komt? lol
La Paz?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Gefotografeerd in een klein studiootje...
Dit is echt dichtbij...![]()
Jaja, droge handen...
Was la paz?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
La Paz?![]()
khudt, ik ging slapen
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Debsterr het volgende:
Miss Sporty, getoond op gestreepte Herman en zwarte Sjoerd.. dan komt de kleur zo mooi uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh!quote:
Nee, Misa Push upon it!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lakje op die foto! Matte van opi.
ah okeequote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, Misa Push upon it!
MiMu vergeten bij mij...
Deze zitten er in:quote:Op donderdag 24 december 2009 01:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze gekocht! Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn!
[ afbeelding ]
Welke lak had je er onder?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:
Ik ben boos op David....had vanmorgen dekbedafdrukken op mijn gisteravond om 9 uur vers gelakte nagels staan....grrrrrrrrrrrrrrrr
China Glaze Liquid Leather, met SV heb ik nooit problemen met deze lak. Maar ik heb nu geen krimp en het lakt inderdaad erg fijn...denk dat het inderdaad beter werkt op lakjes die zelf al sneller drogen.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke lak had je er onder?
Ik had dat hij met een Viva la Diva niet snel droogde maar Gisteren met Milani Fairy Tale had ik geen problemen.
Of dat kwam omdat dat een glitter is en die drogen bijna altijd redelijk snel.![]()
Hij lakt prettig en trekt mooi glad en ik wil heb heel graag goed vinden maar ik ben vooralsnog niet superenthousiast over de droogtijd.
Mooie nagels dames!
@PF heb je het mini setje? Zo lief die flesjes!
Nou alles kan, dus dit ook maar ja......misschien als je zegt het is toch eerste kerstdag vandaag?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
beh... geen zin om te gaan werken. Naja werken... laatste werkdag... maandag naar CWI![]()
gewoon thuis blijven en als ze dan gaan bellen zeggen dat gisteren mijn laatste dag was, kan dat?
Zit al achter m'n deskje. Ik ben wel heel vervelend en recal en ik heb espresso nodig maar ze zijn de automaat aan het schoonmaken!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Nou alles kan, dus dit ook maar ja......misschien als je zegt het is toch eerste kerstdag vandaag?
Een beetje wel ja, als dat bij mij gebeurt tijdens het praten krijg ik een gekke bibberstem haha!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef Franneh het volgende:
Maar je nagels (de andere lol) zijn wel super mooi babyfeet!
Heb nu een glitter gemengd met maniQ van mijn nagelstyliste, maar zelf even de kerst stickers en zilveren steentjes er nog opgedaan.
Vind het wel leuk eigenlijk. (moet alleen mijn ringvinger van de bovenste foto even bij vijlen haha)
[ afbeelding ]
Verder vandaag allemaal nagellakjes gekocht via konadnails.. en ook eentje die mat maakt, ben benieuwd.
Voelt het nou echt alsof je een schoolbord aanraakt als je met je nagel erop komt? lol
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Debster, ik ga je morgen pmmen, want ik ben hyper en kan niet goed nadenken over wat ik wil overbrengen.
Ik ben je niet vergeten hoor!
Ehhhhh...werk jij toevallig bij mij op kantoor? * Bernies kijkt rond op zoek naar mooie nagels*quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit al achter m'n deskje. Ik ben wel heel vervelend en recal en ik heb espresso nodig maar ze zijn de automaat aan het schoonmaken!
But hey, my nails look pretty
Is dat leuk jarig op eerste Kerstdag? Of is het vooral verjaardag morgen voor jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en hoe goed ben ik bezig: op m'n vrije dag naar het kerstontbijt geweest op het werk (aanwezig, 7:50) en daarna de laatste boodschappen gehaald, en ik heb de kattenbak al verschoond. Morgen jariiiiiggggg.
Goed bezig! En gefeliciteerd alvast met je bday!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en hoe goed ben ik bezig: op m'n vrije dag naar het kerstontbijt geweest op het werk (aanwezig, 7:50) en daarna de laatste boodschappen gehaald, en ik heb de kattenbak al verschoond. Morgen jariiiiiggggg.
Volgens mij is 10:00 een universele automatenpoetstijd, want dan wil namelijk iedereen koffie....quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ehhhhh...werk jij toevallig bij mij op kantoor? * Bernies kijkt rond op zoek naar mooie nagels*
Ze zijn hier namelijk nu de automaat aan het doen .................
Mwah, echt fantastisch is het niet.. we vieren 's avonds altijd kerst, al doen we dit jaar geen cadeautjes dan. Maar het is nooit echt helemaal mijn dag zeg maar. Maar goed,quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Is dat leuk jarig op eerste Kerstdag? Of is het vooral verjaardag morgen voor jou?
Ja he, ik ben trots op mezelfquote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed bezig! En gefeliciteerd alvast met je bday!
Yup! Eerste keer dat ik het opsmeerde deed ik braaf geen basecoat op, maar laatste paar keren wel en het blijft net zo goed zitten. Dus zou gewoon basecoat eronder doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Krijgen jullie ook zulke gele nagels van de matte lak van OPI?
Dan wens ik wel een dubbel leuke fijne gezellige dag morgen!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, echt fantastisch is het niet.. we vieren 's avonds altijd kerst, al doen we dit jaar geen cadeautjes dan. Maar het is nooit echt helemaal mijn dag zeg maar. Maar goed,
Een basecoat? Wat is dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yup! Eerste keer dat ik het opsmeerde deed ik braaf geen basecoat op, maar laatste paar keren wel en het blijft net zo goed zitten. Dus zou gewoon basecoat eronder doen
cutequote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een basecoat? Wat is dat?Ik ken wel een topcoat.
hnetzelfde maar dan andersomquote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een basecoat? Wat is dat?Ik ken wel een topcoat.
Haha ik ben echt een nagellak newbiequote:
Dat ik dat niet kende! Thanks! Is die van hema een beetje goed?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hnetzelfde maar dan andersom
een basislaagje dus, een doorichtig laagje dat je als eerst opsmeert, om o.a. verkleuring van je nagels te voorkomen
ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ben echt een nagellak newbie
[..]
Dat ik dat niet kende! Thanks! Is die van hema een beetje goed?
Okee, mooi. Want ik schrok nogal toen ik me nagels net zag. Zodra ik kan lopen weer naar de hemaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel.
de hema heeft verschillende, de witte in het kleine potje(9ml) bevalt hier wel okay
Handig is dat als je iemand kent die uit de VS komt of er vaak komt. De vader van mijn vriend heeft mijn allereerste bestelling mee genomen toen hij weer een paar dagen in NL was. In januari hopelijk nog een keer.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Sjeen het volgende:
Van die van de Hema kreeg ik zelf oranje nagels, ben nu een tijdje de ridgefiller aan het gebruiken van herome en die bevalt me iets beter...
Maar ik heb een nagellakmedestander gevonden in de dochter van de baas van mijn vriend. Dus we gaan straks als baas naar VS moet, samen een bestelling doenIk wil die Nubar base- en topcoat die Mimu ook heeft en de verdunner en en en
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ja, neem je er een voor me mee als ze deze hebben? Bij mij hadden ze um nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
ik loop vandaag, als het niet te glad is, wel ff naar de claire's voor de liefhebbers.
dreamcatcher heette die lak toch?
Graag!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu ook de stad in, wil best ff kijken
die dingen hebben geen naam?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef bernies het volgende:
[..]
ja, neem je er een voor me mee als ze deze hebben? Bij mij hadden ze um niet
Ja! Voor maar 13 zoveel bij de DA in de Leidsestraat! Daar hadden ze ook een aantal grote O.P.I's voor 9 zoveel!!!! En ze hebben daar denk ik wel alle kleuren!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke lak had je er onder?
Ik had dat hij met een Viva la Diva niet snel droogde maar Gisteren met Milani Fairy Tale had ik geen problemen.
Of dat kwam omdat dat een glitter is en die drogen bijna altijd redelijk snel.![]()
Hij lakt prettig en trekt mooi glad en ik wil heb heel graag goed vinden maar ik ben vooralsnog niet superenthousiast over de droogtijd.
Mooie nagels dames!
@PF heb je het mini setje? Zo lief die flesjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |