Deze zitten er in:quote:Op donderdag 24 december 2009 01:49 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze gekocht! Ben benieuwd hoe de kleuren echt zijn!
[ afbeelding ]
Welke lak had je er onder?quote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef bernies het volgende:
Ik ben boos op David....had vanmorgen dekbedafdrukken op mijn gisteravond om 9 uur vers gelakte nagels staan....grrrrrrrrrrrrrrrr
China Glaze Liquid Leather, met SV heb ik nooit problemen met deze lak. Maar ik heb nu geen krimp en het lakt inderdaad erg fijn...denk dat het inderdaad beter werkt op lakjes die zelf al sneller drogen.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke lak had je er onder?
Ik had dat hij met een Viva la Diva niet snel droogde maar Gisteren met Milani Fairy Tale had ik geen problemen.
Of dat kwam omdat dat een glitter is en die drogen bijna altijd redelijk snel.![]()
Hij lakt prettig en trekt mooi glad en ik wil heb heel graag goed vinden maar ik ben vooralsnog niet superenthousiast over de droogtijd.
Mooie nagels dames!
@PF heb je het mini setje? Zo lief die flesjes!
Nou alles kan, dus dit ook maar ja......misschien als je zegt het is toch eerste kerstdag vandaag?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
beh... geen zin om te gaan werken. Naja werken... laatste werkdag... maandag naar CWI![]()
gewoon thuis blijven en als ze dan gaan bellen zeggen dat gisteren mijn laatste dag was, kan dat?
Zit al achter m'n deskje. Ik ben wel heel vervelend en recal en ik heb espresso nodig maar ze zijn de automaat aan het schoonmaken!quote:Op donderdag 24 december 2009 09:38 schreef bernies het volgende:
[..]
Nou alles kan, dus dit ook maar ja......misschien als je zegt het is toch eerste kerstdag vandaag?
Een beetje wel ja, als dat bij mij gebeurt tijdens het praten krijg ik een gekke bibberstem haha!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef Franneh het volgende:
Maar je nagels (de andere lol) zijn wel super mooi babyfeet!
Heb nu een glitter gemengd met maniQ van mijn nagelstyliste, maar zelf even de kerst stickers en zilveren steentjes er nog opgedaan.
Vind het wel leuk eigenlijk. (moet alleen mijn ringvinger van de bovenste foto even bij vijlen haha)
[ afbeelding ]
Verder vandaag allemaal nagellakjes gekocht via konadnails.. en ook eentje die mat maakt, ben benieuwd.
Voelt het nou echt alsof je een schoolbord aanraakt als je met je nagel erop komt? lol
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Debster, ik ga je morgen pmmen, want ik ben hyper en kan niet goed nadenken over wat ik wil overbrengen.
Ik ben je niet vergeten hoor!
Ehhhhh...werk jij toevallig bij mij op kantoor? * Bernies kijkt rond op zoek naar mooie nagels*quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit al achter m'n deskje. Ik ben wel heel vervelend en recal en ik heb espresso nodig maar ze zijn de automaat aan het schoonmaken!
But hey, my nails look pretty
Is dat leuk jarig op eerste Kerstdag? Of is het vooral verjaardag morgen voor jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en hoe goed ben ik bezig: op m'n vrije dag naar het kerstontbijt geweest op het werk (aanwezig, 7:50) en daarna de laatste boodschappen gehaald, en ik heb de kattenbak al verschoond. Morgen jariiiiiggggg.
Goed bezig! En gefeliciteerd alvast met je bday!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en hoe goed ben ik bezig: op m'n vrije dag naar het kerstontbijt geweest op het werk (aanwezig, 7:50) en daarna de laatste boodschappen gehaald, en ik heb de kattenbak al verschoond. Morgen jariiiiiggggg.
Volgens mij is 10:00 een universele automatenpoetstijd, want dan wil namelijk iedereen koffie....quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef bernies het volgende:
[..]
Ehhhhh...werk jij toevallig bij mij op kantoor? * Bernies kijkt rond op zoek naar mooie nagels*
Ze zijn hier namelijk nu de automaat aan het doen .................
Mwah, echt fantastisch is het niet.. we vieren 's avonds altijd kerst, al doen we dit jaar geen cadeautjes dan. Maar het is nooit echt helemaal mijn dag zeg maar. Maar goed,quote:Op donderdag 24 december 2009 10:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Is dat leuk jarig op eerste Kerstdag? Of is het vooral verjaardag morgen voor jou?
Ja he, ik ben trots op mezelfquote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed bezig! En gefeliciteerd alvast met je bday!
Yup! Eerste keer dat ik het opsmeerde deed ik braaf geen basecoat op, maar laatste paar keren wel en het blijft net zo goed zitten. Dus zou gewoon basecoat eronder doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef tliciouz het volgende:
Krijgen jullie ook zulke gele nagels van de matte lak van OPI?
Dan wens ik wel een dubbel leuke fijne gezellige dag morgen!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, echt fantastisch is het niet.. we vieren 's avonds altijd kerst, al doen we dit jaar geen cadeautjes dan. Maar het is nooit echt helemaal mijn dag zeg maar. Maar goed,
Een basecoat? Wat is dat?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:54 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yup! Eerste keer dat ik het opsmeerde deed ik braaf geen basecoat op, maar laatste paar keren wel en het blijft net zo goed zitten. Dus zou gewoon basecoat eronder doen
cutequote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een basecoat? Wat is dat?Ik ken wel een topcoat.
hnetzelfde maar dan andersomquote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een basecoat? Wat is dat?Ik ken wel een topcoat.
Haha ik ben echt een nagellak newbiequote:
Dat ik dat niet kende! Thanks! Is die van hema een beetje goed?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hnetzelfde maar dan andersom
een basislaagje dus, een doorichtig laagje dat je als eerst opsmeert, om o.a. verkleuring van je nagels te voorkomen
ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik ben echt een nagellak newbie
[..]
Dat ik dat niet kende! Thanks! Is die van hema een beetje goed?
Okee, mooi. Want ik schrok nogal toen ik me nagels net zag. Zodra ik kan lopen weer naar de hemaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, volgens mij wel.
de hema heeft verschillende, de witte in het kleine potje(9ml) bevalt hier wel okay
Handig is dat als je iemand kent die uit de VS komt of er vaak komt. De vader van mijn vriend heeft mijn allereerste bestelling mee genomen toen hij weer een paar dagen in NL was. In januari hopelijk nog een keer.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef Sjeen het volgende:
Van die van de Hema kreeg ik zelf oranje nagels, ben nu een tijdje de ridgefiller aan het gebruiken van herome en die bevalt me iets beter...
Maar ik heb een nagellakmedestander gevonden in de dochter van de baas van mijn vriend. Dus we gaan straks als baas naar VS moet, samen een bestelling doenIk wil die Nubar base- en topcoat die Mimu ook heeft en de verdunner en en en
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ja, neem je er een voor me mee als ze deze hebben? Bij mij hadden ze um nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:06 schreef Mirjam het volgende:
ik loop vandaag, als het niet te glad is, wel ff naar de claire's voor de liefhebbers.
dreamcatcher heette die lak toch?
Graag!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga nu ook de stad in, wil best ff kijken
die dingen hebben geen naam?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:41 schreef bernies het volgende:
[..]
ja, neem je er een voor me mee als ze deze hebben? Bij mij hadden ze um niet
Ja! Voor maar 13 zoveel bij de DA in de Leidsestraat! Daar hadden ze ook een aantal grote O.P.I's voor 9 zoveel!!!! En ze hebben daar denk ik wel alle kleuren!quote:Op donderdag 24 december 2009 08:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke lak had je er onder?
Ik had dat hij met een Viva la Diva niet snel droogde maar Gisteren met Milani Fairy Tale had ik geen problemen.
Of dat kwam omdat dat een glitter is en die drogen bijna altijd redelijk snel.![]()
Hij lakt prettig en trekt mooi glad en ik wil heb heel graag goed vinden maar ik ben vooralsnog niet superenthousiast over de droogtijd.
Mooie nagels dames!
@PF heb je het mini setje? Zo lief die flesjes!
Suedes vind ik erg mooi met een topcoat!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef Mirjam het volgende:
lincoln park after dark suede binnen
hij's mooi
thanks stormqueen
ik had er met you don't know jacques 2quote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef tliciouz het volgende:
Hoe veel laagjes doen jullie die suede lakjes?
auwquote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef P.F het volgende:
Ik heb alleen een hele zielige nagel nu, kan ik daar nog iets aan doen? Hij is echt naar afgescheurd nadat hij dubbel was geklapt
[ afbeelding ]
Ja ik lig in bed
Volgens mij is dat lak!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
ik heb geen idee, maar heb jij nou zo veel witte strepen op je nagels?
Nee dat is een oud restje Princesses Rulequote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
auw
ik heb geen idee, maar heb jij nou zo veel witte strepen op je nagels?
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef P.F het volgende:
Hebben jullie al gestemd?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Je kunt bijv. op SDB stemmen!!
[1] shinydiscoball (punten: 3)
[ afbeelding ]
Je gaat goedquote:
Ik vind vooral je vingers er EXTREEM droog uit zien, zou bijna handcreme op mijn scherm gaan smerenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Gisteren Nfu Oh 45. ben er niet echt kapot van helaas....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag, OPI Ate Berries in the Canaries, echt een van m'n favo's!
[ afbeelding ]
Toevoeging: behalve wat handcreme doe ik echt niks met mijn nagels, ik duw mijn nagelriemen nooit terug etc.... Wie van de dames met verstand van zaken kan zeggen of mijn handen er wel een beetje verzorgd uitzien en wat voor tips ik kan gebruiken? (mag gerust eerlijk hoor, ik kan wel wat hebben)
echt? Ik vind ze er namelijk best gehydrateert uitzienquote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind vooral je vingers er EXTREEM droog uit zien, zou bijna handcreme op mijn scherm gaan smeren.
.
ohja, dat theezakjesverhaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Maar ik kan mijn nagel niet fixen? Wat is dat gedoe met theezakjes dan? Ik heb thee?!
Die lipsmackers zijn lekker ja!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Mirjam het volgende:
ze hadden er van de week ook leuke kerstoorbellen, véél te duur, kom ik er vandaag, bleken ze allemaal vet afgeprijsd, allemaal uitverkocht natuurlijk
e ze hebben er lipsmackers, tofheid.
Ik heb geen superlijm.. Helaas..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, dat theezakjesverhaal.
dat komt hiervandaan http://beaut.ie/blog/?p=4820
nostalgie, die jatte ik altijd in de Bijenkorf toen ik dertien wasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lipsmackers zijn lekker ja!
Even naar de drogist fietsen danquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
Ook niet! Ik heb niet zo veel! Maar mijn nagels braken ook nooit..
ik heb getwijfeld om ze te kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostalgie, die jatte ik altijd in de Bijenkorf toen ik dertien was
Ze lijken me echt enorm goor en ze zien er zo kinderachtig uitquote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb getwijfeld om ze te kopentoch maar niet gedaan. wel grappig, allemaal coca cola, sprite en fanta smackers
ja, duhquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze lijken me echt enorm goor en ze zien er zo kinderachtig uit.
geen idee, haven't tried them in yearsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Maar zijn ze ook echt goor, of dat niet?
natuurlijk is het goor, lippenbalsem met sprite smaak, dat kan nooit lekker zijn. En er komen wespen op af. Maar toen ik dertien was, was het tof (dat was nog voor de blauwe en zwarte lippenstiftquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Maar zijn ze ook echt goor, of dat niet?
Oja, zwarte lippenstift heb ik ook nog gehad. Net als zilver en eentje met van die kinderglittersquote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk is het goor, lippenbalsem met sprite smaak, dat kan nooit lekker zijn. En er komen wespen op af. Maar toen ik dertien was, was het tof (dat was nog voor de blauwe en zwarte lippenstift)
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, zwarte lippenstift heb ik ook nog gehad. Net als zilver en eentje met van die kinderglitters.
Overigens heb ik tegenwoordig wel zwarte gloss, dat vind ik prachtig over rood.
Oh, ander topic.
Ja! Ikke!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb die Claire's lak wel overigens, kost ¤ 3,95, moet ik 'm van de week meenemen voor iemand? Ik hoor het wel.
Snkr, was jij nou op zoek naar Show your feet? Welke kleur wilde je hebben?
Ik heb Zoya Nova op en het is zo mooi sparkly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |