nostalgie, die jatte ik altijd in de Bijenkorf toen ik dertien wasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lipsmackers zijn lekker ja!
Even naar de drogist fietsen danquote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
Ook niet! Ik heb niet zo veel! Maar mijn nagels braken ook nooit..
ik heb getwijfeld om ze te kopenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostalgie, die jatte ik altijd in de Bijenkorf toen ik dertien was
Ze lijken me echt enorm goor en ze zien er zo kinderachtig uitquote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb getwijfeld om ze te kopentoch maar niet gedaan. wel grappig, allemaal coca cola, sprite en fanta smackers
ja, duhquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze lijken me echt enorm goor en ze zien er zo kinderachtig uit.
geen idee, haven't tried them in yearsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Maar zijn ze ook echt goor, of dat niet?
natuurlijk is het goor, lippenbalsem met sprite smaak, dat kan nooit lekker zijn. En er komen wespen op af. Maar toen ik dertien was, was het tof (dat was nog voor de blauwe en zwarte lippenstiftquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Burdie het volgende:
Maar zijn ze ook echt goor, of dat niet?
Oja, zwarte lippenstift heb ik ook nog gehad. Net als zilver en eentje met van die kinderglittersquote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
natuurlijk is het goor, lippenbalsem met sprite smaak, dat kan nooit lekker zijn. En er komen wespen op af. Maar toen ik dertien was, was het tof (dat was nog voor de blauwe en zwarte lippenstift)
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, zwarte lippenstift heb ik ook nog gehad. Net als zilver en eentje met van die kinderglitters.
Overigens heb ik tegenwoordig wel zwarte gloss, dat vind ik prachtig over rood.
Oh, ander topic.
Ja! Ikke!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb die Claire's lak wel overigens, kost ¤ 3,95, moet ik 'm van de week meenemen voor iemand? Ik hoor het wel.
Snkr, was jij nou op zoek naar Show your feet? Welke kleur wilde je hebben?
Ik heb Zoya Nova op en het is zo mooi sparkly
Nagelwielenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
nagelwielen
Heb toch meer lakken dan ik dacht
mooiquote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
Lingerie foto (bloot met een doorzichtig laagje)
[ afbeelding ]
En mijn kerstcreatie. Ik vind dat afwisselende wel mooi![]()
Nfu-oh 45 en 56 over zwart met een laag David
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zeg!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |