abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76430851
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:59 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wat een dom commentaar van James. Dat ze beter gescheiden hadden kunnen blijven door hun geschiedenis met elkaar
Alsof de heren niet professioneel genoeg zijn om met elkaar om te kunnen gaan. Werken als collega's of als tegenstanders is sowiezo een wereld van verschil.
Sowieso, wat een inside information, de engineers zijn allebei zeer competitief. Ik altijd maar denken dat de engineers in de F1 gemakzuchtige hobbysleutelaars zijn die niet zo met winnen bezig zijn.
quote:
Vind het wel weer typisch brits commentaar eigenlijk
Typerend. Even negeren dat Coulthard het wk 98 voor Schumacher verpeste, en dan met 2 foutjes in 15 jaar aan komen kakken om een stelling te ondersteunen. Het is allemaal zo kleinzielig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:39:43 #152
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_76431559
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:

Typerend. Even negeren dat Coulthard het wk 98 voor Schumacher verpeste, en dan met 2 foutjes in 15 jaar aan komen kakken om een stelling te ondersteunen. Het is allemaal zo kleinzielig.
Yeah right. Als Schumi die race in Belgie had gewonnen had Hakkinen nog steeds 4 punten voorsprong op het eind van het seizoen.

OT: Ik hoop dat Schumi er niks van bakt dit jaar. Als hij direct de concurrentie verplettert wordt het pijnlijk duidelijk dat het niveau van de F1 in 3 jaar tijd lager is geworden. Dan krijg je net zo iets als bij het damestennis tegenwoordig, waar die 2 Belgische dames uit het niets weer naar de top gaan.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:15:11 #153
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_76432843
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Yeah right. Als Schumi die race in Belgie had gewonnen had Hakkinen nog steeds 4 punten voorsprong op het eind van het seizoen.

OT: Ik hoop dat Schumi er niks van bakt dit jaar. Als hij direct de concurrentie verplettert wordt het pijnlijk duidelijk dat het niveau van de F1 in 3 jaar tijd lager is geworden. Dan krijg je net zo iets als bij het damestennis tegenwoordig, waar die 2 Belgische dames uit het niets weer naar de top gaan.
hoop je dat Schumi er niks van bakt, of dat hij verpletterd wordt door de concurrentie?

Als hij er niks van bakt zegt dat natuurlijk niet zoveel over het huidige niveau van de Formule 1
Please, make yourself uncomfortable.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:20:25 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_76433020
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:39 schreef CloseToTheEdge het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat hij de concurrentie gaat verpletteren zoals je bij het tennis ziet, niet vergeten dat hij voordat hij stopte al door Alonso is verslagen en de top is qua auto's en rijders breder dan toen hij stopte. Hij zal geduchte concurrentie krijgen van Alonso/Ferrari Vettel/Red Bull en Hamilton/McLaren, verder verwacht ik nog wel wat van Rosberg, Massa, Button en Webber.
pi_76433808
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_76435404
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
De verschillen tussen Schumacher en zijn teamgenoten is altijd 2 of 3 tienden geweest, met uitschieters naar 2 a 3 seconden in de Benetton die niet bestuurbaar was behalve voor de allergrootste. 2 tienden is het verschil tussen pole en de 2e of 3e startrij, het verschil tussen voor of achter iemand uitkomen na de pitstops, het verschil tussen de op dat moment beste auto van het veld en de mindere auto's.

De klasse van Schumacher blijkt dan ook niet eens zozeer uit het aantal WK's, het blijkt nog meer uit het feit dat hij altijd meedeed voor het WK. Iedereen heeft het ene seizoen een betere auto dan het andere, maar als de auto een minder jaar had dan deed hij toch nog mee voor het WK, als de auto net zo goed was elk andere auto dan was het geen spannend WK maar was het twee vingers in die Nase.

Voor Schumacher won de coureur in een auto van Newey altijd, daarna was het of Newey, of Schumacher en die meestal. Daar heb je je factor auto.

Voor Schumacher kan je ook Brawn/Byrne lezen. Zij hebben samen met Newey alle wereldtitels gewonnen tussen 1992 en 2004. Dus of Schumacher alleen de oorzaak is. Ik denk dat Brawn en Byrne ook een belangrijke factor zijn. Misschien nog wel belangrijker. Neemt niet weg dat Schumacher beter was dan al zijn teamgenoten (misschien met uitzondering van Brundle, die in het tweede deel van 1992 beter presteerde dan Schumacher zelf).
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Sterker nog, Senna had dat al een jaar van te voren aangekondigt dat als ie de kans kreeg om Prost er af te rammen voor de titel hij het ook zou doen, en zo geschiedde
Senna was niet Roomser dan de Paus, vraag dat ook maar aan Irvine
[..]

Fris m'n geheugen eens op
Dat kwam doordat Prost hem het jaar ervoor afbeukte, waardoor Senna ondanks zijn overwinnig gediskwalificeerd werd, omdat hij illegaal het circuit was opgekomen (volgens de stewards).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:34:47 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_76447896
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:30 schreef sasquatsch het volgende:

Dat kwam doordat Prost hem het jaar ervoor afbeukte, waardoor Senna ondanks zijn overwinnig gediskwalificeerd werd, omdat hij illegaal het circuit was opgekomen (volgens de stewards).
Kweet het Haalde het alleen aan omdat Senna zo verheerlijkt werd, wat ook niet helemaal correct is aangezien Senna ook genoeg foefjes en truukjes heeft gehad
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_76449068
Vind de comeback van Schumacher wel leuk!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:28:37 #159
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_76477082
Waarschijnlijk wordt het dan toch weer een gezellig weekend in Belgie. De Duitsers hebben het de laatste jaren wat af laten weten en het was toen wat stil op Spa-Francorchamps. Het zijn vaak echte sfeermakers. Dat wordt trouwens weer het 11e grand-prix-weekend waar ik naar toe ga. Ik heb er nu al zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')