Over de doden niets dan goeds, laten we al die hufteracties van Senna nou niet oprakelen.quote:
wist Schumacher op dat moment al dat Senna dood was?quote:
Lijkt me van niet. Dat zal pas in het ziekenhuis bepaald zijn. Hij werd toch met een helikopter afgevoerd?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:34 schreef bodylotion het volgende:
[..]
wist Schumacher op dat moment al dat Senna dood was?
Niemand wist dat op dat moment. Zelfs de behandelend arts niet, hij was volgens mij nog niet eens dood. Er was een zware crash geweest, en Senna was bewusteloos naar het ziekenhuis gebracht. Dat was wat er bekend was, terwijl de crash er niet zo heel ernstig uitzag. Er was al meer dan 10 jaar niemand meer doodgegaan, de dood van Ratzenberger was een freak accident en heel duidelijk een zware crash, het lag gewoon niet voor de hand dat Senna dood was. Senna die zelf overigens ook gewoon ging racen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:34 schreef bodylotion het volgende:
wist Schumacher op dat moment al dat Senna dood was?
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waar iemand echt de beste is en dan nog een Duitser ook stikt het van de Britten en Nederlanders die daar niet tegen kunnen en dan maar van alles gaan verzinnen en dit soort insinuerende filmpjes gaan maken. Zielig is het.
Het grootste talent in de formule 1 is toch wel Vettel.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft de snelheid en de ballen maar is een choker die faalt onder spanning en blinkt niet uit in het beter maken van de auto. Ondanks zichzelf toch nog wk geworden. Button heeft de ballen en de zenuwen maar niet de snelheid, zal altijd de beste auto nodig hebben en wat geluk met de concurrentie. Alonso heeft de ballen, maakt de auto beter en heeft toch ook erg veel snelheid.
Schumacher heeft het allemaal, en heeft er meer van, en is ook nog tactisch beter. Althans, dat had hij. Qua snelheid is het natuurlijk al geruime tijd een aflopende zaak, maar het loopt maar langzaam af en hij had nogal wat over.
Ze zeggen allemaal dat ze het leuk vinden maar dat is natuurlijk niet zo. Als hij nog dicht in de buurt komt van zijn oude niveau staan ze er allemaal minder op naast de grootste ooit.
Dat lijkt mij ook, sterke zenuwen itt Hamilton, maar ik weet niet precies of hij qua snelheid ook echt top is. Snel is hij sowieso, maar precies kan ik het niet peilen en hij moet nog wel wat sterker worden in het inhalen en het zich niet laten inhalen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:59 schreef Moonlighter het volgende:
Het grootste talent in de formule 1 is toch wel Vettel.
Eerder dan Hamilton. Maar voorlopig rijden ze elkaar nog in de weg en Alonso en Schumacher ook nog. Bovendien is zonder Schumacher de F1 weer gewoon zoals die was schat ik. Als een coureur 10 jaar meedoet heeft hij een seizoen of 4 een auto waarmee hij kampioen zou kunnen worden, of hij moet heel slim op de juiste momenten overstappen. Dan is 3 keer kampioen worden al heel veel. Het werd ook makkelijk van Alonso geroepen, maar op een gegeven moment is het na twee topjaren bij Renault gewoon op, dan werd Mclaren het niet, en dan nu naar Ferrari waar de klad in lijkt te zitten? Er komen telkens weer jonge honden bij, ik moet nog zien of Alonso de drie wel gaat halen.quote:Vettel zie ik nog wel 4 of 5 keer wereldkampioen worden.
Schumachers acties tegen Hill, Villeneuve en Frentzen getuigden ook van grote sportiviteit zeker. Maar o wee als Der Michael zelf eens werd geschept. Dan vliegt hij ze woedend en al met stoom uit de oren aan (met Coulthard was dat).quote:
Die tegen Villeneuve was niet OK, zoals hij zelf ook vaak heeft aangegeven. Het valt in het niet bij de streken van bijvoorbeeld Senna, maar in een fractie van een seconde of niet, het kan niet. Bij de rest was niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:14 schreef Klopkoek het volgende:
Schumachers acties tegen Hill, Villeneuve en Frentzen getuigden ook van grote sportiviteit zeker.
DC maakte een belachelijke remmanouevre die haast wel opzettelijk moest zijn en die Schumacher zijn wereldtitel heeft gekost. Bovendien was die letterlijk levensgevaarlijk. Terwijl DC ook nog eens een achterblijver was die in de regen zoveel trager was dat hij op 3 rondjes achterstand werd gezet. Daar is DC toen heel erg goed mee weg gekomen, en McLaren ook (liegen over de data), terwijl het hun de wereldtitel heeft bezorgd.quote:Maar o wee als Der Michael zelf eens werd geschept. Dan vliegt hij ze woedend en al met stoom uit de oren aan (met Coulthard was dat).
niet waarquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Voor de duidelijkheid: na afloop van die race was al duidelijk dat Senna overleden was.
quote:
ja dat is nu wel duidelijkquote:[...]
Nee, echt een sportieve vent die schumacher.
Ross Brawn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Komakie het volgende:
Wat ik niet begrijp he.
Schumacher en Ferrari waren altijd 2 handen op 1 buik. Schumacher en een ander merk kwam niet eens bij iemand op. Ook niet nadat hij was gestopt. Hij zou vanalles bij Ferrari gaan doen. Waarom gaat hij dan nu wel voor McLaren rijden?
Iemand die me dat kan uitleggen
Hij racete voor Mercedes in de sportscars. Zij hebben zijn F1-debuut gefinancierd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:54 schreef Komakie het volgende:
Wat ik niet begrijp he.
Schumacher en Ferrari waren altijd 2 handen op 1 buik. Schumacher en een ander merk kwam niet eens bij iemand op. Ook niet nadat hij was gestopt. Hij zou vanalles bij Ferrari gaan doen. Waarom gaat hij dan nu wel voor McLaren rijden?
Iemand die me dat kan uitleggen
Hét verschil tussen een grote kampioen en de rest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Ten tweede: Schumacher is de grootste maar hij had het bij mij verpest door al die kamikaze acties. Tegen Villeneuve en Hill (dat vind je wel een puike actie Weltschmerz?) zijn de bekendste maar hij heeft vaker rare capriolen uitgehaald. Zo herinner ik me nog dat hij uit uit de pitstraat scheurde en pardoes Frentzen het gras opdouwde (die spinde). Nee, echt een sportieve vent die schumacher. Kun je wel Senna erbij gaan halen maar bij Schumacher was het gewoon telkens overduidelijk dat hij het expres deed. Dat is het verschil, Senna camoufleerde het misschien beter. Toen met Hill zag je duidelijk dat Schumacher eerst even in zijn spiegels keek voordat hij z'n brakke kar in de Williams plofte.
Mij niet en niemand niet. Feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:55 schreef Klopkoek het volgende:
Voor de duidelijkheid: na afloop van die race was al duidelijk dat Senna overleden was.
Tegen Villeneuve vond ik een foute actie, maar in een fractie van een seconde weet hij dat hij de titel verliest als hij de deur niet dichtgooit, dan is het moment om de deur dicht te gooien al voorbij, en dan doet hij het toch. Dat is net zoiets als een voetballer die een tackle doorzet terwijl hij weet dat hij de bal niet meer zal raken, terwijl het anders een goal wordt die hem de wereldtitel kost. Hij is daar ook terecht voor gestraft en heeft ook gewoon toegegeven dat het fout was.quote:Ten tweede: Schumacher is de grootste maar hij had het bij mij verpest door al die kamikaze acties. Tegen Villeneuve en Hill (dat vind je wel een puike actie Weltschmerz?) zijn de bekendste maar hij heeft vaker rare capriolen uitgehaald.
Het is een harde sportman, hard voor zichzelf en hard voor anderen. En toen was het ook een jonge hond, die de risico's nam zoals jonge honden risico's nemen. En Hill zat gewoon verkeerd, die maakt de fout, dat Schumacher een technisch probleem had en Hill er toch wel langs was gekomen is een huilexcuus, dat gaat uit van de misvatting dat je maar je positie op moet geven als je concurrent veel betere kansen heeft.quote:Zo herinner ik me nog dat hij uit uit de pitstraat scheurde en pardoes Frentzen het gras opdouwde (die spinde). Nee, echt een sportieve vent die schumacher.
Nee hoor, Senna reed Prost er met voorbedachte rade af bijvoorbeeld. Schumacher had zijn fractie van een seconde met Villeneuve. Dat is allemaal vies gekleurde perceptie van jou. Vroeger was het harder, na de incidenten met Senna zijn de regels jaar op jaar strenger geworden, terecht ook, maar zelfs naar de normen van nu was alleen de actie met Villeneuve fout.quote:Kun je wel Senna erbij gaan halen maar bij Schumacher was het gewoon telkens overduidelijk dat hij het expres deed. Dat is het verschil, Senna camoufleerde het misschien beter.
Dat beeldt jij je maar in. Bovendien had Schumacher gewoon de nase vorn, en de regels waren toen ook al duidelijk. Als je met de voorwiel ter hoogte van de sidepod zit dan moet je weer achteraan sluiten. Dom van Hill. Dat je auto in betere condititie is betekent niet dat je doorgelaten moet worden.quote:Toen met Hill zag je duidelijk dat Schumacher eerst even in zijn spiegels keek voordat hij z'n brakke kar in de Williams plofte.
Spa 2008quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:19 schreef Klopkoek het volgende:
Wat voor 'stoute manouvres' heeft Hamilton dan gedaan?
En zijn na die acties van Senna de regels echt aangescherpt? In wat voor opzicht dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |