abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 16:46:14 #201
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_76146106
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik ben niet alwetend.
Je weet toch wel wat je eigen mening is ?
zzz
  maandag 28 december 2009 @ 16:46:16 #202
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76146107
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:43 schreef Ann1986 het volgende:
je snapt geen bal van zelvergeving, maar je schreef dat wsch om ermee te lachen he dus wat maakt het jou uit.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik geen bal van zelfvergeving snap.

Wil jij het me uitleggen, Ann1986?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 28 december 2009 @ 16:49:29 #203
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_76146218
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik geen bal van zelfvergeving snap.

Wil jij het me uitleggen, Ann1986?
pi_76146563
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:42 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Je word niet gedeprogrammeerd door ideen van hun hunzelf
Ja ze hebben die ideen gedeeld ja, zoals dat gebeurd he overal ter wereld. Hoe anders vang je dingen op? Out of nowhere?
Kdenk het ni.

Maar je moet die ideen dus wel zelf zien he, niet zomaar aannemen. En dan zijn die ideen geen ideen als ze gewoon waar zijn en als dit gewoon zo is. Je moet objectief blijven.
Sorry, maar dit is gewoon lulkoek, hier kan ik weinig mee.
  maandag 28 december 2009 @ 18:24:03 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76149512
Welja laten we er meteen met zn allen bovenop springen, dat zal het topic goed doen en uitnodigend zijn voor andere om te antwoorden.. rustig aan mensen!
The truth was in here.
pi_76149633
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je weet toch wel wat je eigen mening is ?
En dat is dat ik het niet weet.
Hoe kan ik nu weten of hij echt aliens channelet of niet?
Ik luister naar wat hij ZEGT. En daar kan je weinig mee, behalve dan jezelf slaaf maken van geloof. bvb mensen die hem blindelings gaan geloven.
  maandag 28 december 2009 @ 23:22:04 #207
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76163537
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Ann1986 het volgende:
Ik luister naar wat hij ZEGT. En daar kan je weinig mee, behalve dan jezelf slaaf maken van geloof. bvb mensen die hem blindelings gaan geloven.
Het gaat er niet om of je het weet. Het gaat erom of jij denkt dat Korton inderdaad met aliens channelt.

Ik persoonlijk denk van niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ik gelijk heb.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:26:42 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76169580
Wat maakt het uit wie of wat de boodschapper is, het draait om de boodschap. En als je je daarin kan vinden, als je daarvan kan denken nou dat klinkt aannemelijk, dan maakt het niet uit wie het vertelt, de paus, koningen, krantenjongen, man die zegt het van een alien gehoord te hebben.
The truth was in here.
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:31:44 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76169616
quote:
Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Bastard het volgende:

Ik moet dat vanavond toch eens met geluid aan gaan kijken
Zij zegt wat ik ook een beetje zo denk.

Er is inderdaad een 'end of time' er gebeurt iets en er gebeurt helemaal niets in 2012.
Wat er gebeurt is denk ik afbraak van bepaalde gedachten, en waarden, dus in de plaats daarvan komen er nieuwe waarden.
Er gebeurt niets.. instantly.. maar als we terugkijken zijn we verder gekomen.
Wat er wel gebeurt, een hoop mensen gaan zitten wachten.. dit is 2012, hier gaat het gebeuren, nu gaan we dood/worden we verheven/ de messias komt/ armageddon.. etc.
Maar als het niet gebeurt zal dat zo'n enorme teleurstelling zijn.. een rede voor mensen om te denken "wat een flauwekul" dat een groot gedeelte er dan maar op los gaat leven, want er is kennelijk toch geen groter geheel wat we graag hadden willen zien. En als er geen groter geheel is, waar moet ik mij dan voor verantwoorden, waarom dan niet carpe diem? En DAT zal dan leiden tot andere ideeen en opvattingen.
The truth was in here.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:57:25 #210
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_76176681
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
Wat maakt het uit wie of wat de boodschapper is, het draait om de boodschap. En als je je daarin kan vinden, als je daarvan kan denken nou dat klinkt aannemelijk, dan maakt het niet uit wie het vertelt, de paus, koningen, krantenjongen, man die zegt het van een alien gehoord te hebben.
Leuke filosofie, maar niet erg praktijk gericht.
De boodschapper speelt namelijk wel degelijk een rol, al is het alleen maar voor de aannemelijkheid van de boodschap.

Als een zwerver op de hoek van de straat tegen me zegt dat de Aliens er aan komen zal ik dat veel minder snel aannemen dan wanneer een hoge NASA pief dat zegt. Zelfde boodschap andere boodschapper.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_76180900
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Leuke filosofie, maar niet erg praktijk gericht.
De boodschapper speelt namelijk wel degelijk een rol, al is het alleen maar voor de aannemelijkheid van de boodschap.

Als een zwerver op de hoek van de straat tegen me zegt dat de Aliens er aan komen zal ik dat veel minder snel aannemen dan wanneer een hoge NASA pief dat zegt. Zelfde boodschap andere boodschapper.
Dat is juist de valkuil. Omdat je vanuit geconditioneerde ogen gaat kijken naar of iemand betrouwbaar is of niet. Ik vertrouw niemand zomaar, zoiets is gevaarlijk en dan laat je je leiden door geloof.
Iemand die slecht doet kan nog steeds dingen zeggen die waar zijn bvb, en juist zijn. Het gaat erom dat je die boodschap begrijpt en dat die boodschap ook objectief waar is. Je gaat daarom niet die persoon volgen ofzo, hij / zij zei gewoon iets wat klopt. No matter wie het is.
Daarom dat we zeggen: het gaat om zelf-realisatie, het zelf begrijpen. Luister naar mensen, hoe gestoord ze jou ook mogen lijken. Dat wil niet zeggen dat je moet aannemen wat ze zeggen. Luister onconditioneel, zie voor jezelf. En kijk even hoe je zelf bent geprogrammeerd in je eigen cultuur met zijn eigen regeltjes en moraal en bepaalde "waarheden".
We limiteren ons zo erg en houden vast aan wat ons is aangeleerd, en dat is waarom er nooit echt iets veranderd en waarom dezelfde shit steeds opnieuw gebeurd. Mensen laten zich controleren en leiden door hoe ze zijn opgevoed. Je word aangeleerd te volgen, te doen hoe je bent opgevoed en dat word een automatisme. Zelf-realisatie enzo daar word nog bijna geen aandacht aan besteed. Ook de meerderheid van onze scholen zijn gericht om de kinderen slaafjes van het systeem te maken, en vooral veel kennis te vergaren. Maar daar stopt het dan.

Als een zwerver op de hoek van de straat zegt dat aliens eraan komen dan zeg ik: ja en dan? wat zou dat uitmaken? zijn de aliens nu hier op dit moment? Nee. Is het praktisch wat je zegt en waar draagt zo een geloof aan bij?
Moesten die aliens daadwerkelijk landen en communiceren zou het een andere zaak zijn.

Ook word ons aangeleerd dat overheids figuren meer te betrouwen zijn dan anderen. het zijn ook maar mensen hoor. En velen ervan met geheime agenda's.

Dus zie voor jezelf en ga niemand zomaar gaan vertrouwen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:40:59 #212
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76181053
Zonder me aan te willen sluiten/bekeren/volgen.. dat is wel zo'n beetje mn punt inderdaad ook.
The truth was in here.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:56:27 #213
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_76181688
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Dat is juist de valkuil. Omdat je vanuit geconditioneerde ogen gaat kijken naar of iemand betrouwbaar is of niet. Ik vertrouw niemand zomaar, zoiets is gevaarlijk en dan laat je je leiden door geloof.
<lang verhaal>
Oh boy ...

Je hebt grotendeels gelijk hoor, daar niet van: maar de grootste valkuil zit 'm juist in het NIET kijken naar de (betrouwbaarheid van de) Boodschapper.

ik heb dan ook nergens gezegd zo maar meneer NASA op z'n mooie blauwe ogen te 'geloven'. Wel eerder dan die zwerver.

Omdat ie 'toevallig' voor een bedrijf werkt met inzage en kennis in het geval van 'Aliens' die eraan komen.
Die meneer van NASA heeft dus 'iets' meer verstand van zaken. Heeft toegang tot middelen en informatie, kan waarnemingen doen etc. etc. Die zwerver niet. Die heeft wel hele 'aparte' bronnen voor z'n 'boodschap'.

Kijk, als jij het 'verstandig' vind om bij b.v. de boodschap 'ik sta voor vrede' geen onderscheid te maken tussen moeder Theresa en George W. Bush ... be my guest. Maar ik vind het erg dom.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 30 december 2009 @ 02:19:00 #214
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76208379
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Iemand die slecht doet kan nog steeds dingen zeggen die waar zijn bvb, en juist zijn. Het gaat erom dat je die boodschap begrijpt en dat die boodschap ook objectief waar is. Je gaat daarom niet die persoon volgen ofzo, hij / zij zei gewoon iets wat klopt. No matter wie het is.
Daarom dat we zeggen: het gaat om zelf-realisatie, het zelf begrijpen. Luister naar mensen, hoe gestoord ze jou ook mogen lijken. Dat wil niet zeggen dat je moet aannemen wat ze zeggen. Luister onconditioneel, zie voor jezelf. En kijk even hoe je zelf bent geprogrammeerd in je eigen cultuur met zijn eigen regeltjes en moraal en bepaalde "waarheden".
We limiteren ons zo erg en houden vast aan wat ons is aangeleerd, en dat is waarom er nooit echt iets veranderd en waarom dezelfde shit steeds opnieuw gebeurd. Mensen laten zich controleren en leiden door hoe ze zijn opgevoed. Je word aangeleerd te volgen, te doen hoe je bent opgevoed en dat word een automatisme. Zelf-realisatie enzo daar word nog bijna geen aandacht aan besteed. Ook de meerderheid van onze scholen zijn gericht om de kinderen slaafjes van het systeem te maken, en vooral veel kennis te vergaren. Maar daar stopt het dan.

Als een zwerver op de hoek van de straat zegt dat aliens eraan komen dan zeg ik: ja en dan? wat zou dat uitmaken? zijn de aliens nu hier op dit moment? Nee. Is het praktisch wat je zegt en waar draagt zo een geloof aan bij?
Moesten die aliens daadwerkelijk landen en communiceren zou het een andere zaak zijn.

Ook word ons aangeleerd dat overheids figuren meer te betrouwen zijn dan anderen. het zijn ook maar mensen hoor. En velen ervan met geheime agenda's.

zo is het maar net
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 30 december 2009 @ 09:09:27 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76210686
Huishoudelijke mededeling, er waren 2 actieve Destini topics, deze laten samenvoegen.
The truth was in here.
  woensdag 30 december 2009 @ 10:36:57 #216
31101 _Led_
pi_76212437
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:27 schreef Ann1986 het volgende:

[..]

Okee, je wil er dus gewoon geen uitspraken over doen.

Tja, mensen die denken dat Korton ook wel echt zou kunnen zijn neem ik eerlijk gezegd niet erg serieus.
Ik denk persoonlijk dat je dat enkel zegt omdat "Nee, hij is zo gek als een deur" natuurlijk de deur open zou zetten naar "Maar wat is dan het verschil tussen Korton en Sunette ?".

En dat hele "het gaat om de boodschap!" vind ik echt nergens over gaan; er is niks makkelijkers dan om te doen alsof je met een alien praat en even een lulverhaal met een boodschap op te hangen.
Dat het een positieve boodschap zou zijn doet niks af aan het feit dat het een lulverhaal is.

Hoe veel is een positieve boodschap waard als elke lamlul er zo eentje uit zijn mouw kan schudden ?
Hier, komt ie :

"Ksssssschchchc..... Hier spreekt Arraki uit de 6e dimensie. Mensen gaan niet goed met elkaar om, het is de hoogste tijd dat ze beter gaan samenwerken en elkaar gaan helpen in plaats van doodmaken. Oh, en er moet meer Coca-cola gedronken worden !".
zzz
pi_76213245
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Okee, je wil er dus gewoon geen uitspraken over doen.

Tja, mensen die denken dat Korton ook wel echt zou kunnen zijn neem ik eerlijk gezegd niet erg serieus.
Ik denk persoonlijk dat je dat enkel zegt omdat "Nee, hij is zo gek als een deur" natuurlijk de deur open zou zetten naar "Maar wat is dan het verschil tussen Korton en Sunette ?".

En dat hele "het gaat om de boodschap!" vind ik echt nergens over gaan; er is niks makkelijkers dan om te doen alsof je met een alien praat en even een lulverhaal met een boodschap op te hangen.
Dat het een positieve boodschap zou zijn doet niks af aan het feit dat het een lulverhaal is.

Hoe veel is een positieve boodschap waard als elke lamlul er zo eentje uit zijn mouw kan schudden ?
Hier, komt ie :

"Ksssssschchchc..... Hier spreekt Arraki uit de 6e dimensie. Mensen gaan niet goed met elkaar om, het is de hoogste tijd dat ze beter gaan samenwerken en elkaar gaan helpen in plaats van doodmaken. Oh, en er moet meer Coca-cola gedronken worden !".
Jouw boodschap raakte mijn gevoelige snaar en daar gaat het om!
  woensdag 30 december 2009 @ 11:08:25 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76213422
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:03 schreef Flammie het volgende:

[..]

Jouw boodschap raakte mijn gevoelige snaar en daar gaat het om!
Precies
The truth was in here.
pi_76213538
- hier stond een leuk filmpje -

[ Bericht 70% gewijzigd door Dichtpiet. op 30-12-2009 11:27:12 ]
  woensdag 30 december 2009 @ 11:18:51 #220
31101 _Led_
pi_76213773
Erg goed filmpje ja, alleen zie ik de direkte aanleiding om 'm hier te posten niet echt
zzz
pi_76214021
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef _Led_ het volgende:
Erg goed filmpje ja, alleen zie ik de direkte aanleiding om 'm hier te posten niet echt
ok, dan haal ik hem weg
  woensdag 30 december 2009 @ 11:33:28 #222
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76214203
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

ok, dan haal ik hem weg
Maar het is wel een goed TRU filmpje
The truth was in here.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:42:39 #223
31101 _Led_
pi_76214514
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

ok, dan haal ik hem weg
Je hecht te veel waarde aan mijn geblaat
zzz
  woensdag 30 december 2009 @ 11:53:29 #224
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_76214913
sjjjjjt..... ik communiceer nu via astrale projectie met XY678, een cyborg uit de Orion nevel. Hij vertelt ons dat de aarde naar de verdoemenis geholpen wordt door de mensheid. Mensen lijden, haten elkaar en voeren oorlog. Er worden niet alleen aanslagen gepleegd op de mensheid maar ook op onze directe leefomgeving. Dieren en het milieu, eigenlijk de essentie van de aarde, lijden hier onder sjjjjjjjjjjjjj. Hier moet toch echt iets aan gedaan worden. Bemind elkander! over and out. sjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Dit kreeg ik gisteren door van XY678, een prachtige boodschap en daar gaat het om
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 30 december 2009 @ 11:54:50 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76214966
Maar kunnen we het even verschuiven naar de inhoud van Desteni?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')