Misschien is het wel dat welbekende filterwerk en doet het ook aan vertalingen. Of ze lult natuurlijk hard uit haar nek. Verder wat nokwanda zegtquote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom spreekt Hitler volgens haar dan Engels? Zijn eigen volk ging toch boven alles?
Waarom probeert ze dan wel accenten te faken als het toch wel vertaald wordt?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien is het wel dat welbekende filterwerk en doet het ook aan vertalingen. Of ze lult natuurlijk hard uit haar nek. Verder wat nokwanda zegt.
Weet ik niet. En trouwens, ik zit net te denken dat als het nou een proces was van het hele channelen gedoe dan zou ze het wel in het Z-Afrikaans zeggenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef Geartsjuh het volgende:Waarom probeert ze dan wel accenten te faken als het toch wel vertaald wordt?
mijn zieltje is niet te koopquote:Op maandag 4 februari 2008 15:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doen. Al was het maar om het eens te onderzoeken, voor zover je dat nog niet gedaan had. dat weet ik natuurlijk niet.
het is juist ook niet de bedoeling om die te verkopenquote:
Taal is iets aards net als macht , discriminatie enz ... in andere dimensies communiceer je telepatisch en als je lekker in die andere dimensie rondzwalkt ben je die kleinzieligheid die je op aarde had wel ontstegen denk ik .quote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Waarom spreekt Hitler volgens haar dan Engels? Zijn eigen volk ging toch boven alles?
kom kom , eerlijk blijven mensen zjn kleinzielig (liegen, machtsbelust,geldbelust,onderdrukking, moorden enz )en ik had het over hitler , kleinzielig is dan nog een understatementquote:Op maandag 4 februari 2008 17:33 schreef Loppe het volgende:
kom, kom beleefd blijven
hier op aarde is doet men niet kleinzielig
Dus na onze dood kunnen we wel menselijke reacties geven via een portaal, in welke taal we maar willen, maar de geest van Hitler is ineens volkomen tolerant jegens andersdenkenden?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Taal is iets aards net als macht , discriminatie enz ... in andere dimensies communiceer je telepatisch en als je lekker in die andere dimensie rondzwalkt ben je die kleinzieligheid die je op aarde had wel ontstegen denk ik .
Relax, kijk uit dat je geen adertje in je hoofd laat spattenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Dus na onze dood kunnen we wel menselijke reacties geven via een portaal, in welke taal we maar willen, maar de geest van Hitler is ineens volkomen tolerant jegens andersdenkenden?
Maargoed, jij gelooft nog steeds in de onschuld van onze eigen "genverbrander". Dat deze Desteni weer perfect bij jou valt is niet zo raar.
Nogmaals, jouw dooddoeners slik ik niet - als deze chick in perfect Duits een schreeuwende Hitler neerzet zou ik eens objectief gaan kijken. Het zou fantastisch zijn. Maar zoals altijd met dit soort zaken ligt het er weer dik bovenop dat het een oplichtster danwel gestoorde is.
Idd , ik geloof nog steeds in de onschuld van onze genverbrander , je klinkt er bijna hatelijk van en mijn dooddoeners moet je zeker niet slikken , iedereen moet bij zichzelf blijven en zijn eigen gevoel en hersenen gebruiken , JE EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID DRAGEN !quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:52 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Dus na onze dood kunnen we wel menselijke reacties geven via een portaal, in welke taal we maar willen, maar de geest van Hitler is ineens volkomen tolerant jegens andersdenkenden?
Maargoed, jij gelooft nog steeds in de onschuld van onze eigen "genverbrander". Dat deze Desteni weer perfect bij jou valt is niet zo raar.
Nogmaals, jouw dooddoeners slik ik niet - als deze chick in perfect Duits een schreeuwende Hitler neerzet zou ik eens objectief gaan kijken. Het zou fantastisch zijn. Maar zoals altijd met dit soort zaken ligt het er weer dik bovenop dat het een oplichtster danwel gestoorde is.
Ja , dat is waarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:58 schreef Loppe het volgende:
macht is niet iets aards, de manier hoe men hier macht verkrijgt is aards
Maar wat is je mening ?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef jogy het volgende:
Zij is grappig, heb er al een paar jaar geleden gezien. Goeie entertainment.
IK zou het echt niet weten, optie één lijkt mij het minst waarschijnlijk maar dat is persoonlijk dus is het twee of drie wat mij betreft.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar wat is je mening ?
Is wat zij doet echt ?
Speelt ze toneel ?
Of is ze gek in haar hoofd ?
Is een combinatie mogelijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Maar wat is je mening ?
Is wat zij doet echt ?
Speelt ze toneel ?
Of is ze gek in haar hoofd ?
Was het Sherlock Holmes niet die de minst waarschijnlijke oplossing als oplossing zag... ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef jogy het volgende:
[..]
IK zou het echt niet weten, optie één lijkt mij het minst waarschijnlijk maar dat is persoonlijk dus is het twee of drie wat mij betreft.
Ik vroeg om meningen, dus je mag de jouwe geven als je wiltquote:
Zie je, ik had de klepel wel ergens zien hangenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vroeg om meningen, dus je mag de jouwe geven als je wilt
En Holmes zei : "when you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth?"
Da's wat anders dan "de minst waarschijnlijke mogelijkheid moet het wel zijn !"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |