Een wel hele grote wtf.quote:In de zomer van 2007 is in Zuid-Afrika een website geopend http://desteni.co.za/ waar video's worden geproduceerd en vertoond van een "interdimensioneel portaal", dat "dimensionele wezens" (overleden mensen en voorouders) ontvangt voor interviews. Dit "portaal" is een vrouw van 22 jaar, die als eerste ter wereld in levende lijve haar lichaam verlaat en tijdelijk naar "de dimensies" vertrekt en vervolgens aan dimensionele wezens haar lichaam in bruikleen geeft om interviews op aarde te geven. Dit proces kunt u zien op onderstaande video's.
Voor de aandacht en het plezier om anderen beet te nemen.quote:Dus het is in ieder geval nog geen geldgrijperij
Seconded.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Voor de aandacht en het plezier om anderen beet te nemen.
wat een zweeftoestanden, je hebt een lichaam, dat alleen al wil zeggen dat je beperkingen hebtquote:Dat je niet bepaald word door de beperkingen van deze wereld
want als je je volgens deze wereld definieerd ,
identificeer je je met de beperkingen waaruit deze wereld bestaat
Ehm, je weet toch wel in welk subforum je zit hè?quote:Op maandag 28 januari 2008 22:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
wat een zweeftoestanden, je hebt een lichaam, dat alleen al wil zeggen dat je beperkingen hebt
Ja maar als je zegt "ik ben mijn lichaam" dan ben je je beperking geworden .quote:Op maandag 28 januari 2008 22:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
wat een zweeftoestanden, je hebt een lichaam, dat alleen al wil zeggen dat je beperkingen hebt
Waar haal jij al die wijsheid vandaan dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:09 schreef Loppe het volgende:
Als jij zegt dat jij je lichaam niet bent, dan lieg je.
Waarom zou ze betaald worden? Waarom zou het per definitie meteen nep zijn? Zolang deze dame geen pay-site opzet of voor 100 euro per keer aanbiedt om een overleden geliefde te channelen zie ik er in ieder geval geen kwaad in. Ik zeg niet dat deze dame 'for real' MOET zijn maar om het nou meteen van de hand te doen als pertinente onzin is weer de andere kant van het verhaal lijkt me. Feit is dat wij als toeschouwers het gewoon niet kunnen weten en het enige wat we kunnen doen is ons oordeel klaar hebben, of niet natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:51 schreef Dibble het volgende:
Volgens mij hebben ze hem een verhaal uit zijn hoofd laten leren, dat hij op zijn eigen manier moet navertellen.
Ik heb het tweede deel ook gezien, hij begint weer met die vage act van ontwaken uit een diepe trance en eindig weer met dat wegzakken. Het zijn dus korte acts, kort genoeg om ze stuk voor stuk uit je hoofd te leren.
Is het echt, of een akteurtje?
Wie betaalt haar dan?
Zo ja, waarom?
Logica, of is ze een geestelijke entiteit die op Fok! rondzwerft?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar haal jij al die wijsheid vandaan dan?
Oh joh, logica! zeg dat dan meteen! Ja nee, logica reikt meteen naar de absolute waarheid op basis van een website en een paar filmpjes, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Logica, of is ze een geestelijke entiteit die op Fok! rondzwerft?
Alleen als je dat vind .quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:09 schreef Loppe het volgende:
Als jij zegt dat jij je lichaam niet bent, dan lieg je.
Op zich staat er wel een treffende tekst op die desteni-site waar ik mij wel in kon vinden, mooie gedachte iig.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:45 schreef Loppe het volgende:
Natuurlijk vind ik dat. Hoe zou je anders een tekst kunnen neertypen?
Ik had niet anders verwacht, nu de rest van de wereld nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:06 schreef Summers het volgende:
Ik zie de link .
Alle twee top , ik heb er maar 1 woord voor : synchroniciteit !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich staat er wel een treffende tekst op die desteni-site waar ik mij wel in kon vinden, mooie gedachte iig.
http://desteni-universe.nl/art-11-bhutto-dood.mht
http://desteni-universe.nl/art-10-bhutto-samenzweringen.mht
Wel opvallend dat je alleen hebt gelet op uiterlijk vertoon en geen enkel woord over de inhoud .quote:Op maandag 28 januari 2008 23:51 schreef Dibble het volgende:
Volgens mij hebben ze hem een verhaal uit zijn hoofd laten leren, dat hij op zijn eigen manier moet navertellen.
Ik heb het tweede deel ook gezien, hij begint weer met die vage act van ontwaken uit een diepe trance en eindig weer met dat wegzakken. Het zijn dus korte acts, kort genoeg om ze stuk voor stuk uit je hoofd te leren.
Is het echt, of een akteurtje?
Wie betaalt haar dan?
Zo ja, waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |