quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Eigenlijk is dit de voorloper van Abel.
"I slam the door, BOOM"
ik had nergens last vanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Kleine kras op de plaat daar, of lag dat aan mijn player?
Die stond bij SkyRadio een kerstboom op te tuigen./.. dus laat haar daar maar lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan Elize niet ff langskomen?
Wat is dat Kinderen voor Kinderen liedje toch ontzettend toepasselijk geweest toenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, gewoon. Of ze ff in het Glazen Huis langskomtquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Het is Eric Corton met z'n megafoon, had-ie vorig jaar ookquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef henkde_j het volgende:
Laat iemand daar een PetshopBoys alarm af gaan?
Ik denk dat ie hoopt op ijzelquote:
De VARA gaat er natuurlijk nog over heen straksquote:
En dat is weinig voor omroep die 500.000 euro achterover heeft gedruktquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Annemieke schrikt er van, 5000 euries.
Die bellen nu druk naar de drukkerij voor een nieuwe chequequote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef themauster het volgende:
[..]
De VARA gaat er natuurlijk nog over heen straks
Dat doet playboy channel welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef themauster het volgende:
[..]
De VARA gaat er natuurlijk nog over heen straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |