UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
dan is het terechtquote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, hij heeft me eindelijk mn laatste geld gegeven, en zei daarbij dat hij mij niet meer in zn leven wilde hebben.
Alsof hij verwacht dat ik dat nog wildeDe grapjas.
Dus heb hem maar eens even flink op zn plek gezet. En nou probeert ie me te pakken met "Jou dumpen was het beste wat me overkomen is", ja, mij ook
wat?quote:
Dankjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
Haha, wat een mongool
Nu wenst ie me ineens alle geluk
ow ja hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
ben ik eigenlijk al gerechtigd om in de tukker wall of fame te komen??![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moest er nog bijkomen ook
Haha, echt.quote:
* ReMcOrE ook niet...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef rulerofdeath het volgende:
't maakt mij niets uit, ik heb die regel niet bedacht
druk geweest de afgelopen uren ofniet?quote:
You know what the best part is?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje
Haha, wat een mongool
Marko gaat lossssssssssssssssssquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond spareribs vretn in Boekelo
Hij is de enige ex waarvan ik serieus spijt heb dat ik een relatie met m had.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
You know what the best part is?
I knew it sooooooooo long ago
Weet je nog dat je boos op me werd omdat ik zei dat hij een egoďstische klootzak was en jij mij niet wou geloven?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is de enige ex waarvan ik serieus spijt heb dat ik een relatie met m had.
Jajaja, dat weet ik nogquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je nog dat je boos op me werd omdat ik zei dat hij een egoďstische klootzak was en jij mij niet wou geloven?
Whehe, daar gaat het niet om hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jajaja, dat weet ik nog![]()
Het spijt me dat ik boos werd! Ik geef je 1000000000% gelijk
Haha, en nu is hij andersom aan het beweren, weet je dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehe, daar gaat het niet om hoor
Maar toen wist ik al dat hij niet goed voor jou was![]()
't Is dat ik niks in m'n mond heb, maar anders had het nu tegen m'n monitor gezetenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, en nu is hij andersom aan het beweren, weet je dat?
Werkt bij t-mobile, klantenservice.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat doet die vent tegenwoordig eigenlijk?
Same here.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is dat ik niks in m'n mond heb, maar anders had het nu tegen m'n monitor gezeten
Nog steeds?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkt bij t-mobile, klantenservice.
Blij dat ik niet bij t-mobile zit
Whehehe, m'n moeder kwam al naar me toe of het wel goed ging, omdat ik ineens een "raar geluid" (lees: proesten) maaktequote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here.
Als kan ik me hier op stage wel iets makkelijker inhouden.
henig anquote:
whahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Robinhoo het volgende:
Ik word door mijn maten gepest dat ik ben opgepakt
Krijg je toch nog je aandachtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Robinhoo het volgende:
Ik word door mijn maten gepest dat ik ben opgepakt
Ze wouden er zelfs al een carnavalswagen van maken !?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whahaha
dat duurt denk ik ook nog wel even voordat je daar vanaf bent
Ik wil wel aandacht, maar wil ook zelf bepalen van wiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je toch nog je aandacht
Gaafquote:Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze wouden er zelfs al een carnavalswagen van maken !?!?
Maar dat gaat niet door mag ik hopen.
Hebben we vorig jaar ook gedaan, toen was een andere maat opgepakt omdat hij ging moonen naar de politiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaaf
wel even zeggen als dat gaat gebeuren
als iedereen ja zegt en alleen jij zegt nee, trek je toch aan het kortste eind denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze wouden er zelfs al een carnavalswagen van maken !?!?
Maar dat gaat niet door mag ik hopen.
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als iedereen ja zegt en alleen jij zegt nee, trek je toch aan het kortste eind denk ik
Haha het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, maar ik ga niet helpen een wagen bouwen, dat heeft die andere vorig jaar ook niet gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?
dan houd ik goede hoopquote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?
maar wel op de wagen gestaan tijdens de optocht(en)?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, maar ik ga niet helpen een wagen bouwen, dat heeft die andere vorig jaar ook niet gedaan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel op de wagen gestaan tijdens de optocht(en)?
dan moet jij, in tegenstelling tot die knakker vorig jaar, maar wel gaan helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Gelukkig wel.
Maar eigenlijk is een wagen bouwen echt leuk. Kost veel tijd maar het is echt gezellig
Hehe, ik breng ze wel op een nieuw onderwerp waar ze niet omheen kunnen. Dan help ik zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet jij, in tegenstelling tot die knakker vorig jaar, maar wel gaan helpen
New Kidsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe, ik breng ze wel op een nieuw onderwerp waar ze niet omheen kunnen. Dan help ik zeker
(Ze hadden het ook al over New Kids)
grotere vlam gebruikenquote:
Ja, en koudquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
druk geweest de afgelopen uren ofniet?
Cendris in Enschede?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Werkt bij t-mobile, klantenservice.
Je moet binnen roken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Roken in deze kou is echt kut.
Mag nie.quote:
buiten geweest?quote:
Dan rook je wanneer dat wel kan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Robinhoo het volgende:
Mag nie.
Mij werd ook aangeraden daar te gaan werkenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow ja hoor
't maakt mij niets uit, ik heb die regel niet bedacht
Voor een student die in de avonduren wil werken is het ideaal, maar anders...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef Samzz het volgende:
Mij werd ook aangeraden daar te gaan werkenMaar ik weet niet of ik nog wel belmiep wil zijn.
En dat wil ik eigenlijk wel... Hmmm, eerst maar eens even contact opnemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor een student die in de avonduren wil werken is het ideaal, maar anders...
"Goedemiddag, T-Mobile, u spreekt met San. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"quote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef Samzz het volgende:
En dat wil ik eigenlijk wel... Hmmm, eerst maar eens even contact opnemen.
En dan is ze collega van mn dikke luie exquote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
"Goedemiddag, T-Mobile, u spreekt met San. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
En dat 40x op een dag
Het lijkt me handiger dat je een winkel binnenlooptquote:Op woensdag 23 december 2009 17:18 schreef Mdrop het volgende:
Deel dan ook direct het directe nummer hier, moet nog steeds die dealer ingang hebben.
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan is ze collega van mn dikke, luie, egoďstische, zelfingenomen, betweterige, altijd hongerige, sadistische, opleidingsloze, mateloos irritante ex
Meld je dan ziekquote:Op woensdag 23 december 2009 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin om te werken
Heb echt supererge koppijn
Zeg je toch dat je uitgegleden bent en dat je nu omkomt van de koppijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik dan voor 1 uur moeten doen
Mweh.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg je toch dat je uitgegleden bent en dat je nu omkomt van de koppijn?
whehhe... mijn broertje is daar ontslagen...quote:
Goed Het gaat wel, ik word vergiftigd door haarverf dampen kuch kuch.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii Selma! Hoe gaat ie daar?
ga jij morgen ook naar hengelo?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whehhe... mijn broertje is daar ontslagen...
verder wel een butbedrijf trouwens
Heuquote:
In de woonkamer? Is dat niet meer een smeerwerkje voor in de badkamer?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed Het gaat wel, ik word vergiftigd door haarverf dampen kuch kuch.
Mijn dochter zit hier in de woonkamer dr haren te verven.. mijn god wat een stank!![]()
Met jou wel alles oke?
Dat zei ik al tegen haar, maar dat wou ze niet ivm de spiegel. Ze wordt bijna 21.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In de woonkamer? Is dat niet meer een smeerwerkje voor in de badkamer?hoe oud is je dochter?
Hier alles prima, heerlijk rustig dat alleen wonen
21, foto foto fotoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zei ik al tegen haar, maar dat wou ze niet ivm de spiegel. Ze wordt bijna 21.
Alleen wonen lijkt me op dit moment ideaal!Ik zou bijna jaloers op je worden..
Ze heeft gister een nieuw account gemaakt. Oude was niet meer toereikend ivm met ww reset.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef haakon het volgende:
[..]
21, foto foto foto
fobo doet het niet bij mij namelijk
Hoi Bambino.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Iemand nog interesse voor Twente vanavond, heb 3 kaarten over.
Snel reageren we gaan over iets meer dan half uur al weg.
Ze hebben daar meer dan alleen T-Mobile... en daarbij, beter dat dan goedemiddag U spreekt met San van de Vereniging Natuurmonumenten. Bel ik gelegen?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
"Goedemiddag, T-Mobile, u spreekt met San. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
En dat 40x op een dag
Tot straksquote:
Fobo's doen het niet bij mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft gister een nieuw account gemaakt. Oude was niet meer toereikend ivm met ww reset.
http://fotoboek.fok.nl/_gorgeous_
Ja weet ik ook niet, op school ook niet !quote:
Dat zijn alle call-centers, behalve de incasso-afdeling, dat vond ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
whehhe... mijn broertje is daar ontslagen...
verder wel een butbedrijf trouwens
Zo kun je alles relativerenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ze hebben daar meer dan alleen T-Mobile... en daarbij, beter dat dan goedemiddag U spreekt met San van de Vereniging Natuurmonumenten. Bel ik gelegen?
Heb ik ook wel eens gehad, dan moet je helemaal naar beneden scrollen. Probeer dat eens. Of vraag het hier FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, op school ook niet !
Als ik op fotoboek klik krijg ik een helemaal witte pagina
Stuur dan een PB naar de technische jup hier op Fok?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, op school ook niet !
Als ik op fotoboek klik krijg ik een helemaal witte pagina
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn alle call-centers, behalve de incasso-afdeling, dat vond ik dan wel weer leuk
Hey Rulerquote:
quote:Goedenavond met Daniël! Heeft U wellicht interesse in een rekening bij de DSB bank?
Teunquote:
Selmaquote:
Ja en dan?quote:
blijkbaar niet, anders had ie jou wel wat gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en dan?
Hij is er en gaat weer weg.
Daarna is hij er weer. En nu post hij niks meer. Hij heeft geen gedag gezegt.
Dus is hij er dan nog wel of niet ?
henig anquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Hoi kearls en wichte ik er vandoor. Bier zuipen
die is slechtquote:
Good findquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
Eurodance gaat ten onder
een van de beste topics in KLB
Zuip ze.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef Robinhoo het volgende:
Hoi kearls en wichte ik er vandoor. Bier zuipen
quote:
quote:
quote:
Ikquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Wie zit er regelmatig bij deze meneer in de bus?
whahaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:27 schreef bambino het volgende:
3-0maar wat een bagger wedstrijd :/
Ik heb de 3-0 gemist want ik wou de file voor zijn maar goed![]()
toen naar MC
Me has hamburgers from Nathalie
ow, das een goedequote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef bambino het volgende:
Het was wel verschrikkelijk koud
Zometeen lekker warme douche en dan mooi tukken
Morgen kadotjes <3
Daarvoor hebben we jagermeisterquote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef bambino het volgende:
Het was wel verschrikkelijk koud
Zometeen lekker warme douche en dan mooi tukken
Morgen kadotjes <3
Ik drink nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we jagermeister![]()
<3 <3 <3![]()
![]()
Heb heel vaak bij die vent in de bus gezeten jaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Openbaar vervoerquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HOAXquote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef ACT-F het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga naar het dancefeestje met mn dochter en vriendin, tot morgen![]()
Omfg, adhd-poppetjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef ACT-F het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Viel Spaßquote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
NEM?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Samzz het volgende:
Sinds wanneer zit er een pinguin in de NEM reclames?
Ow, ik was slapen![]()
Je kunt niet zonder TOFquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ow, ik was slapen![]()
lol die gast heb ik zo vaak gezien in de skihut enschedequote:
in enschede op #1???? DENK UT NIET ...........quote:
Gomes is dikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Reker weg bij PSV na dit seizoen
Dan kan Gomes terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij dan ook zo geweldig als in het filmpje?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef bambino het volgende:
lol die gast heb ik zo vaak gezien in de skihut enschede
Heb zelf nog filmpjes van em ergens
Er gaat niets boven good old Hans van Breukelen!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WTF
't Is echt de beste keeper die PSV ooit gehad heeft
Nee, da's waarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Er gaat niets boven good old Hans van Breukelen!
Sanquote:Op woensdag 23 december 2009 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ow, ik was slapen![]()
Twente - PSV of andersom zou leuk zijn geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Mdrop het volgende:
Sparta - FC Twente, kon slechter toch?
Laten we dat bewaren tot de finalequote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente - PSV of andersom zou leuk zijn geweest
Mag ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laten we dat bewaren tot de finale.
whehehe, die titel was me nog niet opgevallenquote:
Whoa, ik wil mee!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga ook slapen, bier in de man, en morgen vroeg er uit!
Iron Maiden.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Mdrop het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel slapen, maar nog dik 4GB op mn Ipod leeg, iemand suggesties?
Nja laat maarquote:
Moet werken jaquote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Nu al? Maak het gewoon een uurtje later
of moet je werken?
Wel laat, maar wat dacht je van Flogging Molly?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:42 schreef Mdrop het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel slapen, maar nog dik 4GB op mn Ipod leeg, iemand suggesties?
Flogging Mollyquote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Wel laat, maar wat dacht je van Flogging Molly?
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
david, wat een eikel ben je ook hé !
Hij is zooooo geniaal!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Is dit een zoek de verschillen plaatje?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 sneeuwballen voor dit topic
en wat is jou favoriet dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef Mdrop het volgende:
Morgen, anders is mijn favoriet gewoon uitverkocht bij multivlaai hengelo.
hier ookquote:
quote:
Op zich niet erg, tenzij de computer niet mee wil werken. Die neemt gewoon eerder vakantie dan ikquote:
Neenee, wel kortquote:
Foto?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, wel kort
Ik vertelde die man dat ik 't aan de zijkanten en aan de achterkant (van het hoofd, haha) wat korter wou... Zegt hij (in gaymodus) dat hij het écht niet zou doen, heeft 'ie er wat anders van gemaakt, ziet er wel goed uit zo
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen ofzo wel, oke?
Zet ik meteen m'n pak erbij op
Haha, nouja. Die heb je van mn collega's gehad. Ik heb alleen maar je geld ontvangenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef bambino het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ging rond half 12 slapen en nu pas wakker
Beetje te extreem al zeg ik het zelf
Tis dat iemand een of andere bom vlakbij afstak anders lag ik waarschijnlijk nog te slapen
p.s. De hamburgers waren heerlijk Nathalie
Owwwwwquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nouja. Die heb je van mn collega's gehad. Ik heb alleen maar je geld ontvangen
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Las ik nou dat Nathalie Stoch in de Drive had?
Altijd dikke pret als het ijzeltquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zit te denken om een stukje te gaan rijden met de motor
"Goedenavond, welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Goedenavond, welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Het dooit hierquote:
Hier nog 5 cm sneeuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |