Goed Het gaat wel, ik word vergiftigd door haarverf dampen kuch kuch.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoiii Selma! Hoe gaat ie daar?
ga jij morgen ook naar hengelo?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
whehhe... mijn broertje is daar ontslagen...
verder wel een butbedrijf trouwens
Heuquote:
In de woonkamer? Is dat niet meer een smeerwerkje voor in de badkamer?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed Het gaat wel, ik word vergiftigd door haarverf dampen kuch kuch.
Mijn dochter zit hier in de woonkamer dr haren te verven.. mijn god wat een stank!![]()
Met jou wel alles oke?
Dat zei ik al tegen haar, maar dat wou ze niet ivm de spiegel. Ze wordt bijna 21.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In de woonkamer? Is dat niet meer een smeerwerkje voor in de badkamer?hoe oud is je dochter?
Hier alles prima, heerlijk rustig dat alleen wonen
21, foto foto fotoquote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zei ik al tegen haar, maar dat wou ze niet ivm de spiegel. Ze wordt bijna 21.
Alleen wonen lijkt me op dit moment ideaal!Ik zou bijna jaloers op je worden..
Ze heeft gister een nieuw account gemaakt. Oude was niet meer toereikend ivm met ww reset.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:17 schreef haakon het volgende:
[..]
21, foto foto foto
fobo doet het niet bij mij namelijk
Hoi Bambino.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Iemand nog interesse voor Twente vanavond, heb 3 kaarten over.
Snel reageren we gaan over iets meer dan half uur al weg.
Ze hebben daar meer dan alleen T-Mobile... en daarbij, beter dat dan goedemiddag U spreekt met San van de Vereniging Natuurmonumenten. Bel ik gelegen?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
"Goedemiddag, T-Mobile, u spreekt met San. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
En dat 40x op een dag
Tot straksquote:
Fobo's doen het niet bij mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze heeft gister een nieuw account gemaakt. Oude was niet meer toereikend ivm met ww reset.
http://fotoboek.fok.nl/_gorgeous_
Ja weet ik ook niet, op school ook niet !quote:
Dat zijn alle call-centers, behalve de incasso-afdeling, dat vond ik dan wel weer leukquote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
whehhe... mijn broertje is daar ontslagen...
verder wel een butbedrijf trouwens
Zo kun je alles relativerenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Samzz het volgende:
Ze hebben daar meer dan alleen T-Mobile... en daarbij, beter dat dan goedemiddag U spreekt met San van de Vereniging Natuurmonumenten. Bel ik gelegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |