Haha, nouja. Die heb je van mn collega's gehad. Ik heb alleen maar je geld ontvangenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef bambino het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ging rond half 12 slapen en nu pas wakker
Beetje te extreem al zeg ik het zelf
Tis dat iemand een of andere bom vlakbij afstak anders lag ik waarschijnlijk nog te slapen
p.s. De hamburgers waren heerlijk Nathalie
Owwwwwquote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nouja. Die heb je van mn collega's gehad. Ik heb alleen maar je geld ontvangen
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Las ik nou dat Nathalie Stoch in de Drive had?
Altijd dikke pret als het ijzeltquote:Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik zit te denken om een stukje te gaan rijden met de motor
"Goedenavond, welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Goedenavond, welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Het dooit hierquote:
Hier nog 5 cm sneeuw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |