quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef capricia het volgende:[..]
Als ik met een klant een afspraak maak, dan bespreek ik daar een bepaalde tijd bij. En niet ergens tussen 9.00 en 17.00 uur. Wat is dat voor achtelijk gedoe?
Wellicht dat ze eens wat beter moeten leren plannen.
jij niet snap willen,
voorbeeld
ali belt om 8 uur om een storing aan de ketel door te geven, en er staan al afspraken.
ali word boos en eist dat we toch komen, wij kunnen dan weer gaan schuiven met
andere afspraken.
ali krijgt te horen dat er iemand kan komen tussen 12 en 5 uur.
ali weer boos omdat hij zo lang moet wachten op een monteur
(ali moet blij zijn dat er iemand komt OM HEM TE HELPEN).
monteur loopt uit omdat bij 1 van ze afspraken de reparatie langer duurt,
en de mensen van hem verwachten dat hy de cv-ketel maakt.
ali belt om 16:59 en word weer boos omdat er nog steeds geen monteur is,
ali gaat lieve telefoon dame voor alles en nog wat uit schelden.
19:00 de monteur komt aan bij ali die geen begrip kan tonen dat alles
is uit gelopen bij de monteur, en monteur is om 19:05 weer buiten omdat ali
te beroerd was om de ketel bij te vullen.
het belangrijkste wat ali vergeet is, dat hy blij moet zijn dat iemand hem komt helpen
omdat hy hulp heeft gevraagd. hier door kon de monteur voor de zoveelste keer weer
over werken.
samen gevat, monteurs kan je bijna nooit goed in plannen omdat niet alles op rolletjes
loopt zo als je zou willen. dus een vergelijking maken met een kantoor pik die afspraken
maakt met een andere kantoor pik is toch wel heel anders.