abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 13:20:17 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_75966699
Strontziek word ik daar van.

Vandaag weer: ik moest een afspraak maken met de Woningbouwvereniging voor een inspectie van mijn woning (ze gaan dus niets doen, alleen maar kijken en notities maken). Ik zeg tegen de dame aan de telefoon "als het kan graag laat in de middag".

Ja vergeet het maar, je "mag" kiezen tussen 8-12 uur en 12-4 uur. Dat kost me dus weer een halve snipperdag. En dat is niet de eerste keer dit jaar.

Ik zeg er wat van tegen die dame (wetende dat zij er ook niets aan kan doen, maar goed), komt er een heel verhaal van wat een goede service het is, blablabla, ik was, denk ik, niet de eerste met die klacht, want het klonk alsof het al 10x was opgelepeld.

WAAROM kan er niet een normale afspraak worden gemaakt? Ik maak op mijn werk toch ook geen afspraak met een klant en roep dan "ja, ik kom wel tussen 12 en 4", ze zien mij aankomen.

Als er een reparatie gedaan moet worden, kan ik het nog enigszins begrijpen, alhoewel 4 uur speling wel erg veel is. En even bellen van "we komen er aan", dat is er ook niet bij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_75966768
Terechte klacht! Het is een stelletje pipo's
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75966808
Alle mensen met een baan zouden een ontheffing moeten krijgen om tijdens kantooruren aan dit soort bullshit mee te moeten doen. Ze komen 's avonds maar, of in het weekend.
pi_75966820
Tsja, typische monopolistengeintjes... De post doet dat, woningbouwverenigingen, en alle andere clubs waar je niet echt omheen kan.
censuur :O
pi_75966822
Ik heb nog wel erger gehoord. Dan zeggen ze rustig dat ze tussen 8.00 en 17.00 langskomen. Dan zit je dus de hele dag thuis te wachten en komen ze uiteindelijk om 17.15. Echt belachelijk
pi_75966823
Misschien moet Carglass dan maar overstappen op andere soort reparaties.
ZiJ KoMeNN GEwWoonn NaarR JeE WeRK ToeEE ZoDAAt JIJ LekKeR VeRDeR KuNT WErKenN

Terechte klacht wel trouwens, lui komen altijd te laat ook.
Kudo's.
pi_75966949
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog wel erger gehoord. Dan zeggen ze rustig dat ze tussen 8.00 en 17.00 langskomen. Dan zit je dus de hele dag thuis te wachten en komen ze uiteindelijk om 17.15. Echt belachelijk
Dat hadden wij vorige week met de cv ketel. Komt ie savonds laat aankakken
All good things are wild and free.
pi_75967001
ik moest een afspraak maken met de Woningbouwvereniging
Probleem ligt dus niet bijde monteur ,maar bij de woningbouwvereniging.
Wanneer je een loodgieter belt maakt hij het dus echt niet af op een halve dag qua afspraak.
Denk meer dat de woningbouw voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ,dus als de loodgieter een
betere (particuliere ) klus heeft schuift de woningbouwmeuk gewoon op.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 23 december 2009 @ 13:30:58 #9
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_75967169
Zijn gewoon hoeren die dat doen!
Is toch onmenselijk zulke kut geintjes!

ps
Thuiswerken geen optie? Kan bij mij op zulke momenten iig
A man's got to do what a man's got to do
pi_75967229
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef waterkip het volgende:
ik moest een afspraak maken met de Woningbouwvereniging
Probleem ligt dus niet bijde monteur ,maar bij de woningbouwvereniging.
Wanneer je een loodgieter belt maakt hij het dus echt niet af op een halve dag qua afspraak.
Denk meer dat de woningbouw voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ,dus als de loodgieter een
betere (particuliere ) klus heeft schuift de woningbouwmeuk gewoon op.
Neuh...

Een dag wordt in de week ervoor volgepland, dan pas ga je kijken wat de handigste route is.
Verder weet je nooit hoelang je ergens bezig bent, omdat het altijd tegen kan zitten.
pi_75967238
Terechte klacht!
Deze plek, en geen andere!
pi_75967276
Meestal zei ik dan dat ik tot 9u 's morgens thuis kon blijven en dat de deur daarna dicht zou zijn.
Dan stond er toch altijd rond 8.15 iemand aan de deur.
Kwestie van jou adres als eerste op de lijst te zetten. Soms was het dan wel een paar dagen later maar met inspecties en andere minder dringende zaken was dat meestal geen probleem.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:36:02 #13
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_75967406
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef zovty het volgende:
Alle mensen met een baan zouden een ontheffing moeten krijgen om tijdens kantooruren aan dit soort bullshit mee te moeten doen. Ze komen 's avonds maar, of in het weekend.
Ja hoor, en als de monteurs thuis een monteur nodig hebben dan?

Volgens mij komt een monteur langs omdat je er zelf uiteindelijk beter van wordt toch? \
Wat is nou helemaal een halve dag vrij?
pi_75967865
workaholics die lopen te bitchen omdat ze een halve dag vrij moeten nemen.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_75967871
Met dat soort werk is het wel zo dat een klus misschien niet één-twee-drie is opgelost. Daarom lopen die tijden uit.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:47:02 #16
19142 tslh
Never at ease.....
pi_75967889
quote:
Erger nog: dat ze om 16:00 nog niet zijn geweest en je dan belt waar ze blijven: "sorry meneer, het lukt niet meer vandaag. Er kwam een spoedgeval tussendoor. Zullen we meteen een nieuwe afspraak maken?"

WEER een vrije dag naar de knoppen, gevolgd door NOG eentje.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_75967954
Helemaal eens met de klacht.
Ze gaan er kennelijk vanuit dat je de hele dag niets te doen hebt ofzo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 23 december 2009 @ 13:50:57 #18
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_75968062
quote:
Herkenbaar, laatst nog met de post. Pakje zou worden bezorgd tussen 13:00 en 17:00.
om 20:00 s'avonds ga ik douchen en precies dan staan ze voor mijn deur, en dan doodleuk het pakje terug sturen naar de afzender want ik was niet thuis. Dit terwijl ik een briefje op mijn deur heb hangen dat wanneer ik niet thuis ben ik een postpakje wel zelf kom ophalen.
Zucht.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_75968087
Vreselijk idd. Ik kan niet eens een snipperdag nemen (onderwijs), alleen buitengewoon verlof en ik vind het echt idioot om aan de directeur te moeten vragen of ik vrij kan krijgen voor iets dat wat mij betreft ook prima 's avonds of in het weekend kan.

Als ik bij zo'n bedrijf aangeef dat ik geen vrij kan krijgen komen ze met de optie van vrienden of buren. Dan zou dus iemand anders een snipperdag moeten gaan opnemen omdat er bij mij iets kapot is. Dat gaat me toch wat ver.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:52:39 #20
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75968154
De hele maatschappij is toch ingericht voor uitkeringstrekkers. Als je een paspoort of id-kaart aan wil vragen kan dat alleen tijdens kantooruren (en dan nog vaak maar halve dagen). 1x in de week zijn ze 's avonds geopend en sta je een uur te wachten omdat iedereen die werkt die ene avond komt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75968171
dat krijg je door al die zeik mensen die verwachten dat je per direct komt als er iets is, maarja wij monteurs kunnen ons zelf nog steeds niet klonen om overal tegelijk te zijn. we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar door bepaalde factoren kan het voor komen dat we ergens langer bezig zijn omdat de zeikerds nooit tevreden zijn en of dat een reperatie veel langer duurt dan gewoonlijk. daarom word er in tijd blokken gewerkt.

dus jank niet zo dat je vrij moet nemen, terwijl wij keihard werken om iedereen te helpen al die honderden mensen die op een dag bellen met een probleem.

[ Bericht 3% gewijzigd door badboynova op 23-12-2009 13:53:56 (edit) ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_75968233
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef badboynova het volgende:
dat krijg je door al die zeik mensen die verwachten dat je per direct komt als er iets is, maarja wij monteurs kunnen ons zelf nog steeds niet klonen om overal tegelijk te zijn. we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar door bepaalde factoren kan het voor komen dat we ergens langer bezig zijn omdat de zeikerds nooit tevreden zijn en of dat een reperatie veel langer duurt dan gewoonlijk.

dus jank niet zo dat je vrij moet nemen, terwijl wij keihard werken om iedereen te helpen al die honderden mensen die op een dag bellen met een probleem.
Als ik met een klant een afspraak maak, dan bespreek ik daar een bepaalde tijd bij. En niet ergens tussen 9.00 en 17.00 uur. Wat is dat voor achtelijk gedoe?
Wellicht dat ze eens wat beter moeten leren plannen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_75968454
Mensen die thuisblijven voor een postpakketje
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  woensdag 23 december 2009 @ 14:01:21 #24
167856 Toempf
Internetheld
pi_75968533
Ik heb voor de 29e een afspraak met de verzekering van mijn auto, die vent belt op de dag zelf hoe laat hij langs komt No fucking way dat ik een hele dag thuis ga zitten wachten, hij kan tot 12 uur komen, daarna heeft ie pech
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_75969041
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef capricia het volgende:

[..]

Als ik met een klant een afspraak maak, dan bespreek ik daar een bepaalde tijd bij. En niet ergens tussen 9.00 en 17.00 uur. Wat is dat voor achtelijk gedoe?
Wellicht dat ze eens wat beter moeten leren plannen.
jij niet snap willen,

voorbeeld

ali belt om 8 uur om een storing aan de ketel door te geven, en er staan al afspraken.
ali word boos en eist dat we toch komen, wij kunnen dan weer gaan schuiven met
andere afspraken.

ali krijgt te horen dat er iemand kan komen tussen 12 en 5 uur.
ali weer boos omdat hij zo lang moet wachten op een monteur
(ali moet blij zijn dat er iemand komt OM HEM TE HELPEN).

monteur loopt uit omdat bij 1 van ze afspraken de reparatie langer duurt,
en de mensen van hem verwachten dat hy de cv-ketel maakt.

ali belt om 16:59 en word weer boos omdat er nog steeds geen monteur is,
ali gaat lieve telefoon dame voor alles en nog wat uit schelden.

19:00 de monteur komt aan bij ali die geen begrip kan tonen dat alles
is uit gelopen bij de monteur, en monteur is om 19:05 weer buiten omdat ali
te beroerd was om de ketel bij te vullen.

het belangrijkste wat ali vergeet is, dat hy blij moet zijn dat iemand hem komt helpen
omdat hy hulp heeft gevraagd. hier door kon de monteur voor de zoveelste keer weer
over werken.

samen gevat, monteurs kan je bijna nooit goed in plannen omdat niet alles op rolletjes
loopt zo als je zou willen. dus een vergelijking maken met een kantoor pik die afspraken
maakt met een andere kantoor pik is toch wel heel anders.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')