Dat hadden wij vorige week met de cv ketel. Komt ie savonds laat aankakkenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog wel erger gehoord. Dan zeggen ze rustig dat ze tussen 8.00 en 17.00 langskomen. Dan zit je dus de hele dag thuis te wachten en komen ze uiteindelijk om 17.15. Echt belachelijk
Neuh...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef waterkip het volgende:
ik moest een afspraak maken met de Woningbouwvereniging
Probleem ligt dus niet bijde monteur ,maar bij de woningbouwvereniging.
Wanneer je een loodgieter belt maakt hij het dus echt niet af op een halve dag qua afspraak.
Denk meer dat de woningbouw voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten ,dus als de loodgieter een
betere (particuliere ) klus heeft schuift de woningbouwmeuk gewoon op.
Ja hoor, en als de monteurs thuis een monteur nodig hebben dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef zovty het volgende:
Alle mensen met een baan zouden een ontheffing moeten krijgen om tijdens kantooruren aan dit soort bullshit mee te moeten doen. Ze komen 's avonds maar, of in het weekend.
Erger nog: dat ze om 16:00 nog niet zijn geweest en je dan belt waar ze blijven: "sorry meneer, het lukt niet meer vandaag. Er kwam een spoedgeval tussendoor. Zullen we meteen een nieuwe afspraak maken?"quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Repeat het volgende:
Ik heb nog wel erger gehoord. Dan zeggen ze rustig dat ze tussen 8.00 en 17.00 langskomen. Dan zit je dus de hele dag thuis te wachten en komen ze uiteindelijk om 17.15. Echt belachelijk
Herkenbaar, laatst nog met de post. Pakje zou worden bezorgd tussen 13:00 en 17:00.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef Repeat het volgende:
Als ik met een klant een afspraak maak, dan bespreek ik daar een bepaalde tijd bij. En niet ergens tussen 9.00 en 17.00 uur. Wat is dat voor achtelijk gedoe?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef badboynova het volgende:
dat krijg je door al die zeik mensen die verwachten dat je per direct komt als er iets is, maarja wij monteurs kunnen ons zelf nog steeds niet klonen om overal tegelijk te zijn. we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar door bepaalde factoren kan het voor komen dat we ergens langer bezig zijn omdat de zeikerds nooit tevreden zijn en of dat een reperatie veel langer duurt dan gewoonlijk.
dus jank niet zo dat je vrij moet nemen, terwijl wij keihard werken om iedereen te helpen al die honderden mensen die op een dag bellen met een probleem.
jij niet snap willen,quote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik met een klant een afspraak maak, dan bespreek ik daar een bepaalde tijd bij. En niet ergens tussen 9.00 en 17.00 uur. Wat is dat voor achtelijk gedoe?
Wellicht dat ze eens wat beter moeten leren plannen.
vertel nou eens iets leuks. (serieus)quote:Op woensdag 23 december 2009 13:53 schreef badboynova het volgende:
dat krijg je door al die zeik mensen die verwachten dat je per direct komt als er iets is, maarja wij monteurs kunnen ons zelf nog steeds niet klonen om overal tegelijk te zijn. we doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, maar door bepaalde factoren kan het voor komen dat we ergens langer bezig zijn omdat de zeikerds nooit tevreden zijn en of dat een reperatie veel langer duurt dan gewoonlijk. daarom word er in tijd blokken gewerkt.
dus jank niet zo dat je vrij moet nemen, terwijl wij keihard werken om iedereen te helpen al die honderden mensen die op een dag bellen met een probleem.
BEN GEEN LOODGIETERquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef waterkip het volgende:
[..]
vertel nou eens iets leuks. (serieus)
Lijkt me gewoon een verschrikkelijk beroep,alleen maar ellende en vieze gootsteenkastjes
Ali moet helemaal niks, voor jou 1000 andere LTSers met een waterpomptangquote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef badboynova het volgende:
(ali moet blij zijn dat er iemand komt OM HEM TE HELPEN).
Samenvatting: Niet kunnen plannen.quote:
Een speling van 2 uur meot kunnen, maar gewoon zeggen we komen tussen 9 en 6 is gewoon asociaal. Ze weten heus wel waar ze eerst langs gaan maar vertellen jou dat niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij niet snap willen,
voorbeeld
ali belt om 8 uur om een storing aan de ketel door te geven, en er staan al afspraken.
ali word boos en eist dat we toch komen, wij kunnen dan weer gaan schuiven met
andere afspraken.
ali krijgt te horen dat er iemand kan komen tussen 12 en 5 uur.
ali weer boos omdat hij zo lang moet wachten op een monteur
(ali moet blij zijn dat er iemand komt OM HEM TE HELPEN).
monteur loopt uit omdat bij 1 van ze afspraken de reparatie langer duurt,
en de mensen van hem verwachten dat hy de cv-ketel maakt.
ali belt om 16:59 en word weer boos omdat er nog steeds geen monteur is,
ali gaat lieve telefoon dame voor alles en nog wat uit schelden.
19:00 de monteur komt aan bij ali die geen begrip kan tonen dat alles
is uit gelopen bij de monteur, en monteur is om 19:05 weer buiten omdat ali
te beroerd was om de ketel bij te vullen.
het belangrijkste wat ali vergeet is, dat hy blij moet zijn dat iemand hem komt helpen
omdat hy hulp heeft gevraagd. hier door kon de monteur voor de zoveelste keer weer
over werken.
samen gevat, monteurs kan je bijna nooit goed in plannen omdat niet alles op rolletjes
loopt zo als je zou willen. dus een vergelijking maken met een kantoor pik die afspraken
maakt met een andere kantoor pik is toch wel heel anders.
Nou een leuk verhaal voor rond de CV ketelquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
BEN GEEN LOODGIETER
ben een cv monteur, ben enkel bezig met cv ketels
Kan niet en ik denk dat de meeste mensen dat ook niet kunnen. We hebben niet allemaal VPN en/of een kantoorbaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef HugoBaas het volgende:
Gewoon thuiswerken die dag. Opgelost.
Ik denk dat jij pech hebt want ik acht de kans groter dat jij iets van de verzekering wil ipv de verzekering iets van jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Toempf het volgende:
Ik heb voor de 29e een afspraak met de verzekering van mijn auto, die vent belt op de dag zelf hoe laat hij langs komtNo fucking way dat ik een hele dag thuis ga zitten wachten, hij kan tot 12 uur komen, daarna heeft ie pech
Dat kan ik je bijna garanderen, aangezien er genoeg mensen zijn die er gebruik van zullen maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef ShadyLane het volgende:
Zou je niet goud geld kunnen verdienen als je je als monteursbedrijf op de avond- en weekendmarkt richt?
bel jij ff niemand op als er iets in je huis kapot is, want zoals je over komt bij mij kan je alles zelf maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Ali moet helemaal niks, voor jou 1000 andere LTSers met een waterpomptang.
Kijk dat is al stukken beter.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:39 schreef Crank het volgende:
Bij KPN is het gewoon tussen 8/10 10/12 12/14 14/16 16/18 18/20 dat zijn opzicht beste tijden.
Alleen is dit enkel voor storingen.
Dan nog kan het wel is zijn dat we uitlopen maar dat melden we meestal tijdig.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Onterechte klacht.
Ik heb zelf wel eens een zomervakantie meegelopen met een installatiebedrijf en wat je dan toch tegenkomt.
Veelal mensen die amper Nederlands spreken of gewoon achterlijk zijn. De overgrote meerderheid heeft veel grotere problemen dan gemeld wat zorgt voor een uitloop van uren. Met dit soort werk is er van te voren vaak geen inschatting te maken qua tijd omdat je niet werkt met mensen die het probleem uit kunnen leggen of begrijpen.
Dat jij (en anderen) dat niet inzien is eigenlijk het probleem waar het om draait.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Een huisarts en ziekenhuis kunnen ook dit ook gewoon, dus ik zie niet in waarom een installatiebedrijf het niet zou kunnen.
Als je vervolgens begint over een hoger avondtarief dan kan het ineens toch overdagquote:Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef cvboer het volgende:
Ik heb zelf een installatiebedrijf, tegen deze problematiek loop ik ook aan. Als klanten bellen voor een storing willen dat je er binnen 10 minuten bent, als ze een ander probleem hebben waarvoor je een afspraak moet maken dan passen ze zich niet aan, dom volk.
Klanten die bellen voor een storing worden met voorrang geholpen, mits ze een abonnement bij mij hebben.
De rest kan een afspraak maken, ik plan wel in blokken van 2 uur. dus van 7:30 tot 9:30 enz enz.
Elke keer dat gelul dat ze geen vrij kunnen nemen en dat de monteur ook wel om 17:00 of s'avonds kan komen.
S'avonds doe ik afspraken met klanten om werk op te nemen.
Iedereen kan vrij regelen of iets met een sleutel regelen, ik moet ook wel eens tijd overdag opofferen omdat ik werkvolk over de vloer krijg, en ja, ik ga niet eisen dat ze s'avonds komen.
Klopt precies en verder wat jij ook zegt, het werk is soms moeilijk in te plannen, cvketels op de meest onmogelijke plekken, weggewerkte lasdozen waar je bijmoetquote:Op woensdag 23 december 2009 18:24 schreef MaGNeT het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 18:22 schreef cvboer het volgende:
Ik heb zelf een installatiebedrijf, tegen deze problematiek loop ik ook aan. Als klanten bellen voor een storing willen dat je er binnen 10 minuten bent, als ze een ander probleem hebben waarvoor je een afspraak moet maken dan passen ze zich niet aan, dom volk.
Klanten die bellen voor een storing worden met voorrang geholpen, mits ze een abonnement bij mij hebben.
De rest kan een afspraak maken, ik plan wel in blokken van 2 uur. dus van 7:30 tot 9:30 enz enz.
Elke keer dat gelul dat ze geen vrij kunnen nemen en dat de monteur ook wel om 17:00 of s'avonds kan komen.
S'avonds doe ik afspraken met klanten om werk op te nemen.
Iedereen kan vrij regelen of iets met een sleutel regelen, ik moet ook wel eens tijd overdag opofferen omdat ik werkvolk over de vloer krijg, en ja, ik ga niet eisen dat ze s'avonds komen.
[/quote
Als je vervolgens begint over een hoger avondtarief dan kan het ineens toch overdag
Waarom dat zo is merk je pas als je een tijdje mee hebt gelopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Net of je god op je blote knietjes mag danken dat je honderden euro's aan een monteur mag betalen zodat hij bij je langs komt.
Flikker toch op zeg, bestaat er nog zoiets als een stukje klant is koning???
De klantvriendelijkheid is over het algemeen ver te zoeken bij monteurs, leveranciers en andere mensen die bij je thuis moeten komen om iets te brengen of te fixen.
heerlijk om woorden te horen die waarheid zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt precies en verder wat jij ook zegt, het werk is soms moeilijk in te plannen, cvketels op de meest onmogelijke plekken, weggewerkte lasdozen waar je bijmoet
Tevens, als ik een probleem met mijn computers/netwerk heb zal ik ook overdag tijd moeten maken, immers ik heb een probleem, niet de monteur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |