abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 18:38:24 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75979564
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar laten we nu niet doen alsof dat dreigement daarmee een goed idee was. Ik vind het dan meer een geluk bij een ongeluk.

Ik hoop dat ergens in 2010 Laura kan vertrekken. Laat haar haar eigen weg maar vinden. Kunnen we ons weer zorgen gaan maken om de 14 jarigen die zich voor een BigMac vol laten blaffen.
Die verschillende ambities van de jeugd ook. . .
pi_75979617
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef Marrije het volgende:

Die verschillende ambities van de jeugd ook. . .
Je kan zeggen wat je wil, maar die BigMac dames zijn zo wel bezig met een leer-werk traject.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75979801
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, maar die BigMac dames zijn zo wel bezig met een leer-werk traject.
Gaan ze nu al zo ver dat ze met leer werken?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:47:12 #254
3542 Gia
User under construction
pi_75979901
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Wijs mij even waar dat staat in dat vonnis
quote:
Verder heeft [kind] ook de lacune in de voorbereiding met betrekking tot het slaapmanagement onderkend en heeft zij gezegd van plan te zijn om dat te trainen door gedurende 24 uur om de tien minuten de wekker te zetten en om dan sommetjes te maken.
pi_75980032
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Prutzenberg het volgende:

Gaan ze nu al zo ver dat ze met leer werken?
Ja, maar dan moet je er wel een fish-o-fillet bij doen. Of een McShake... ben even kwijt wat ik er gisteren bij moest kopen...
  woensdag 23 december 2009 @ 18:53:23 #256
3542 Gia
User under construction
pi_75980144
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:33 schreef voyeur het volgende:
Ook niet onbelangrijk: ¨Onder druk van de uit huisplaatsing hebben jeudgzorg en de vader elkaar gevonden. Bij de rechter is daarover verder gesproken. Met deze uitspraak tot gevolg.¨
Hopelijk onderneemt pa nu ook een en ander. Na het eerste vonnis vond hij het schijnbaar allemaal maar onzin en niet nodig.

Benieuwd of hij nu ook daadwerkelijk dat onderwijs gaat regelen en wat doet aan de beveiliging.

Mijn gok: Geen geld, er moet gecollecteerd worden, beste mensen!

Misschien weer iets voor een kleurtje of een tag achter je naam?
pi_75980228
Gia,

Wat mankeert jou?
  woensdag 23 december 2009 @ 18:58:01 #258
3542 Gia
User under construction
pi_75980343
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef DS4 het volgende:
Gia,

Wat mankeert jou?
Och, ik wacht de berichten af.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:59:16 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75980381
Maar hoe zit het nou met die moeder, die is woedend de rechtszaal uitgelopen, maar die kan het dus niet tegenhouden? Als Laura over 3 maanden aan alle voorwaarden voldoet mag ze dus gewoon weg, ook als haar moeder dat niet wil.
pi_75980438
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:58 schreef Gia het volgende:

Och, ik wacht de berichten af.
Kennelijk niet...
pi_75980512
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:59 schreef Marrije het volgende:
Maar hoe zit het nou met die moeder, die is woedend de rechtszaal uitgelopen, maar die kan het dus niet tegenhouden? Als Laura over 3 maanden aan alle voorwaarden voldoet mag ze dus gewoon weg, ook als haar moeder dat niet wil.
Ja, dat kan zo maar. Als ouders er niet uitkomen is de rechter ook de aangewezen partij om dat geschil te beslechten.

Ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen. Het contact tussen moeder en dochter is suboptimaal begrijp ik, dat zal er wel niet beter op worden.
pi_75980962
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]
En wat heeft dat te maken met het gebrek aan ervaring single-handed zeilen?
Daar was niets concreets over gezegd in de vorige uitspraak, alleen dat ze ervaring moest opdoen met die nieuwe apparatuur .. de rechter zal waarschijnlijk niet verwacht hebben dat jeugdzorg het dusdanig uitlegt dat zij niet meer mag uitzeilen .. vandaar dat dat nu dus ook geconcretiseerd wordt
pleased to meet you
pi_75981413
Volgens mij stond er rond okt/nov een interview in de volkskrant(?) met moeder, en bleek daaruit dat Laura op haar 6e bij haar vader ging wonen, in theorie afwisselend, in de praktijk heeft ze in de tussentijd hooguit 10 weken bij haar moeder gewoond.

Fijne uitspraak.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:22:28 #264
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75981530
De volledige uitspraak is er nog niet, maar nog een stukje:

Ook jeugdzorg wil constructief aan een plan werken samen met Laura en haar vader Dick om uiteindelijk het meisje de zee op te krijgen. ''Zij waren het vertrouwen kwijt. Maar wij hadden nooit de intentie om de zeilreis helemaal te schrappen."
"Er moet alleen wel aan alle voorwaarden worden voldaan'', aldus een woordvoerder.
Oefenen
Die voorwaarden zijn onder andere het oefenen van langere zeilreizen, het testen van een slaapritme en een EHBO-diploma halen. ''Die voorwaarden waren eerder ook al gesteld, maar vervolgens is er niets concreet uitgekomen. Dat gaat nu wel gebeuren'', zo zegt de woordvoerster van de familie.
De rechter gaf in de uitspraak aan dat als de plannen toch niet uitgewerkt gaan worden, jeugdzorg een nieuw verzoek tot uithuisplaatsing kan indienen. De ondertoezichtstelling van het 'zeilmeisje' blijft de komende maanden wel gehandhaafd.

Dus vader had er inderdaad niets aan gedaan om zijn dochter beter voor te bereiden ondanks de eisen in het vorige vonnis. Ik blijf dat laakbaar vinden.
Here we are now, entertain us.
pi_75981888
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Gevonden:
[..]

Dank je wel voor het opzoeken
Het gaat ook zo hard met dit soort topics..
Die uitspraak van Voyeur verbaast me. Meestal zijn zijn uitspraken goed onderbouwd.
Maar het was dus toch haar bagage, en wat iemand meesleept kan mi. toch wel betekenis hebben.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:37:34 #266
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75982257

Dag theemutsenbrigade! Dag beterweters! Dag polderkoppensnellers!

De enige juiste uitspraak. Verstandige mensen wisten dat al. Nu weer over tot de orde van de dag?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75982555
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:22 schreef voyeur het volgende:
De volledige uitspraak is er nog niet, maar nog een stukje:

Ook jeugdzorg wil constructief aan een plan werken samen met Laura en haar vader Dick om uiteindelijk het meisje de zee op te krijgen. ''Zij waren het vertrouwen kwijt. Maar wij hadden nooit de intentie om de zeilreis helemaal te schrappen."
"Er moet alleen wel aan alle voorwaarden worden voldaan'', aldus een woordvoerder.
Oefenen
Die voorwaarden zijn onder andere het oefenen van langere zeilreizen, het testen van een slaapritme en een EHBO-diploma halen. ''Die voorwaarden waren eerder ook al gesteld, maar vervolgens is er niets concreet uitgekomen. Dat gaat nu wel gebeuren'', zo zegt de woordvoerster van de familie.
De rechter gaf in de uitspraak aan dat als de plannen toch niet uitgewerkt gaan worden, jeugdzorg een nieuw verzoek tot uithuisplaatsing kan indienen. De ondertoezichtstelling van het 'zeilmeisje' blijft de komende maanden wel gehandhaafd.

Dus vader had er inderdaad niets aan gedaan om zijn dochter beter voor te bereiden ondanks de eisen in het vorige vonnis. Ik blijf dat laakbaar vinden.
Want het kind meteen verbieden om uit te zeilen is dan ook de uitgelezen manier om ouders te motiveren om met je te praten en samen plannen te maken waarmee iedereen tevreden is.

Op haar site staat een bericht van een paar weken geleden, dat de advocaat toen al vroeg om concretisering van de voorwaarden, het antwoord van jeugdzorg was dan blijkbaar opnieuw te dreigen met uithuisplaatsing
pleased to meet you
  woensdag 23 december 2009 @ 19:47:37 #268
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75982757
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dank je wel voor het opzoeken
Het gaat ook zo hard met dit soort topics..
Die uitspraak van Voyeur verbaast me. Meestal zijn zijn uitspraken goed onderbouwd.
Maar het was dus toch haar bagage, en wat iemand meesleept kan mi. toch wel betekenis hebben.
Ik baseerde me op die andere foto bij aankomst:

waar ze geen kar met meer bagage lijkt te duwen. Als ze werkelijk zoveel bagage bij zich had vraag ik me af hoe ze dat in haar eentje voor elkaar gekregen heeft met de trein naar Parijs etc.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:49:51 #269
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75982864
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:43 schreef moussie het volgende:

[..]

Want het kind meteen verbieden om uit te zeilen is dan ook de uitgelezen manier om ouders te motiveren om met je te praten en samen plannen te maken waarmee iedereen tevreden is.

Op haar site staat een bericht van een paar weken geleden, dat de advocaat toen al vroeg om concretisering van de voorwaarden, het antwoord van jeugdzorg was dan blijkbaar opnieuw te dreigen met uithuisplaatsing
Jij hebt gewoon een heel ander beeld van de rol die ouders zouden moeten spelen. Ook al zou papa teleurgesteld zijn, dan nog hoeft hij niet gemotiveerd: hij moet juist zijn dochter motiveren en een plan van aanpak helpen maken.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:59:21 #270
268051 Iets-Anders
Eens een keer....
pi_75983309
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:37 schreef Ringo het volgende:

De enige juiste uitspraak. Verstandige mensen wisten dat al. Nu weer over tot de orde van de dag?
!
  woensdag 23 december 2009 @ 20:00:02 #271
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75983339
quote:

Dezelfde uitspraak als de vorige, het moet alleen wat concreter. Prima toch?
pi_75983519
quote:

Nee hoor, jij vond juist dat ze zonder voorbereiding de zee op moest.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:05:09 #273
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75983557
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dezelfde uitspraak als de vorige, het moet alleen wat concreter. Prima toch?
En Jeugdzorg mag met de tengels van 'r afblijven. Vooral dat vind ik een prettige gedachte. Bepaalde users hadden haar met liefde een Kerst in een inrichting toegewenst.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75983624
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

En Jeugdzorg mag met de tengels van 'r afblijven. Vooral dat vind ik een prettige gedachte. Bepaalde users hadden haar met liefde een Kerst in een inrichting toegewenst.
Welnee, gekkie. Hoe kom je daar nou bij.
pi_75983676
quote:

De pleiters voor de vrijheden van het individu en overmatige overheidsbemoeienis tegenover de mensen die hameren op de leerplicht en het beschikken over een EHBO-cursus.

Blijkt dus wel dat soep heter wordt opgediend dan hij door de rechter wordt gegeten!
BJZ krijgt wederom een tik op de vingers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')