In beiden faal je?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
maar weetje wat het is : IK WIL GEEN STERKE VENT ZIJN![]()
ik ben liever een mooie knappe lieve man met ambitie en een stel hersenen.![]()
Ieuw een metromanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
VENT met spierballen en een macho figuur en die stoer is en veel durft.![]()
noem me maar een mietje! I DONT CARE!!
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
hoe ga je haar beschermen als ze word inelkaar geslagen word voor je neus. Zeg je dan ook ''ajseblieft! laat mijn meisje met rust'' en daarbij rollen een paar tranen over je wangen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef flashlightstar het volgende:
Jullie hebben geen idee vroeger was ik de sterkste jongen van de klasmaar dat is zo saai dus nu ben ik lekker een mietje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Aethereal het volgende:
Verkapt ik-ben-net-afgewezen-door-een-14-jarige-breezer-uithuil-topic.
deze moest gewoon even gequote wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
een macho man is best leuk voor éven,maar niet voor je hele leven,daar zijn ze te arrogant voor,en ze gaan snel vreemd,geloof me maar
ik heb der genoeg in me klas zitten
loverboys zijn knapquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vrouwen die op loverboy-types vallen.
Klopt.quote:
Ja, heel knap zo'n mocro met snorretje en petje/bontkraag. Ga er dan ook maar lekker op in, je verdient niet beter danquote:
Luister naar deze levenservaring mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
een macho man is best leuk voor éven,maar niet voor je hele leven,daar zijn ze te arrogant voor,en ze gaan snel vreemd,geloof me maar
Nou heel knap hoorquote:
dat is geen loverboyquote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou heel knap hoor![]()
[ afbeelding ]
zal ik een voorbeeld noemen?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Luister naar deze levenservaring mensen
Grijze All Stars FTWquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
Zomaar een foto van de Macho-Hyves:
[ afbeelding ]
Duhquote:
Nee, doe maar niet. Dat hersenloze vmbo-gezeur hoeft niet vandaag. 'Oh hij is zooo macho dattie 2x 6 gooit en met een ander meisje zoent!'quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat een scháttige knulletjesquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
oke,omdat je het zo graag wilt wetenquote:
maw, je gaat de slet uithangenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
oke,omdat je het zo graag wilt weten
een jongen in mij klas M heeft elke week een andere vriendin (allemaal 1e klassertjes) maar ondertussen als zijn vriendin(nen) ja soms heeft hij er twee maar dat weten ze niet vanelkaar komt hij naar mij toe,en zit helemaal aan mij,en dan vraagt hij of ik naaa school naar zijn huis kan omdat ik hem moet helpen met een nieuwe msn aanmaken,en als ik dan meegaa,gaat hij nog een keer vreemd![]()
![]()
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
een jongen in mij klas M heeft elke week een andere vriendin (allemaal 1e klassertjes) maar ondertussen als zijn vriendin(nen) ja soms heeft hij er twee maar dat weten ze niet vanelkaar komt hij naar mij toe,en zit helemaal aan mij,en dan vraagt hij of ik naaa school naar zijn huis kan omdat ik hem moet helpen met een nieuwe msn aanmaken,en als ik dan meegaa,gaat hij nog een keer vreemd![]()
![]()
ik heb niet alleen over zoenenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Dat hersenloze vmbo-gezeur hoeft niet vandaag. 'Oh hij is zooo macho dattie 2x 6 gooit en met een ander meisje zoent!'
Verkapt Ik-plaats-een-foto-met-redbull-drinkende-kneusjes-terwijl-ik-zelf-ook-geen-bier-lust postquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al vaker gezien, maar allejezus wat heeft die gozer een walgelijke grafkopquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.
nou, jij bent stoerquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Wat een kuttopic. Mannen horen behaard te zijn, naar zweet te stinken, spieren te kweken, te vechten voor hun wijfje. Ze horen niet onderdanig te zijn aan de vrouw, gezichtsmaskertjes te nemen, hun benen te scheren, hun haar te verneuken met een hele pot gel. Dat is walgelijk. Als ik dat wil kan ik net zo goed lesbisch worden en dan is mijn levensdoel meteen naar de knoppen omdat ik me niet voort kan planten.
En TS, jij bent zeker ook zo eentje die mannenmake-up draagt?
Mannen horen helemaal niks behalve zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Wat een kuttopic. Mannen horen behaard te zijn, naar zweet te stinken, spieren te kweken, te vechten voor hun wijfje. Ze horen niet onderdanig te zijn aan de vrouw, gezichtsmaskertjes te nemen, hun benen te scheren, hun haar te verneuken met een hele pot gel. Dat is walgelijk. Als ik dat wil kan ik net zo goed lesbisch worden en dan is mijn levensdoel meteen naar de knoppen omdat ik me niet voort kan planten.
graag!quote:
Hihi, mijn naam begint ook met een M en ik play ook eersteklassersquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
Trollalert, te slecht om serieus te zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ben je jaloers dat dit nooit bij jou is gelukt?
let op, ze heeft het al gezegdtdtrquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
graag!
dat zou het topique nog redden
Whut? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar een man hoort gewoon ook lekker te ruiken en aan persoonlijke verzorging te doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Trollalert, te slecht om serieus te zijn
Dus? Meisjes die erin trappen zijn sowieso waardeloos voor de maatschappij, je mist er niets aanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.
in welk leerjaar zit je?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, mijn naam begint ook met een M en ik play ook eersteklassers
Ik overdreef om mijn punt wat duidelijker te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Whut? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar een man hoort gewoon ook lekker te ruiken en aan persoonlijke verzorging te doen.
Brrrr ik wil niet weten op wat voor metal gasten jij valt
Het 3de leerjaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je had het over lesbisch worden, wellicht kan je bischierig worden. Zomaar een ideetje (mits je lekker bent)quote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik overdreef om mijn punt wat duidelijker te maken.
Jep, ik heb overal mijn middeltjes voor. mijn lievelings kleuren zijn roze en paars. En JA ik sta uren voor de spiegel.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
pi-hics!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef flashlightstar het volgende:
[..]
Jep, ik heb overal mijn middeltjes voor. mijn lievelings kleuren zijn roze en paars. En JA ik sta uren voor de spiegel.(Ik moet er ook wel goed uitzien)
ik heb GEEN harig lichaam, en ik ben op en top verzorgt. En ben er trots op.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar je had het over lesbisch worden, wellicht kan je bischierig worden. Zomaar een ideetje (mits je lekker bent)
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het 3de leerjaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het 3de leerjaar.ik zit ook in de 3deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het kan me echt niet schelen of ze doodgaan hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Meisjes die erin trappen zijn sowieso waardeloos voor de maatschappij, je mist er niets aan.
Haha hoe sneu.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
dat boek heb ik gelezen,dat kan iedereen gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, het kan me echt niet schelen of ze doodgaan hoorEn op medelijden hoeven ze ook niet te rekenen, zoals zo'n Maria Mosterd
![]()
Zo, zo. En op welke school zit je?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef lovethisx het volgende:
[..]
dat boek heb ik gelezen,dat kan iedereen gebeuren
ik ben geen sletquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef 9611Niels het volgende:
Goed, en dan nu pics van ons sletje lovethisx!
Als je lekker bent, graag. Anders heb ik liever dat je geen fotos erop zet. Daarom is mijn fotoboek ook leeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
zal ik foto's op me profiel zetten
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
Priscilla.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?
Ja, échte mannen vind je in de 3e klas van het middelbaar onderwijs. Dat zijn mannen die al wat van de wereld hebben gezien, problemen hebben gehad en nu echt macho zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
Dit is een echte man, hoor. Echte mannen hebben een relatie met meisjes van 13 en maken nieuwe MSN's aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
Flikker toch op met je gezeur over wat een man moet zijn, achterlijke hoer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Ik verwacht nog een PM van jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zo, zo. En op welke school zit je?hofstadcollegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vlak bij het centrum van den haag
jij?
Faggot.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
giovannaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?
PM?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een PM van jou.
Ik zit hier nu al een tijdje te F5'en in afwachting van de pics Giovanna.quote:
Ik krijg zelf continu gezeik van mannen dat ik nog kortere rokjes moet dragen en nog meer make-up en mijn haar moet blonderen, laat mij dan ook eens op mannen kankeren.quote:Flikker toch op met je gezeur over wat een man moet zijn, achterlijke hoer.
Een geheim berichtje, zodat deze jongetjes en meisjes ons niet kunnen afluisteren. Maar ssshtt! Niet teveel over praten!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Multivitamine het volgende:
Haha dit topic, met die kankerpubertjes die denken te weten wat echte mannen zijnRol een keer met mij en je komt met een schraal anusje thuis.. Dan pas kun je zeggen wat een echte man is. En nu oprotten!
Kanker dan op aso's in plaats van mannenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik krijg zelf continu gezeik van mannen dat ik nog kortere rokjes moet dragen en nog meer make-up en mijn haar moet blonderen, laat mij dan ook eens op mannen kankeren.
Fagg alert!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Multivitamine het volgende:
Haha dit topic, met die kankerpubertjes die denken te weten wat echte mannen zijnRol een keer met mij en je komt met een schraal anusje thuis.. Dan pas kun je zeggen wat een echte man is. En nu oprotten!
good idea stuur jij mij een berichtje?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Een geheim berichtje, zodat deze jongetjes en meisjes ons niet kunnen afluisteren. Maar ssshtt! Niet teveel over praten!
Nee, je moet gewoon opdonderen met je gelul over wat een man moet zijn. Niemand zit te wachten op jouw mening, nobody gives a shit.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik krijg zelf continu gezeik van mannen dat ik nog kortere rokjes moet dragen en nog meer make-up en mijn haar moet blonderen, laat mij dan ook eens op mannen kankeren.
Hihi, is goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef lovethisx het volgende:
[..]
good idea stuur jij mij een berichtje?
Fobo?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef 9611Niels het volgende:
Post je hyves maar, Giovanna. Want ik weet niet of je in staat bent een fobo aan te maken
Ik heb je wat gestuurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef lovethisx het volgende:
[..]
Fobo?
ik gebruik liever facebook,met hyves doe ik niks,der staan 2 foto's op
Dat is genoeg om te keurenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef lovethisx het volgende:
[..]
Fobo?
ik gebruik liever facebook,met hyves doe ik niks,der staan 2 foto's op
Je bent gewoon fokking boos omdat je er nu achterkomt dat je je voor niets met al die onnodige vrouwendingen hebt bezig gehouden, gaylord.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon opdonderen met je gelul over wat een man moet zijn. Niemand zit te wachten op jouw mening, nobody gives a shit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik zoek wel even een duidelijke foto van mezelf op
Neem je vitaminepillen in, stumper.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Tyf eens op met jullie date nonsens hier.
Is dat alles wat je kunt zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Neem je vitaminepillen in, stumper.
wat een mooiboysquote:
Juist.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef 54cm het volgende:
Mannen behoren zich als mannen te gedragen; dus oprotten met die zalfjes, stoppen met uren voor de spiegel te staan om je haar in model te doen (echte mannen doen hun haar in twee minuten), stoppen met aandacht te besteden aan de laatste modetrends en juist wel kijken naar andere vrouwen (en laten we daarbij vooral niet de oerwoudgeluiden vergeten), je baard laten staan (of iig niet dagelijks scheren) en als sport dpe je een vechtsport!
En dat noemt zichzelf een eindbaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kunt zeggenEn nu oprotten..
IBTL btw.
Zeiken over m'n nickname etc.. Typisch brugklas gedrag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een eindbaas.
Autisten mogen helemaal niet op het forum komen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zeiken over m'n nickname etc.. Typisch brugklas gedrag.
Tuurlijk niet, moet je maar even aanwijzen wie jij bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef lovethisx het volgende:
ik heb een foto gevonden ,maar er staan meer mensen op!
isdat erg?
Oeh.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
Ik zou je doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
wauw wat een stuk heb je meer fotos ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef flashlightstar het volgende:
[..]
wauw wat een stuk heb je meer fotos ?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef lovethisx het volgende:
[..]
zal ik een foto van me vriend posten
hij is 17 en zit in 5havo
Te jammerlijk ditquote:Op woensdag 23 december 2009 13:23 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Autisten mogen helemaal niet op het forum komen!![]()
Ga naar je begeleider toe.![]()
leuk!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef lovethisx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:30 schreef lovethisx het volgende:
[..]
Haha die middenachter is de player zeker.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
Die linksonder ken ikquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
wat een nepheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
Heel erg.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik me tot jou niveau moet verlagen.
Anders snap je me natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef Ammi het volgende:
[..]
Die linksonder ken ik![]()
Die derde van onder komt me ook bekend voor.. volgens mij wonen ze hier in de buurt...
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef lovethisx het volgende:
[ link | afbeelding ]
2e onder van links
Ik probeer helemaal geen meisje te regelen, ik maak gewoon wat lol?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Heel erg.
Maar punt blijft, dat jij hier via dit forum een chicka probeert te regelen, en zij een kwartier later vraagt aan iedereen of ze een foto van haar vriend willen zien..
Jij bent de grootste faalhaas van vandaag.En nu gewoon definitief oprotten.
Ik denk meteen aanquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die een echte man willen zijn meestal domme VMBO kassadozen die geilen op spieren en stoer gedrag. Van mij mogen ze, ik hoef die domme wijven toch niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die een echte man willen zijn meestal domme VMBO kassadozen die geilen op spieren en stoer gedrag. Van mij mogen ze, ik hoef die domme wijven toch niet.
Hey schat, stop maar. Hier trapt niemand in.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
in de supermarkt wara ik mijn taakstraf had,werkte allemaal mensen die hoger dan havo deden,dara ken ik mijn vriend ook van
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Heel erg.
Maar punt blijft, dat jij hier via dit forum een chicka probeert te regelen, en zij een kwartier later vraagt aan iedereen of ze een foto van haar vriend willen zien..
Jij bent de grootste faalhaas van vandaag.En nu gewoon definitief oprotten.
Hahaha, yeah right, geloof je het zelfquote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal geen meisje te regelen, ik maak gewoon wat lol?
Sinds wanneer is dat verboden?
[ afbeelding ]
We kiezen alleen Faalhaas van het jaar. Niet van de dag.
dan niett,maar het is wel zoquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hey schat, stop maar. Hier trapt niemand in.
Ja in dit verhaal ben jij dus de domme VMBO-doos. Mensen die havo doen kunnen nog steeds gespierde mannen zijn. Alleen snap ik dan weer niet wat ze in die domme meisjes zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
in de supermarkt wara ik mijn taakstraf had,werkte allemaal mensen die hoger dan havo deden,dara ken ik mijn vriend ook van
ik heb ook havo gedaan hoor loserquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in dit verhaal ben jij dus de domme VMBO-doos. Mensen die havo doen kunnen nog steeds gespierde mannen zijn. Alleen snap ik dan weer niet wat ze in die domme meisjes zien.
Dat kunnen wij zo ook wel zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik heb ook havo gedaan hoor loser
Ik kloon niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Splutje het volgende:
In de shredder met je kutkloon, AdvancedPower
22x te laat komen op schoolquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar heb jij dan een taakstraf voor gekregen?
Marokkaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef lovethisx het volgende:
mijn vriend :
[ link | afbeelding ]
allss jullie mij niet geloven stuur ik een link van hyves
Ik geloof er geen zak van, stuur die Hyves dan laat ik Ron het onderzoeken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef lovethisx het volgende:
mijn vriend :
[ link | afbeelding ]
Zie mijn avatar.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
plaats jij is een foto vanjezelf?
Dat maakt geen zak uit. Hij is zwartquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
helll noooo
hij is half brasiliaans
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit. Hij is zwart
juel is sooo lieefquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, stuur die Hyves dan laat ik Ron het onderzoeken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Dat maakt geen zak uit. Hij is zwart
Jawel, maar op een speciale school. Omdat ik in Vietnam heb meegevochten heb ik mijn school niet afgemaakt. Dat moet ik nu dus nog allemaal doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef lovethisx het volgende:
[..]
als jij dat bent,zit je zeker niet in de 3de klas
juist jaaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jawel, maar op een speciale school. Omdat ik in Vietnam heb meegevochten heb ik mijn school niet afgemaakt. Dat moet ik nu dus nog allemaal doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jawel, maar op een speciale school. Omdat ik in Vietnam heb meegevochten heb ik mijn school niet afgemaakt. Dat moet ik nu dus nog allemaal doen.
nee fack uquote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Correctie, het moet zijn:
Hij is Latino... fuuuuuu uuu
neee ik ben 15 en heb niet zulk blond haarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit ben jij?
http://breakmychains.hyves.nl/
Leuk ding zegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit ben jij?
Jij blijft godverdomme van mijn bier af kuthoer!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
HALLO ALS HET UIT IS MET JE BRAZILIAANSE VRIEND ZULLEN WE DAN EEN KEER GAAN DATEN GROETJES
wtf.. Herman.. ben jij dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
NEE!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
HALLO ALS HET UIT IS MET JE BRAZILIAANSE VRIEND ZULLEN WE DAN EEN KEER GAAN DATEN GROETJES
quote:
Op die hyves staat hetzelfde liedje.. Toeval?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit ben jij?
Volgens mij heb je lopen te spiekenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
[..]
Op die hyves staat hetzelfde liedje.. Toeval?
damsco is eigenlijk een blond meisje van 14quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
[..]
Op die hyves staat hetzelfde liedje.. Toeval?
Ik ga me nu rukken op damscoquote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
damsco is eigenlijk een blond meisje van 14![]()
![]()
Vmbo sletjes dusquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vrouwen die op loverboy-types vallen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik ga me nu rukken op damsco
of van RCquote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die nog stééds niet doorhebben dat dit de nieuwe kloon van Lamon is
Viezerikquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Ik ga me nu rukken op damsco
Roddels zijn niet te vermijdenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
quote:wat is er gebeurd met monogamie ??!!
6 sep, 21:12
tjah.., hoe zal ik beginnen:(()
als ik zo om me heen kijk..
lijkt het erop dat polygamie heerst
(bijvoorbeeld.., kijk 's naar die tv-reclamecommercial van coca cola zero..)
alsof de wereld een groot orgie geworden is!!
:chinrub: hmmm, zullen denk ik nieuwe tijden zijn ofzo..
"one-night stand" generatie..
nou.., daar ben ik lekker mee dan!!
ik ben zeker erg ouderwets dan met m'n monogamie???
met m'n ethiek en hoogstwaarschijnlijke oude waarden en normen..
ik val wat dat betreft dan ook buiten de boot!
'k romantiseer te veel..()
:lollol: whuahahah..., sommige mensen die je proberen te doen denken monogamie te verwarren met polygamie !
je zou dan bijna gaan denken dat zodra ze bij kennis zijn dat er zich geen misvattingen zouden voor doen wat betreft de opvatting..
:lol: hahah, wie houdt nou wie voor de gek??!
denken we nou echt dat die mensen zo onwetend zijn!??
ook al zijn ze zich niet bewust van de betekenis van het woord zelf..,
ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn hoor...:fruitcake:
dit fenomeen en bepaald soort mensen noem ik dan ook "players"
zowel mannelijke als vrouwelijke predatoren die je dan aan het lijntje houden en van alles voorhouden enkelt uit eigenbelang..
misschien toch de hunkering naar warmte, zekerheid, genegenheid en echte liefde..
of toch alleen de luxe, uitgaan, sex..
tot ze het zat zijn en het leuk genoeg geweest is, dan laten ze je zo harteloos vallen als een baksteen de meest waanzinnige of beter gezegd onwaanzinnige redenen aanhalend.. (smoesjes dus:-p )
allerlei manieren verzinnen het serieuze te ontvluchten omdat dit absoluut niet is wat ze willen..
het bedrukt ze, ze zijn meer gesteld op hun individuele uiting van vrijheid, het kunnen doen en laten wat ze zelf willen...
tegenwoordig zie je het fenomeen "promiscious"
vrije leven, vrije sex, losse contacten.. vn. fun!
no feelings attached at all! maar wel helemaal hun eigen keuze en voelen zich er dan ook erg content bij..
tjah, mits ze de serieuzen en monogamen niet voor de gek houden zoals de players en zich houden bij eigen soort..
vindt ik het best
't werkt voor ze en ze zijn gelukkig toch..
ik zag bij een zekere iemand eens.., de tekst:
"you can play with me, we will have so much fun... but if you play with my heart, i have to show you my gun:-p "
het is me nog altijd bijgebleven..
m.a.w. het nieuwe leven?
je als vrijgezel helemaal uitleven a la soddom & gommorah
totdat je hartje verknocht raakt..
maar onderwijl wel in state zijn.. van o wee er iemand met "jouw" hartje speelt!!
whuahaua:lol: hypocriet!!
mits beide partijen geen pijn berokkent word, is het ok..
want tuurlijk het is avontuurlijk en je geniet met volle teugen van wat het leven je te bieden heeft, proevende van alles..
maar 'k denk niet dat ik promiscious ben
'k beleef het avontuur liever met m'n geliefde aan m'n zijde, gezamenlijk alle genietingen van het leven ervaren..
en ik ben al helemaal geen player!
'k speel niet met harten.., 'k weet maar al te goed hoe een gebroken hart aanvoelt...
hmmm:chinrub: en dan is er nog zoiets als bigamie?
dat is toch meer iets dat voorkomt in het dierenrijk?
verscheidene apensoorten hebben een alpha-mannetje die zich het recht toeeigend van elk vrouwelijk soort binnen de groep..
zowel de bijen als de mieren kennen een koningin en elk mannelijk soort is haar trouw..
dus in Darwiniaanse termen , een aantal stappen terug in diezelfde evolutietheorie..
dan is het toch zo dat de homo erectus en zelfs de vroegere versies homo sapiens, ofwel de holbewoner zo'n een en de zelfde betreffende soort samenleving op na hield?!?
wil dat dan zeggen dat wij qua verandering terug gaan in de tijd?
tegenstellend aan Darwin's ideologie.., maakt het naar mijn optiek niet uit, uit welk soort overtuiging het komt, of het nou religieus is, vanuit 'n bepaald moraal, of principe. vanuit welk oogpunt dan ook...
is het niet juist door die waarden en normen dat wij nu ook over het besef beschikken de zgn. holbewoners te kunnen bekenmerken als een soort dat gebrek aan kennis had en het ontbreken van intelligente ontwikkeling..
alhoewel het wel al tijden bestaat..
heel bekend voorbeeld zijn zgn. sheikh's met hun vermeende harems vol vrouwen..
vele Afrikaanse, Arabische en Aziatische landen waar de man meerdere vrouwen heeft, dit naar "zgn. algemene" acceptatie aldaar..
sommige delen der Verenigde Staten waar bij staat bigamie (nog) niet verboden is, waar mannen tot met wel 30 vrouwen en de daaruit voortgekomen kinderen op 'n ranch ofwel in 'n landhuis wonen..
en een aantal Scandinavische en Kaukasische landen waar er gewoonweg tot bijna vijf keer zoveel vrouwen dan mannen zijn..
misschien 'n droom..,
een fantasie voor menigeen...:-p
(could you handle it?!:jumping: )
maar, nee.. bigamie is het dus niet zo zeer..
maar qua evolutionaire beredenering zit er echter wel een kern van waarheid in..
alleen spreken we dan over de (her)opkomst danwel overheersing van polygamie
en dus idd jah, het aanbreken van nieuwe tijden,
vergelijkbaar met de 60's en 70's van een aantal decennia terug, het vrije leven dat terugkomt
en dan misschien gezien het nog maar net weer aan het begin van 'n nieuw tijdperk, anno 2009, het nog niet goed uit z'n schulpje van ontkenning en taboe is gekropen..:(()
zoals m'n brada ooit eens met de tekst aankwam..
"liefde is voor altijd.., alleen de partners wisselen..."
precies zo "lijkt" het te vergaan in tegenwoordige wereldje
men "denkt" liefde te ervaren, door lusten, begeerten en fantasieen na te leven..
tjah, 'k moet me er maar bij neerleggen dat ik, in ieder geval in dit evolutietijdperk tot het in minderheidzijnde uitstervende bedreigde soort monogamen hoor..
it's just not my time!:nah:
ds jij bent zo'n jongetje dat uit elkaar valt als iemand je vastpakt. en waarom zou dat nu aantrekkelijker zijn dan een grote gespierde man?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Opkloter het volgende:
IK ben een echte vent, lees dit
[..]
Jij hebt t gelezen of nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
http://hartelozeaap.hyves(...)_met_monogamie/usCZ/
quote:
Heb jij je grapjas aanquote:
Pics pleasequote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de webcam aan. Ik kan dan ook bevestigen dat deze jongen niet liegt.
Zullen wij ff?quote:
Door wie wordt mijn meisje inelkaar geslagen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe ga je haar beschermen als ze word inelkaar geslagen word voor je neus. Zeg je dan ook ''ajseblieft! laat mijn meisje met rust'' en daarbij rollen een paar tranen over je wangen.
je hebt vast je roze polo aan of niet
En je zegt dit waarom precies trots?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef lovethisx het volgende:
mijn vriend :
[ link | afbeelding ]
Nee, ook zonder grapjas ben ik uiterst vermakelijkquote:
Zometeen gaat mn moeder weg dan kunnen we et cammen wat spannender makenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de webcam aan. Ik kan dan ook bevestigen dat deze jongen niet liegt.
Helaas, mijn moeder komt net weer thuis.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zometeen gaat mn moeder weg dan kunnen we et cammen wat spannender maken![]()
![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel
Waarom wil jij fotos zien van gespierde mannen?quote:
quote:
Jij ging weg en iedereen haten ofzo toch?quote:
Dat zegt hij. Als bewijs...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waarom wil jij fotos zien van gespierde mannen?
Die heeft ook te lang met zijn lippen rond een lul gezeten, zijn mond is er helemaal naar gaan staan!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef flashlightstar het volgende:
Jullie hebben geen idee vroeger was ik de sterkste jongen van de klasmaar dat is zo saai dus nu ben ik lekker een mietje.
Het is maar waar je je druk om kan maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, ik bewandel wat dat betreft de welbekende gulden middenweg. Ik hoef geen macho kerel te zijn met uitpuilend borsthaar en een kaaklijn die anderhalf keer zo breed is als de rest van m'n hoofd omdat ik te veel supplementen gebruik. Zo'n metroseksueel mietje dat zich helemaal en overal kaal scheert vind ik dan weer het andere extreme en minstens net zo erg.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe ga je haar beschermen als ze word inelkaar geslagen word voor je neus. Zeg je dan ook ''ajseblieft! laat mijn meisje met rust'' en daarbij rollen een paar tranen over je wangen.
je hebt vast je roze polo aan of niet
Wees gewoon een man, dat is zeker te moeilijk voor jouw en ga je lekker voor de middenwegquote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef Tuvai.net het volgende:
Ach, ik bewandel wat dat betreft de welbekende gulden middenweg. Ik hoef geen macho kerel te zijn met uitpuilend borsthaar en een kaaklijn die anderhalf keer zo breed is als de rest van m'n hoofd omdat ik te veel supplementen gebruik. Zo'n metroseksueel mietje dat zich helemaal en overal kaal scheert vind ik dan weer het andere extreme en minstens net zo erg.
borsthaar is echt zo walglijk, en een buik ookquote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
En hoezo moet je spieren hebben om een echte man te zijn?Je bent pas een echte man als je een one pack hebt en borsthaar.
rughaar ook goed?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
En hoezo moet je spieren hebben om een echte man te zijn?Je bent pas een echte man als je een one pack hebt en borsthaar.
Ok, misschien ben ik een beetje lui, maar niemand komt aan mijn geile borstharenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:30 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
borsthaar is echt zo walglijk, en een buik ooktypisch iets voor papzakken om dat mannelijk te nomen. je bent gewoon te lui om te waxen en om dat vet eraf te sporten
Ik weet wel zeker dat die behaarde holbewoner meer seks heeft dan 90% van FOK!.quote:
nee idd, iedereen blijft liever van je af nuquote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ok, misschien ben ik een beetje lui, maar niemand komt aan mijn geile borstharen
Mijn vriendin vindt het geilquote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nee idd, iedereen blijft liever van je af nu
Zeug..arm kindquote:
En dat doet nog 5 HAVOquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef lovethisx het volgende:
mijn vriend :
[ link | afbeelding ]
Hahah TS is zo'n dun metro mannetje. Met uggs en een labello in z'n handtasje.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
Een vrouw als zwager?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:46 schreef Flodder450 het volgende:
en dan gaan die meiden zeuren als ze zwager zijn
That's the spirit!quote:
Emma Watsonquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:51 schreef Anschluss het volgende:
Mevrouw of meneertje perfect bestaat niet!
EDIT maar bij de dames qua uiterlijk doe mij Emma Watson dan maar![]()
![]()
Die heeft ze welquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
een opblaaspop is iets anders dan een vriendin, daarbij heeft ze geen keus
Opblaaspoppen spreken tenminste niet tegenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:05 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
een opblaaspop is iets anders dan een vriendin, daarbij heeft ze geen keus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |