In beiden faal je?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
maar weetje wat het is : IK WIL GEEN STERKE VENT ZIJN![]()
ik ben liever een mooie knappe lieve man met ambitie en een stel hersenen.![]()
Ieuw een metromanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
VENT met spierballen en een macho figuur en die stoer is en veel durft.![]()
noem me maar een mietje! I DONT CARE!!
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
hoe ga je haar beschermen als ze word inelkaar geslagen word voor je neus. Zeg je dan ook ''ajseblieft! laat mijn meisje met rust'' en daarbij rollen een paar tranen over je wangen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef flashlightstar het volgende:
Jullie hebben geen idee vroeger was ik de sterkste jongen van de klasmaar dat is zo saai dus nu ben ik lekker een mietje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Aethereal het volgende:
Verkapt ik-ben-net-afgewezen-door-een-14-jarige-breezer-uithuil-topic.
deze moest gewoon even gequote wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
een macho man is best leuk voor éven,maar niet voor je hele leven,daar zijn ze te arrogant voor,en ze gaan snel vreemd,geloof me maar
ik heb der genoeg in me klas zitten
loverboys zijn knapquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vrouwen die op loverboy-types vallen.
Klopt.quote:
Ja, heel knap zo'n mocro met snorretje en petje/bontkraag. Ga er dan ook maar lekker op in, je verdient niet beter danquote:
Luister naar deze levenservaring mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
een macho man is best leuk voor éven,maar niet voor je hele leven,daar zijn ze te arrogant voor,en ze gaan snel vreemd,geloof me maar
Nou heel knap hoorquote:
dat is geen loverboyquote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou heel knap hoor![]()
[ afbeelding ]
zal ik een voorbeeld noemen?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Luister naar deze levenservaring mensen
Grijze All Stars FTWquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
Zomaar een foto van de Macho-Hyves:
[ afbeelding ]
Duhquote:
Nee, doe maar niet. Dat hersenloze vmbo-gezeur hoeft niet vandaag. 'Oh hij is zooo macho dattie 2x 6 gooit en met een ander meisje zoent!'quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat een scháttige knulletjesquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
oke,omdat je het zo graag wilt wetenquote:
maw, je gaat de slet uithangenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
oke,omdat je het zo graag wilt weten
een jongen in mij klas M heeft elke week een andere vriendin (allemaal 1e klassertjes) maar ondertussen als zijn vriendin(nen) ja soms heeft hij er twee maar dat weten ze niet vanelkaar komt hij naar mij toe,en zit helemaal aan mij,en dan vraagt hij of ik naaa school naar zijn huis kan omdat ik hem moet helpen met een nieuwe msn aanmaken,en als ik dan meegaa,gaat hij nog een keer vreemd![]()
![]()
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
een jongen in mij klas M heeft elke week een andere vriendin (allemaal 1e klassertjes) maar ondertussen als zijn vriendin(nen) ja soms heeft hij er twee maar dat weten ze niet vanelkaar komt hij naar mij toe,en zit helemaal aan mij,en dan vraagt hij of ik naaa school naar zijn huis kan omdat ik hem moet helpen met een nieuwe msn aanmaken,en als ik dan meegaa,gaat hij nog een keer vreemd![]()
![]()
ik heb niet alleen over zoenenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Dat hersenloze vmbo-gezeur hoeft niet vandaag. 'Oh hij is zooo macho dattie 2x 6 gooit en met een ander meisje zoent!'
Verkapt Ik-plaats-een-foto-met-redbull-drinkende-kneusjes-terwijl-ik-zelf-ook-geen-bier-lust postquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al vaker gezien, maar allejezus wat heeft die gozer een walgelijke grafkopquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.
nou, jij bent stoerquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Wat een kuttopic. Mannen horen behaard te zijn, naar zweet te stinken, spieren te kweken, te vechten voor hun wijfje. Ze horen niet onderdanig te zijn aan de vrouw, gezichtsmaskertjes te nemen, hun benen te scheren, hun haar te verneuken met een hele pot gel. Dat is walgelijk. Als ik dat wil kan ik net zo goed lesbisch worden en dan is mijn levensdoel meteen naar de knoppen omdat ik me niet voort kan planten.
En TS, jij bent zeker ook zo eentje die mannenmake-up draagt?
Mannen horen helemaal niks behalve zichzelf te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Wat een kuttopic. Mannen horen behaard te zijn, naar zweet te stinken, spieren te kweken, te vechten voor hun wijfje. Ze horen niet onderdanig te zijn aan de vrouw, gezichtsmaskertjes te nemen, hun benen te scheren, hun haar te verneuken met een hele pot gel. Dat is walgelijk. Als ik dat wil kan ik net zo goed lesbisch worden en dan is mijn levensdoel meteen naar de knoppen omdat ik me niet voort kan planten.
graag!quote:
Hihi, mijn naam begint ook met een M en ik play ook eersteklassersquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
Trollalert, te slecht om serieus te zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ben je jaloers dat dit nooit bij jou is gelukt?
let op, ze heeft het al gezegdtdtrquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
graag!
dat zou het topique nog redden
Whut? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar een man hoort gewoon ook lekker te ruiken en aan persoonlijke verzorging te doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Trollalert, te slecht om serieus te zijn
Dus? Meisjes die erin trappen zijn sowieso waardeloos voor de maatschappij, je mist er niets aanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je bent een domme hoer, wat mij betreft ga je met zo'n loverboy mee, maak je je VMBO niet af, word je verkracht en ben je voor je 25ste dood.
in welk leerjaar zit je?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, mijn naam begint ook met een M en ik play ook eersteklassers
Ik overdreef om mijn punt wat duidelijker te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef damsco het volgende:
[..]
Whut? Ik weet niet op wat voor mannen jij valt, maar een man hoort gewoon ook lekker te ruiken en aan persoonlijke verzorging te doen.
Brrrr ik wil niet weten op wat voor metal gasten jij valt
Het 3de leerjaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je had het over lesbisch worden, wellicht kan je bischierig worden. Zomaar een ideetje (mits je lekker bent)quote:Op woensdag 23 december 2009 12:49 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik overdreef om mijn punt wat duidelijker te maken.
Jep, ik heb overal mijn middeltjes voor. mijn lievelings kleuren zijn roze en paars. En JA ik sta uren voor de spiegel.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
pi-hics!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef flashlightstar het volgende:
[..]
Jep, ik heb overal mijn middeltjes voor. mijn lievelings kleuren zijn roze en paars. En JA ik sta uren voor de spiegel.(Ik moet er ook wel goed uitzien)
ik heb GEEN harig lichaam, en ik ben op en top verzorgt. En ben er trots op.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar je had het over lesbisch worden, wellicht kan je bischierig worden. Zomaar een ideetje (mits je lekker bent)
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het 3de leerjaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het 3de leerjaar.ik zit ook in de 3deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, het kan me echt niet schelen of ze doodgaan hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Meisjes die erin trappen zijn sowieso waardeloos voor de maatschappij, je mist er niets aan.
Haha hoe sneu.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
dat boek heb ik gelezen,dat kan iedereen gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt, het kan me echt niet schelen of ze doodgaan hoorEn op medelijden hoeven ze ook niet te rekenen, zoals zo'n Maria Mosterd
![]()
Zo, zo. En op welke school zit je?quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef lovethisx het volgende:
[..]
dat boek heb ik gelezen,dat kan iedereen gebeuren
ik ben geen sletquote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef 9611Niels het volgende:
Goed, en dan nu pics van ons sletje lovethisx!
Als je lekker bent, graag. Anders heb ik liever dat je geen fotos erop zet. Daarom is mijn fotoboek ook leeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
zal ik foto's op me profiel zetten
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
Priscilla.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?
Ja, échte mannen vind je in de 3e klas van het middelbaar onderwijs. Dat zijn mannen die al wat van de wereld hebben gezien, problemen hebben gehad en nu echt macho zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
Dit is een echte man, hoor. Echte mannen hebben een relatie met meisjes van 13 en maken nieuwe MSN's aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef lovethisx het volgende:
[..]
![]()
Flikker toch op met je gezeur over wat een man moet zijn, achterlijke hoer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef Adala het volgende:
Ik verwacht nog een PM van jou.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik ben geen slet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zo, zo. En op welke school zit je?hofstadcollegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vlak bij het centrum van den haag
jij?
Faggot.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
giovannaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Doe maar. Hoe heet je eigenlijk? Shaniqua?
PM?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een PM van jou.
Ik zit hier nu al een tijdje te F5'en in afwachting van de pics Giovanna.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |