Laatste lootjesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk/luister weer naar http://streams.servehttp.com/index.asp?prog=23&ws=1
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
You're a panda in disguise, oh yes you are, a panda in disguise ...
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....
En dat in het gedeelte "Economie" hèquote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Gert het volgende:
Bij absentie van Fred, even de highlights uit het Algemeen Dagblad van vandaag:
Run op winterpenen
ROTTERDAM - Het koude weer en de sneeuwval van de laatste dagen zorgen voor een run op winterpenen.
Een woordvoerder van Albert Heijn laat weten dat de omzet van winterpenen met 25 procent gestegen is.
Het vermoeden is dat een deel in de hutspot verdwijnt en dat een deel van de verkochte winterpenen wordt gebruikt voor sneeuwpopppen.
Ook andere winterse producten zoals boerenkool, erwtensoep en chocola doen het goed, aldus een woordvoerdster van de supermarkt.
MAAK DAN GÉÉN KRANT!
Hoezo, daar is geen woord aan gelogenquote:
Die is gestagneerd omdat de vluchten naar Dubai en Marrakech geannuleerd zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe staat het met de verkoop van bikini's?
Panda!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tegelijkertijd maar kerstinkopen doen, mosselen, mosselen, mosselen en een liter knoflooksaus
De reden Pietje, de reden, die is onjuist. AH wil er niet aan, maar het is crisisvoer voor de Kerst. Iedereen zit op eerste Kerstdag aan penen te knagen....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoezo, daar is geen woord aan gelogen.
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag openquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo maar naar de AH.
De winkels zijn morgen toch ook nog wel een beetje open? Dan haal ik morgen wel wat te eten voor vrijdag. En zaterdag ga ik naar mijn ouders en zondag zijn de winkels toch weer open?
Ik snap die kerstinkopenstress niet zo goed
En ik moet naar de blokker want ik moet een nieuwe bankdeken want mijn oude heb ik laten smelten op de kachel.
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag open
Ik weet niet of elke winkel op zondag open mag, ik vermoed dat er genoeg gemeentes zijn waar in de gemeentelijke verordeningen is opgenomen dat er geen koopzondagen zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?
Wettelijk mag elke winkel toch open op zondag?
Ik zou verwachten dat ze dan juist de winkels opengooiden.
Naja als je eten voor 3 dagen moet halen is het wel een gedoe idd
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben nu zo'n AH met handscanners.
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.
en dat durf je hier te posten? dapperquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef 1DIOOT het volgende:
Ik heb ook een panda
[ afbeelding ]
en die is niet zo traag
Duhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Ik vind het wel handig omdat de scanner constant laat zien hoeveel je gaat uitgeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die handscanners verschrikkelijk.
Heb het 1x gedaan, moest geloof ik 4 keer alles opnieuw doen omdat ik steeds dingen vergat te scannen voor ik ze in mijn kar gooide.
Bij de bier stond een bord met de codes, bleek dat het niets met de kostprijs had te maken.quote:
In Schubbekutteveen ook niet hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Hebben we hier ook, geregeld moet je dan naar de controle kassa, 1x klopte de bedragen niet, we waren volgens de kassa een euro goedkoper uitquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef Laysa het volgende:
Duhhhh...Stelletje gereformeerden daar...Het mag niet
Van God
ja ja jaquote:
Hier in Haarlem hebben we het al meer dan 4 jaar, als het niet zou werken zouden ze er toch wel mee stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
Welkom in 2008!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Klopt!!!...alleen ik liep altijd zo te hannesen met mn bonuskaart zoeken dat ik bij voorbaat al chagerijnig er van werd.....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.
Wanneer hij me beltquote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer mag je je mannetje weer ophalen?
ik weet al wat ze met die 2 uur moetquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer hij me belt![]()
De ene zuster zei 11 uur, de andere zei 1 uur, dus ik zei bel me maar, want om nou al die uren in zo'n ziekenhuis te gaan zitten wachten
Daarover gesproken, ik gebruik alweer 2 weken de OVchipkaart in de trein.quote:
Je moet ze dan ook niet in de buurt van je pace-maker houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik ze trouwens nooit, want ik raak van slag van die krengen en zij dan weer van mij.
Deze AH staat in wijk voor de onrendabelen onder ons, die scannen alles 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier in Haarlem hebben we het al meer dan 4 jaar, als het niet zou werken zouden ze er toch wel mee stoppen![]()
Denk dat de diefstal nog erg meevalt
Als ze werken is het ideaal, lijkt mequote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik gebruik alweer 2 weken de OVchipkaart in de trein.
Nietsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik weet al wat ze met die 2 uur moet
Nu je op een NS Ticketmachine je reisgedrag kunt zien is het wel handig, voorheen was het ruk (in Rotterdam) want dan vloog het geld eraf zonder dat je kon zien waar je het aan had uitgegeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze werken is het ideaal, lijkt me
7/8 euro bruto?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een beetje kassapersoneel tegenwoordig?
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze werken is het ideaal, lijkt me
Kunnen ze mooi sparen voor verwarmde wissels.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.
Kan ie zich nog eens niet verweren ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets![]()
Want hij zou een ruggeprik krijgen
Je kan 't online inzien, eindelijk van die reisregistratie af voor de declaratie. Daarom ben ik 't ook gaan gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Dementor het volgende:
Nu je op een NS Ticketmachine je reisgedrag kunt zien is het wel handig
Tenzij ze nog maar een jaar of 16 zijn, dat is het zo'n 3,50.quote:
ja, dat is wel minder. Maar straks kun je er toch nog alleen maar in en uit door een poortje, kun je het ook niet vergeten.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.
Ook dat kon toen nog niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't online inzien, eindelijk van die reisregistratie af voor de declaratie. Daarom ben ik 't ook gaan gebruiken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij ze nog maar een jaar of 16 zijn, dat is het zo'n 3,50.
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
ja, dat is wel minder. Maar straks kun je er toch nog alleen maar in en uit door een poortje, kun je het ook niet vergeten.
Daarom, ook al is er misschien iets meer fraude, ze sparen ook veel kosten uit zo.quote:
En dan nog is er altijd een manier om die poortjes te ontlopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.
Ja, vooral de rolstoeldoorgang. Daar kan je wel met 4 man door op 1 kaartjequote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan nog is er altijd een manier om die poortjes te ontlopen.
Er staan hier nu 3 AH rakkers achter een balie om de klanten een beetje te helpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom, ook al is er misschien iets meer froude, ze sparen ook veel kosten uit zo.
Ik zeg Youtube.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, vooral de rolstoeldoorgang. Daar kan je wel met 4 man door op 1 kaartje.
en zo'n handscan hoeft geen kerstpakketquote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom, ook al is er misschien iets meer fraude, ze sparen ook veel kosten uit zo.
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.
Mwah, misschien moeten we er een topic over openen..... wie maakt de nickname "handscanner" even aan, zodat er in KLB een "Ik krijg geen kerspakket" topic geopend kan worden?!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo'n handscan hoeft geen kerstpakket
Ik dacht dat ze ook zoiets hier zouden doen, werkt daar idd ideaalquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......
Iets verlaten moet altijd makkelijk gaan, maar ja, daar wordt in NL gegarandeerd misbruik van gemaakt.
Dat werkt ook in NY uitstekend. Behalve als ik erdoorheen ging. Zat ik weer gevangen between a rock and a hard place. Tussen doorgewinterde subreizigers.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......
Iets verlaten moet altijd makkelijk gaan, maar ja, daar wordt in NL gegarandeerd misbruik van gemaakt.
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig omdat de scanner constant laat zien hoeveel je gaat uitgeven.
Met rfid zou dat laatste kunnen, ieder artikel heeft dan een code die op 6 meter afstand uigelezen kan worden. Dan moeten alleen die "stickers" nog ff goedkoper wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.
Het enige argument vóór scannen is wat mij betreft tijdwinst. En zoals ik al zei: die AH XL heeft hier (naast scanners) nog 20 kassa's. Het kost mij meer tijd en gedoe om elk product zelf te scannen,. en weer af te boeken als je van gedachten verandert, dan om het even langs de kassajuffrouw te sluizen.
Misschien als ze de helft van de bemande kassa's gaan sluiten, dat het dan aantrekkelijk wordt. Maar dat durven ze vooralsnog niet aan.
Dit heeft dan ook niet de toekomst denk ik.
Wat wél de toekomst heeft: met je winkelwagen door een poortje gaan waarna binnen een seconde tijd het totaalbedrag uitgerekend wordt.
En daarnaast heeft bezorgen aan huis ook een grote vlucht genomen de laatste jaren.
Ja, iets in de trant van RFID is de shizzle.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.
Het enige argument vóór scannen is wat mij betreft tijdwinst. En zoals ik al zei: die AH XL heeft hier (naast scanners) nog 20 kassa's. Het kost mij meer tijd en gedoe om elk product zelf te scannen,. en weer af te boeken als je van gedachten verandert, dan om het even langs de kassajuffrouw te sluizen.
Misschien als ze de helft van de bemande kassa's gaan sluiten, dat het dan aantrekkelijk wordt. Maar dat durven ze vooralsnog niet aan.
Dit heeft dan ook niet de toekomst denk ik.
Wat wél de toekomst heeft: met je winkelwagen door een poortje gaan waarna binnen een seconde tijd het totaalbedrag uitgerekend wordt.
En daarnaast heeft bezorgen aan huis ook een grote vlucht genomen de laatste jaren.
Er moet ergens daar in de buurt een nep-Spar winkel zijn, genaamd Spar Holandia. Deze winkel verkoopt enkel typisch Nederlandse producten: drop, pindakaas, kaas etc etc etc.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef hondjes het volgende:
Als ik meneer hondjes meekrijg , ga ik zo ook even naar Appie Hein in SALOU![]()
Eens kijken wat ze zoal verkopen aan Nederlandse levensmiddelen, dan hoef ik dat niet meer mee
te nemen..
Ah gossiequote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat werkt ook in NY uitstekend. Behalve als ik erdoorheen ging. Zat ik weer gevangen between a rock and a hard place. Tussen doorgewinterde subreizigers.
En dat zonder pacemaker. En geduld.
Geen idee zeker waar die zit.../,quote:Op woensdag 23 december 2009 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er moet ergens daar in de buurt een nep-Spar winkel zijn, genaamd Spar Holandia. Deze winkel verkoopt enkel typisch Nederlandse producten: drop, pindakaas, kaas etc etc etc.
Ja. Het is gewoon dat geduld dat ik node mis. Dan wil ik dingen te snel en daarmee snij ik mezelf in mijn vingers. Het is een zware last.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie![]()
Weet je het zeker? Van die pacemaker??
Dan ben je nog erger dan ik, want ik kan uistekend overweg met de Metropoortjes in Parijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon dat geduld dat ik node mis. Dan wil ik dingen te snel en daarmee snij ik mezelf in mijn vingers. Het is een zware last.
Dat zal wel hetzelfde principe zijn, maar dan een nep-AH winkelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geen idee zeker waar die zit.../,
Ga nu naar Appie H, die heet echt zo....
Het hoeft niet eens nep te zijn, AH is een bedrijf wat overal ter wereld vestigingen heeft, en als er maar genoeg pensionado's in Spanje zitten dan is het voor AH al snel rendabel om een supermarkt in dat land gewoon AH te noemen en van wat NL producten te voorzien.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde principe zijn, maar dan een nep-AH winkel
Nou!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
Dochter zegt net dat ze hem kent, maar dat Appie meer spullen heeft...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
In Spanje heb je toch gewoon het Spar concept?
Maar in Schubbekutteveen kun je je auto gewoon bij je huis parkeren..... allebei de auto'squote:
Dat is waar. Al zouden we er vijf hebben!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar in Schubbekutteveen kun je je auto gewoon bij je huis parkeren..... allebei de auto's
En als het huis van de overburen omvalt, dan valt het niet in jouw tuin![]()
Even wachten tot de BPM helemaal afgeschaft is, dan maakt het bezit niet meer uit en kun je heel decadent je hele straat volparkeren met jouw auto'squote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is waar. Al zouden we er vijf hebben!![]()
Ik ga er vandaag nog 3 kopen!
Dan zou het in jouw tuin vallen hèquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef Maanvis het volgende:
Het huis van de overburen is nog niet omgevallen. Gelukkig!
Ik heb geen tuinquote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou het in jouw tuin vallen hè
Ik wil een Hummer. Nooit geweten dat ik het wilde maar opeens wil ik het.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even wachten tot de BPM helemaal afgeschaft is, dan maakt het bezit niet meer uit en kun je heel decadent je hele straat volparkeren met jouw auto's
Wij wel maar aai jezelf maar want de Appie bezorgt vast wel in Eindhovuh.quote:
Damn.... als je al 5 auto's voor 1 huis kwijt kunt dan moet je een hele dealer leegkopen als je nog 3 huizen koopt en die van auto's wilt voorzienquote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
Drie auto's hè. Drie huizen lijkt me iets overdreven.
Ik woon niet in Eindhovenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Wij wel maar aai jezelf maar want de Appie bezorgt vast wel in Eindhovuh.
Wat een feest!
Iedere dag een andere kleur, en een speciale voor de hitmanritjes.... in camouflagekleurtjesquote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil een Hummer. Nooit geweten dat ik het wilde maar opeens wil ik het.
Een straat vol met mijn Hummers. Als ik iemand vervelend vind of naar kijkt naar me dan rij ik die kapot.
Ganz gaaf!
Koop een Panda!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Maanvis het volgende:
Waar ik me meer zorgen over maak is wat er gebeurt als mijn eigen huis omvalt,w at dan!
De tv is nu vast ook vol films. Zo eens kijken voor de aankomende dagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:38 schreef Leandra het volgende:
Geen idee.... hele kast vol films hier (legaal zelfs) maar ik weet nooit wat ik wil zien
Dat klinkt als een romantische comedyquote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Koop een Panda!
Love Actually, Lies. Die kun je 100 keer kijken, true story! Ben je wel een sneu wijf maar dat is niet erg, join!
Ja, maar deze specifieke winkel met Nederlandse producten is niet aangesloten bij de organisatie.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
In Spanje heb je toch gewoon het Spar concept?
Ja maar wel met het kontje van Hugh Grant die op de Poiter Sisters staat te swingenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een romantische comedy
What ever happened to Baby Jane.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een romantische comedy
Jij doet toch niet aan kerstgevoel?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Binnenkort wordt het natuurlijk weer tijd voor mijn jaarlijkse "Oh wat is iedereen toch lief en de wereld mooi" emo moment met It's a wonderful life.
Dit is mijn enige concessie. Omdat Jimmy Stewart.quote:
Nog even mijn lippen stiften en ik pak op. Beloofd!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
En neem godverdomme de telefoon op als we een telefonisch interview hebben gepland.
Dat jij eigenlijk een man bent. Met lipstick. Dát had ik dan weer niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Noek het volgende:
Nog even mijn lippen stiften en ik pak op. Beloofd!
Wat asociaal! Kennen wij hem?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Maar dit is dus wel fucking annoying. Dat hele interview was de enige reden voor mijn komen opdagen vandaag. Voor straf ga ik vandaag nóg eerder naar huis. En dat moet, want ze kunnen vanaf zes uur mijn nieuwe printer komen bezorgen.
En dan ga ik nu een boek of een dvd kopen. Omdat.
Ook een Cc zonnebril?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat asociaal! Kennen wij hem?
Ik heb net een zonnebril gekocht.
Nee! Het is gewoon ook nog eens zo'n onbeduidend e-mannetje dat mij zou bijpraten over de wondere wereld der emailmarketing.quote:
Een Coco begrijp ik?quote:Ik heb net een zonnebril gekocht.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deze AH staat in wijk voor de onrendabelen onder ons, die scannen alles 2 voor de prijs van 1.
Ik ben twee keer geweest en mocht gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Volgens mij gaje in het begin wat vaker naar de controle kassa en als later ook blijkt dat het niet helemaal eerlijk gaat mag je het niet meer gebruiken.
Ik zou me rot schamen als ik gepakt zou worden
Reservoir Dogs, een romantische filmquote:
Zo, heeft Apeldoorn nu ook eindelijk de 21e eeuw betreden?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden hem niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
What ever happened to Baby Jane.
Balen. Heb je geen cultvideotheek in de buurt?quote:
't is juist een stap terug in de tijd. Nu moet je zelf het werk van de scangeitjes gaan doen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, heeft Apeldoorn nu ook eindelijk de 21e eeuw betreden?
We kwamen al bij die Appie jaren voor het zelfscan, ze kunnen aan je bonuskaart van alles aflezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben twee keer geweest en mocht gewoon doorlopen.
Misschien dat ze om het even heel simpel te beschrijven een digitaal muntje opgooien iedere keer, heb je geluk dan mag je zonder controle doorlopen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat systeem werkt.
Nee wel een andere waar ze wat meer filmhuisfilms hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Balen. Heb je geen cultvideotheek in de buurt?
Gomorra al gezien?
Is Random. En hoe vaker foutloos, hoe minder controle.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We kwamen al bij die Appie jaren voor het zelfscan, ze kunnen aan je bonuskaart van alles aflezen.
We kregen soms weken geen controle (2x in de week boodschappen doen) en dan opeens 2x achter elkaar.
Weet ook niet of het random is of dat ze ergens een knopje hebben die bepaald dat jij naar de comtrole mag
Deze is wel harder, documentarischer (?) dat Bella Betine. De Gomorra film vond ik indrukwekkend, het boek te beschrijvend waardoor ik steeds de weg kwijt raakte, dus die heb ik na driekwart maar op de stapel naast m'n bed gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Gomorra neem ik mee als ik deze terugbreng.
Lijkt me leuk, ik hou wel van dat soort verhalen.
Ik vond zelfs la bella betine leuk.
Kan wel is kloppen, kon wel weken duren eer we weer aan de beurt waren.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is Random. En hoe vaker foutloos, hoe minder controle.
En goeiemiddag natuurlijk
Het 2e sluit het 1e uit. 'middagquote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Gomorra hebben ze overal. (ook op internet, met van die TORENTS (sic)quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wel een andere waar ze wat meer filmhuisfilms hebben.
Maar die is nu te ver fietsen.
Nee? *Gaat even zoeken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
Gomorra neem ik mee als ik deze terugbreng.
Lijkt me leuk, ik hou wel van dat soort verhalen.
Ik vond zelfs la bella betine leuk.
Oui.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Het is gewoon ook nog eens zo'n onbeduidend e-mannetje dat mij zou bijpraten over de wondere wereld der emailmarketing.
[..]
Een Coco begrijp ik?
Ik probeer het niet meer. Temeer daar dat blad pas begin feb naar de drukker moet en ik het haat om achter mensen aan te bellen. Volgend jaar waar een nieuwe poging wagen. Mijn vakantie is begonnen, ook al ben ik de enige die dat hier weet.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Noek het volgende:
Oui.
Heb je hem al aan de telefoon gehad of probeer je het niet meer?
Terecht, ze rijden eindelijk weer.quote:
Middagquote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die komt vanavond graties op tvquote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als je Reservoir dogs niets vindt kan je altij HP nog huren
Wat leuk! En ik durf te wedden dat als je het verst er vanaf zit zij ook wil betalen. Zo zijn moedersquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Middag![]()
Als mijn moeder en ik samen boodschappen doen dan gokken we altijd voor het afrekenen wat de boodschappen kosten, als ik voor mijn boodschappen het dichtst bij de werkelijke prijs zit, dan betaalt zij ze
Stoer. Dus jij kan ondertussen heul goed hoofdrekenen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Middag![]()
Als mijn moeder en ik samen boodschappen doen dan gokken we altijd voor het afrekenen wat de boodschappen kosten, als ik voor mijn boodschappen het dichtst bij de werkelijke prijs zit, dan betaalt zij ze
Fixed that for youquote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die komt wanneer je wil graties op je pc
Reservoir Dogs! Met George Bakerquote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja skattie, op mijnese wel, maar Lies kan dat niet maar niet onder de knie krijgen. en ik zou het zonde vinden als ze 4 euro spendeert aan iets wat op tv komt.quote:
Lies moet zich niet zo aanstellenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja skattie, op mijnese wel, maar Lies kan dat niet maar niet onder de knie krijgen. en ik zou het zonde vinden als ze 4 euro spendeert aan iets wat op tv komt.
Die ken ik al en ik vind het idd een goede film.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waar ben jij van plan 4 euro voor uit te geven?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ken ik al en ik vind het idd een goede film.
Het leek mij ook niet zo ingewikkeld...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lies moet zich niet zo aanstellen![]()
Alsof ze niet op een linkje kan klikken
Wat liefquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Middag![]()
Maar niet de nieuwstequote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die komt vanavond graties op tv
Ze wil toch gewoon kijken? Dus gewoon linkje opklikken en film op je laptop/pc streamen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het leek mij ook niet zo ingewikkeld...Tenminste, ik ben niet zo digitaal, maar torrents lukt mij zelfs.
Mijn moeder ziet me aankomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Middag![]()
Bedankt voor de tip, wil hem wel weer eens zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja skattie, op mijnese wel, maar Lies kan dat niet maar niet onder de knie krijgen. en ik zou het zonde vinden als ze 4 euro spendeert aan iets wat op tv komt.
Ik kan wel op linkjes klikken, ik kan alleen nooit vinden wat ik zoek.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lies moet zich niet zo aanstellen![]()
Alsof ze niet op een linkje kan klikken
Heb Reservoir Dogs in Amerika in de bioscoop gezien, wisten we niet dat ze geen pauze haddenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Reservoir Dogs! Met George Baker![]()
Trainspotting! Geweldige film én soundtrack
Wat moet je hebben?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan wel op linkjes klikken, ik kan alleen nooit vinden wat ik zoek.
Komt er dan helemaal niets leuks op tv??quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ken ik al en ik vind het idd een goede film.
Ik heb nu Stella's oorlog gehuurd, omdat ik dacht dat bezoek dat misschien wel leuk zou vinden. Maar hij kent hem al. En het was 2,50.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ben jij van plan 4 euro voor uit te geven?
Zijn die films zó goedkoop tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu Stella's oorlog gehuurd, omdat ik dacht dat bezoek dat misschien wel leuk zou vinden. Maar hij kent hem al. En het was 2,50.
Toch weer even naar Hans luisterenquote:
Je kan toch wel ergens op KLIKKEN!?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, ik ben niet goed in downloaden.
Vraag maar aan remlof o.a
Hier, hoef je heul niet te downloaden.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O ja, dat beginstukje is een klein fragment van "I don't tip" van Steve "Mr Pink" Buscemi. Geweldige scene.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier, hoef je heul niet te downloaden.![]()
www.watch-movies-online.tv
En als iemand nu zo aardig is om het voor je op te zoeken, het linkje te mailen waar je alleen met je pijltje op gaat staan en klik doetquote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hè. Elk jaar huur ik hem. Ja, huren ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:19 schreef Gert het volgende:
Trainspotting! Geweldige film én soundtrack
Dat bedoelde ik dus. Laatst ook voor Toverheks gedaan en die wist zich zonder dat ze engels kan lezen ook tot de film te klikken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als iemand nu zo aardig is om het voor je op te zoeken, het linkje te mailen waar je alleen met je pijltje op gaat staan en klik doet
Jaja, rustig maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch wel ergens op KLIKKEN!?
Zie Mera-post of anders je pm.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaja, rustig maar.![]()
What ever happened to Baby Jane?
Dank je.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier, hoef je heul niet te downloaden.![]()
www.watch-movies-online.tv
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Laysa het volgende:
Zit ik op de fiets in de sportschool....schuin voor 1 van de tig tv scherms...Is daar Animal planet op....Het ging over Panda's![]()
Ze achtervolgen me die krengen
Bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hè. Elk jaar huur ik hem. Ja, huren ja.
Ik vind het een mooi systeem ook. Nog allemaal lekkers meegrissen bij de kassa.
Videotheken!En B&J!
We care!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En niet dat het jullie ene moer kan schelen, maar in heel Harderwijk geen mossel meer te krijgen![]()
Dat wordt dus nu een ritje Kampen vv
Sjees....schande...en dat nog wel met de R in de maand....probeer eens de Lidlquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En niet dat het jullie ene moer kan schelen, maar in heel Harderwijk geen mossel meer te krijgen![]()
Dacht: laat ik het even DUIDELIJK neerzettenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Laatst ook voor Toverheks gedaan en die wist zich zonder dat ze engels kan lezen ook tot de film te klikken.
Ik ga NU een giro rekening openen zodat we je allemaal financieel kunnen steunen!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
AH en Lidl kom ik niet, stelletje low budget armoedzaaiers daarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjees....schande...en dat nog wel met de R in de maand....probeer eens de Lidl![]()
Je zegt het zelf alquote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat staat, ik heb getuigenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga NU een giro rekening openen zodat we je allemaal financieel kunnen steunen!
Ik was net in de AH....Niet eens een rij voor de Kassa....wat een desillusiequote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
AH en Lidl kom ik niet, stelletje low budget armoedzaaiers daar
Ik zit al over te maken als een malle.quote:
Ik heb alle seizoenen van Gooische vrouwen en laaste deel van Harry Potterquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga dit jaar weer Alles is Liefde huren.
En dan telkens aan de kassa "maar meneer deze heeft U al eens gehuurd"
En dan schaam ik me toch een beetje :$
Die is toch van vorig jaar?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik was net bij Super de Boer, ook niet druk. Ze vertelden daar dat het dan weer heel erg druk was en even later weer rustig. Goed moment gekozen dusquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was net in de AH....Niet eens een rij voor de Kassa....wat een desillusie
Die komt óók op tv. en wel zaterdag. als ik weer aan de gourmet zit. In het bijgebouw van de kerk.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Net als het topic in V&A. [GRATIS] 10 euro
Cool!
GING JIJ UBERHAUPT NAAR DE AH!?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was net bij Super de Boer, ook niet druk. Ze vertelden daar dat het dan weer heel erg druk was en even later weer rustig. Goed moment gekozen dus![]()
Maar zonder gekheid, ik vind AH geen fijne winkel meer sinds die supermarktoorlog. Lage bezetting aan de kassa's, veel eigen merk, regelmatig schap leeg, etc. Ik kom er dus zelden meer.
Dankzij dat Madalief gezeik staan er de laatste tijd een hoop stoere dingen in V&A.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja, die is wel heel grappig. Ik verzin dat soort dingen nooit
ik ga ook meestal naar de Spar/Emté/Lidlquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was net bij Super de Boer, ook niet druk. Ze vertelden daar dat het dan weer heel erg druk was en even later weer rustig. Goed moment gekozen dus![]()
Maar zonder gekheid, ik vind AH geen fijne winkel meer sinds die supermarktoorlog. Lage bezetting aan de kassa's, veel eigen merk, regelmatig schap leeg, etc. Ik kom er dus zelden meer.
Kerst is: Vrede,kerstboom, sneeuw, veel vreten en Harry Potterquote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen van Gooische vrouwen en laaste deel van Harry Potter![]()
Ja...ja....Harry Potter Ja
Niets mis met Harry Potter.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen van Gooische vrouwen en laaste deel van Harry Potter![]()
Ja...ja....Harry Potter Ja
Ja, tot 2003 ongeveer, daarna was ik er klaar mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GING JIJ UBERHAUPT NAAR DE AH!?
Ik heb bij de AH achter de kassa gewerkt!11!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, tot 2003 ongeveer, daarna was ik er klaar mee.
Maar je kan het wel naaapenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ja, die is wel heel grappig. Ik verzin dat soort dingen nooit
Voor elke mossel die jij aan Teun geeft stuur ik een verlengsnoer naar Afrika.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar je kan het wel naaapen"stuurt vast een PM voor de zekerheid"
ja ow en ik vergat de Super...die binnenkort Jumbo gaat heten, maar dat mag geen naam hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, Ja.
Spar natuurlijk.
Spar für immer.
Als je dus genoeg mosselen stuurt kunnen ze één lange maken en Playstation spelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor elke mossel die jij aan Teun geeft stuur ik een verlengsnoer naar Afrika.
Ik heb een aantal jaar bij de V&D gewerktquote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb bij de AH achter de kassa gewerkt!11!_!
Toch? Was toch AH?
Kut, nu twijfel ik.
Mogen het ook 4 bedenkelijke bakjes garnalen zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voor elke mossel die jij aan Teun geeft stuur ik een verlengsnoer naar Afrika.
Wtf is een DoZa?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar bij de V&D gewerkt...Als DoZa
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze wil toch gewoon kijken? Dus gewoon linkje opklikken en film op je laptop/pc streamen.
Als je daarna ontzettend wil downloaden staat er een download knopje náást.
Vrouwen(Behalve Lea en de Buuf)
Heb je er wel gewerkt of zat je daar, net als ginds, daar te lamlullenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Komart! Ofzo.
Denk ik.
God, waar heb ik nou gewerkt
Ik geloof ik ook......... voor vandaagquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Copycat het volgende:
Zo en nu heb ik genoeg zitten zeiken in dat Lauratopic.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh kut, Ja.
Spar natuurlijk.
Spar für immer.
Volgens mij was het de Komart.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je er wel gewerkt of zat je daar, net als ginds, daar te lamlullen
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf is een DoZa?
Wel een vette bijnaam.
Ik noem je vanaf nu DoZa.
Die zag ik als ik met de trein vanuit Krommenie naar Beverwijk moest, geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Anniebab het volgende:
Supermarkt Deen kennen jullie zeker niet? Zal wel alleen in noord-Holland gevestigd zijn...
Dankjewel voor de heldere verklaring, DoZa.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Donderdagavond en Zaterdag verkoopster(Hulpje)
Ja. 't wordt nu wel tijd om zelf een dochter te nemenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Copycat het volgende:
Zo en nu heb ik genoeg zitten zeiken in dat Lauratopic.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dankjewel voor de heldere verklaring, DoZa.
Eerst koken, daarna bakkenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Anniebab het volgende:
Supermarkt Deen kennen jullie zeker niet? Zal wel alleen in noord-Holland gevestigd zijn...moet weer rennen, garnalen wachten....Teun kook of bak jij de mosselen trouwens???
Oeh, ben je herintreuder annie?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Anniebab het volgende:
Supermarkt Deen kennen jullie zeker niet? Zal wel alleen in noord-Holland gevestigd zijn...moet weer rennen, garnalen wachten....Teun kook of bak jij de mosselen trouwens???
Waar precies kreeg je die tumor?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij was het de Komart.
En ik heb daar braaf gewerkt tot ik een tumor kreeg van al die domme kassawijven.
No kidding.
Tumor.
Die neem je niet, die krijg jequote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja. 't wordt nu wel tijd om zelf een dochter te nemen
Valt wel mee, ik ben vandaag wel liefquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je, ik wist dat je het zou lezen en ik anders mijn leven niet zeker kon zijn.
In mijn HOOFD.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar precies kreeg je die tumor?
Of nietquote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die neem je niet, die krijg je
quote:
Bij hoeveel punten, en ook bij Appiequote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die neem je niet, die krijg je
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oeh, ben je herintreuder annie?
Een dochter van de Appie? Een kutwuppie?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten, en ook bij Appie
Ja, lachen man.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lachen man, daarna met je kop in een kerncentrale, gaaf is dat
Het begrip dozen schuiven krijgt opeens een andere betekenisquote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een dochter van de Appie? Een kutwuppie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het begrip dozen schuiven krijgt opeens een andere betekenis
En panda's, die mogen ook omvallenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, lachen man.
En daar ontslagen omdat ik zo veel naar het ziekenhuis moest.
Aidslijers.
Ik hoop dat al hun kerstbomen omvallen.
Nee daar is er net een operatief uit verwijderdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien zit er wel eentje in je kerstpakket
Nah, dat kun je met recht "Kut" noemenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daar is er net een operatief uit verwijderd
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daar is er net een operatief uit verwijderd
Oeh, dat is wel een enorm staaltje oppervlakkigheidquote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de situatie in Duitsland, heb je daar al wat over gehoord?
Incest!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja. 't wordt nu wel tijd om zelf een dochter te nemen
Tis kut en klote...sterktequote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef Leandra het volgende:
En toen was het stil....
Het is idd enorm kut en we hebben er heel veel verdriet om, maar op dit moment heb ik vooral behoefte aan wat oppervlakkigheid, dus ik heb liever dat jullie gewoon doorposten, dan kan ik dat ook doen terwijl ik me nog probeer af te sluiten van de harde werkelijkheid.
Thnx
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een enorm staaltje oppervlakkigheid![]()
Ik zal even kijken of ik onze correspondent te pakken kan krijgen.
Ah joh, dat onthouden mannen maar een jaar of 2.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Laysa het volgende:
Ow en ik kreeg uiteraard het flauwe grapje vandaag te horen wie ik nu weer knock-out ging gooien met de bal....Mannen blehgggg
Goede vraag!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis kut en klote...sterkte![]()
Owke...oppervlakkigheid....euhm....euhm...wat eten ''we'' vandaag
Het werd me door 3 verschillende mannen gevraagdquote:Op woensdag 23 december 2009 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah joh, dat onthouden mannen maar een jaar of 2.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede vraag!
Salade van knolselderij, rode biet en Hollandse garnalen met gemarineerde rogvleugel
Gebakken snoekbaarsfilet met saus van Vadouvan
Gebakken zwijnshaas met truffelsaus
Vanille crème brulee met een madeleine met rozijnen en appel en parfait van hazelnoot
Koffie of thee met huisgemaakte friandises
Denk ik maar het kan ook weer anders worden. Misschien wel Bambi.
Bambi!! Die met die 2 bruine ogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik zou ook voor de bami gaan....met kerst kan je nog altijd al dat gedoe doen naar de Mac
![]()
Ik maak trouwens groentesoep![]()
Met ballen
Ik vind het wat gewoontjes hoor, zo op een doordeweekse woensdag.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede vraag!
Salade van knolselderij, rode biet en Hollandse garnalen met gemarineerde rogvleugel
Gebakken snoekbaarsfilet met saus van Vadouvan
Gebakken zwijnshaas met truffelsaus
Vanille crème brulee met een madeleine met rozijnen en appel en parfait van hazelnoot
Koffie of thee met huisgemaakte friandises
Denk ik maar het kan ook weer anders worden. Misschien wel Bambi.
bij Johny?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Bambi!! Die met die 2 bruine ogen.
Ik ga dus uit eten!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Bambi!! Die met die 2 bruine ogen.
Ik ga dus uit eten!
Zeg, die vriendjes hè? Zet die gewoon eens buiten de deur ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vind het wat gewoontjes hoor, zo op een doordeweekse woensdag.
Nee joh, ander keertje weer. Blasé! Ah nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Leandra het volgende:
-Update- Oorlogsverklaring door FOK! RLS in Duits restaurant.
De als onschuldige meeting verklaarde bezetting van een Duits restaurant is volledig uit de hand gelopen.
FOK! eigenaar Danny wilde zelf naar het restaurant komen om met de FOK! RLS users tot een overeenkomst te komen maar door ernstige sneeuwval is dit niet gelukt.
Hierdoor waren tevens de telefoonlijnen uitgevallen, aldus Danny van FOK!
Een speciaal team van TFT (Technology Felony Taskforce) heeft geprobeerd de bezetters te bereiken en zijn daar ook niet in geslaagd, Harm-Dirk Maea bij Ittersum van PACman heeft ook een poging gewaagd en is sindsdien niet meer teruggezien, er zijn berichten dat hij als gijzelaar door de FOK! RLS groep wordt vastgehouden.
Opvallend is wel dat de diverse supermarkten in de regio dagelijks goederen afleveren bij het restaurant en dit doen in vrachtwagens waar een Pacman poppetje aan de binnenspiegel bungelt.
De leveranciers weigeren commentaar te geven, één anonieme bron had het over een oorlogsverklaring van iemand waarvan hij dacht dat het zijn vriend was. De enorme teleurstelling bij deze anonieme bron gold vooral het feit dat zijn "vriend" opdracht had gegeven zijn champagnekelder leeg te halen, dit wegens gebrek aan champagne bij de locale winkeliers.
De anonieme bron wil er verder niets over kwijt, zegt vooral ernstig teleur gesteld te zijn in het verraad van zijn maatje, en dat na al hun gezamenlijke nachtelijke avonturen en de door hem betaalde dames van plezier.
Vooralsnog ziet het er naar uit dat de FOK! RLS meeting tot na de jaarwisseling zal duren, en ze niets tekort komen, om te voorkomen dat zaken escaleren wordt het leger op z'n vroegst na 6 januari ingezet.
Ja, kon dat maar. Hij woont natuurlijk in het buitengebied, dus dat kan niet. en ik heb een zere schouder, kan mijn auto niet uitgraven, dus kan m niet brengen. Dat andere jongetje is echt een lieverd, die éindelijk eens voor zichzelf opkwam. En die moet ook zo naar huis, want diens moeder snapt het wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg, die vriendjes hè? Zet die gewoon eens buiten de deur ofzo.
Niet normaal hoor. Ik zit hier ook vaak met een surrogaatjoch opgescheept, volle dagen en nooit bellen die ouders of dinges hier is ofzo. Vind ik zo vreemd.
Kan me voorstellen dat het zo voelt..... Die ouders zijn gewoon werken en tijdens de schoolvakanties nemen ze geen vrij maar maken ze voor de kinderen een "speelrooster"?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
euh... eten...
Eerst nog de middag doorkomen met twee vriendjes die samen iedere keer ruzie hebben.Pfff zo leuk andermans kinderen.
En dan van die ouders die doordeweeks oppas hebben, en (dus?) in de vakantie omhoog zitten met dat kind. tenminste, zo voelt het. Ik haal m om 5 uur weer op doei!! *wegrent*
Mac zijn we gisteravond geweest, moesten tanken, ER GAAT 80 LITER in dat dingquote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik zou ook voor de bami gaan....met kerst kan je nog altijd al dat gedoe doen naar de Mac
![]()
Ik maak trouwens groentesoep![]()
Met ballen
Nee, ze is vrij geloof ik. Maar ja, dan is zo'n kind zo lastig.Denk ik. Maar hij mocht daar ook wel komen. Als ie maar bezig is. Tja.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het zo voelt..... Die ouders zijn gewoon werken en tijdens de schoolvakanties nemen ze geen vrij maar maken ze voor de kinderen een "speelrooster"?
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mac zijn we gisteravond geweest, moesten tanken, ER GAAT 80 LITER in dat ding![]()
Blijf er nu nog een week inrijden![]()
Vanavond: gebakken aardappeltjes, doperwtjes en een karbonade.
Dat sukt, is nog veel duurder dan benzine.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??
Oh wacht.... frituurvet natuurlijk![]()
Oh, okay, ze is tenminste vrij dat scheelt al.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, ze is vrij geloof ik. Maar ja, dan is zo'n kind zo lastig.Denk ik. Maar hij mocht daar ook wel komen. Als ie maar bezig is. Tja.
Kind heeft twee grote broers en kan er ook niks aan doen denk ik dan maar....
Oei, lekker ben je met zo'n kind die zijn slechte vibraaaazies doorgeeft aan jouw bloedjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, kon dat maar. Hij woont natuurlijk in het buitengebied, dus dat kan niet. en ik heb een zere schouder, kan mijn auto niet uitgraven, dus kan m niet brengen. Dat andere jongetje is echt een lieverd, die éindelijk eens voor zichzelf opkwam. En die moet ook zo naar huis, want diens moeder snapt het wel.![]()
En die andere, nou ja. die andere...Middelste wordt ook altijd minstens twee dagen niet te hanteren als hij met dit vriendje speelt.
Oh en kinderen die niet gemist worden door hun ouders!dat lijkt me helemaal lastig zeg... je zet ze toch ook niet zomaar weer buiten....
![]()
je hebt nu dus een cappuccino milkshakequote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tanken bij de Mac??? Waar rijdt jouw auto op?? Cola? Milkshakes??
Oh wacht.... frituurvet natuurlijk![]()
Er was nu pas weer contact mogelijk: sneeuwval, bevroren telefoonlijnen, dorpsbewoners die niets durven willen zeggen..... je kent het wel, the usual.quote:
Ja, het dooit wel, maar lang niet hard genoeg! En echt hè, komen van die sneeuwsschuivers, en die schuiven de sneeuw opzij. En raad wat daar staat? ja! mijn auto!!! Achter inmiddels een muur van een halve meter.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Oei, lekker ben je met zo'n kind die zijn slechte vibraaaazies doorgeeft aan jouw bloedjes.
Doe hennig an met je schouder!Zet de dooi inmiddels al in bij jullie of is de verwachting dat in juni het meeste wel weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |