Laatste lootjesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk/luister weer naar http://streams.servehttp.com/index.asp?prog=23&ws=1
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
You're a panda in disguise, oh yes you are, a panda in disguise ...
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....
En dat in het gedeelte "Economie" hèquote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Gert het volgende:
Bij absentie van Fred, even de highlights uit het Algemeen Dagblad van vandaag:
Run op winterpenen
ROTTERDAM - Het koude weer en de sneeuwval van de laatste dagen zorgen voor een run op winterpenen.
Een woordvoerder van Albert Heijn laat weten dat de omzet van winterpenen met 25 procent gestegen is.
Het vermoeden is dat een deel in de hutspot verdwijnt en dat een deel van de verkochte winterpenen wordt gebruikt voor sneeuwpopppen.
Ook andere winterse producten zoals boerenkool, erwtensoep en chocola doen het goed, aldus een woordvoerdster van de supermarkt.
MAAK DAN GÉÉN KRANT!
Hoezo, daar is geen woord aan gelogenquote:
Die is gestagneerd omdat de vluchten naar Dubai en Marrakech geannuleerd zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe staat het met de verkoop van bikini's?
Panda!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tegelijkertijd maar kerstinkopen doen, mosselen, mosselen, mosselen en een liter knoflooksaus
De reden Pietje, de reden, die is onjuist. AH wil er niet aan, maar het is crisisvoer voor de Kerst. Iedereen zit op eerste Kerstdag aan penen te knagen....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoezo, daar is geen woord aan gelogen.
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag openquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo maar naar de AH.
De winkels zijn morgen toch ook nog wel een beetje open? Dan haal ik morgen wel wat te eten voor vrijdag. En zaterdag ga ik naar mijn ouders en zondag zijn de winkels toch weer open?
Ik snap die kerstinkopenstress niet zo goed
En ik moet naar de blokker want ik moet een nieuwe bankdeken want mijn oude heb ik laten smelten op de kachel.
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag open
Ik weet niet of elke winkel op zondag open mag, ik vermoed dat er genoeg gemeentes zijn waar in de gemeentelijke verordeningen is opgenomen dat er geen koopzondagen zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?
Wettelijk mag elke winkel toch open op zondag?
Ik zou verwachten dat ze dan juist de winkels opengooiden.
Naja als je eten voor 3 dagen moet halen is het wel een gedoe idd
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben nu zo'n AH met handscanners.
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.
en dat durf je hier te posten? dapperquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef 1DIOOT het volgende:
Ik heb ook een panda
[ afbeelding ]
en die is niet zo traag
Duhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Ik vind het wel handig omdat de scanner constant laat zien hoeveel je gaat uitgeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die handscanners verschrikkelijk.
Heb het 1x gedaan, moest geloof ik 4 keer alles opnieuw doen omdat ik steeds dingen vergat te scannen voor ik ze in mijn kar gooide.
Bij de bier stond een bord met de codes, bleek dat het niets met de kostprijs had te maken.quote:
In Schubbekutteveen ook niet hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Hebben we hier ook, geregeld moet je dan naar de controle kassa, 1x klopte de bedragen niet, we waren volgens de kassa een euro goedkoper uitquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef Laysa het volgende:
Duhhhh...Stelletje gereformeerden daar...Het mag niet
Van God
ja ja jaquote:
Hier in Haarlem hebben we het al meer dan 4 jaar, als het niet zou werken zouden ze er toch wel mee stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
Welkom in 2008!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Klopt!!!...alleen ik liep altijd zo te hannesen met mn bonuskaart zoeken dat ik bij voorbaat al chagerijnig er van werd.....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.
Wanneer hij me beltquote:Op woensdag 23 december 2009 09:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer mag je je mannetje weer ophalen?
ik weet al wat ze met die 2 uur moetquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer hij me belt![]()
De ene zuster zei 11 uur, de andere zei 1 uur, dus ik zei bel me maar, want om nou al die uren in zo'n ziekenhuis te gaan zitten wachten
Daarover gesproken, ik gebruik alweer 2 weken de OVchipkaart in de trein.quote:
Je moet ze dan ook niet in de buurt van je pace-maker houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik gebruik ze trouwens nooit, want ik raak van slag van die krengen en zij dan weer van mij.
Deze AH staat in wijk voor de onrendabelen onder ons, die scannen alles 2 voor de prijs van 1.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hier in Haarlem hebben we het al meer dan 4 jaar, als het niet zou werken zouden ze er toch wel mee stoppen![]()
Denk dat de diefstal nog erg meevalt
Als ze werken is het ideaal, lijkt mequote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik gebruik alweer 2 weken de OVchipkaart in de trein.
Nietsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik weet al wat ze met die 2 uur moet
Nu je op een NS Ticketmachine je reisgedrag kunt zien is het wel handig, voorheen was het ruk (in Rotterdam) want dan vloog het geld eraf zonder dat je kon zien waar je het aan had uitgegeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze werken is het ideaal, lijkt me
7/8 euro bruto?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een beetje kassapersoneel tegenwoordig?
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze werken is het ideaal, lijkt me
Kunnen ze mooi sparen voor verwarmde wissels.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.
Kan ie zich nog eens niet verweren ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets![]()
Want hij zou een ruggeprik krijgen
Je kan 't online inzien, eindelijk van die reisregistratie af voor de declaratie. Daarom ben ik 't ook gaan gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:49 schreef Dementor het volgende:
Nu je op een NS Ticketmachine je reisgedrag kunt zien is het wel handig
Tenzij ze nog maar een jaar of 16 zijn, dat is het zo'n 3,50.quote:
ja, dat is wel minder. Maar straks kun je er toch nog alleen maar in en uit door een poortje, kun je het ook niet vergeten.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je vergeet uit te checken is 't een heel gedoe (en je moet wel anders kost 't je 20 euro). Nog niet vergeten gelukkig, maar 't zal iedereen ongetwijfeld een keer overkomen.
Ook dat kon toen nog niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't online inzien, eindelijk van die reisregistratie af voor de declaratie. Daarom ben ik 't ook gaan gebruiken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij ze nog maar een jaar of 16 zijn, dat is het zo'n 3,50.
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef HiDiHo het volgende:
ja, dat is wel minder. Maar straks kun je er toch nog alleen maar in en uit door een poortje, kun je het ook niet vergeten.
Daarom, ook al is er misschien iets meer fraude, ze sparen ook veel kosten uit zo.quote:
En dan nog is er altijd een manier om die poortjes te ontlopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.
Ja, vooral de rolstoeldoorgang. Daar kan je wel met 4 man door op 1 kaartjequote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan nog is er altijd een manier om die poortjes te ontlopen.
Er staan hier nu 3 AH rakkers achter een balie om de klanten een beetje te helpen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom, ook al is er misschien iets meer froude, ze sparen ook veel kosten uit zo.
Ik zeg Youtube.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, vooral de rolstoeldoorgang. Daar kan je wel met 4 man door op 1 kaartje.
en zo'n handscan hoeft geen kerstpakketquote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom, ook al is er misschien iets meer fraude, ze sparen ook veel kosten uit zo.
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat er op korte termijn komt. Hekken bij ieder station, dat kost een vermogen.
Mwah, misschien moeten we er een topic over openen..... wie maakt de nickname "handscanner" even aan, zodat er in KLB een "Ik krijg geen kerspakket" topic geopend kan worden?!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en zo'n handscan hoeft geen kerstpakket
Ik dacht dat ze ook zoiets hier zouden doen, werkt daar idd ideaalquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......
Iets verlaten moet altijd makkelijk gaan, maar ja, daar wordt in NL gegarandeerd misbruik van gemaakt.
Dat werkt ook in NY uitstekend. Behalve als ik erdoorheen ging. Zat ik weer gevangen between a rock and a hard place. Tussen doorgewinterde subreizigers.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Leandra het volgende:
Daarbij is het lastig: het hekkensysteem van de Metro in Parijs werkt uitstekend, maar daar hoef je alleen maar je kaartje in te voeren als je erin gaat.......
Iets verlaten moet altijd makkelijk gaan, maar ja, daar wordt in NL gegarandeerd misbruik van gemaakt.
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig omdat de scanner constant laat zien hoeveel je gaat uitgeven.
Met rfid zou dat laatste kunnen, ieder artikel heeft dan een code die op 6 meter afstand uigelezen kan worden. Dan moeten alleen die "stickers" nog ff goedkoper wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.
Het enige argument vóór scannen is wat mij betreft tijdwinst. En zoals ik al zei: die AH XL heeft hier (naast scanners) nog 20 kassa's. Het kost mij meer tijd en gedoe om elk product zelf te scannen,. en weer af te boeken als je van gedachten verandert, dan om het even langs de kassajuffrouw te sluizen.
Misschien als ze de helft van de bemande kassa's gaan sluiten, dat het dan aantrekkelijk wordt. Maar dat durven ze vooralsnog niet aan.
Dit heeft dan ook niet de toekomst denk ik.
Wat wél de toekomst heeft: met je winkelwagen door een poortje gaan waarna binnen een seconde tijd het totaalbedrag uitgerekend wordt.
En daarnaast heeft bezorgen aan huis ook een grote vlucht genomen de laatste jaren.
Ja, iets in de trant van RFID is de shizzle.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dat interesseert mij niet (meer). Als student zat ik nog weleens te rekenen (en ging ik überhaupt al liever niet naar de AH), maar nu koop ik gewoon wat ik nodig heb.
Het enige argument vóór scannen is wat mij betreft tijdwinst. En zoals ik al zei: die AH XL heeft hier (naast scanners) nog 20 kassa's. Het kost mij meer tijd en gedoe om elk product zelf te scannen,. en weer af te boeken als je van gedachten verandert, dan om het even langs de kassajuffrouw te sluizen.
Misschien als ze de helft van de bemande kassa's gaan sluiten, dat het dan aantrekkelijk wordt. Maar dat durven ze vooralsnog niet aan.
Dit heeft dan ook niet de toekomst denk ik.
Wat wél de toekomst heeft: met je winkelwagen door een poortje gaan waarna binnen een seconde tijd het totaalbedrag uitgerekend wordt.
En daarnaast heeft bezorgen aan huis ook een grote vlucht genomen de laatste jaren.
Er moet ergens daar in de buurt een nep-Spar winkel zijn, genaamd Spar Holandia. Deze winkel verkoopt enkel typisch Nederlandse producten: drop, pindakaas, kaas etc etc etc.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef hondjes het volgende:
Als ik meneer hondjes meekrijg , ga ik zo ook even naar Appie Hein in SALOU![]()
Eens kijken wat ze zoal verkopen aan Nederlandse levensmiddelen, dan hoef ik dat niet meer mee
te nemen..
Ah gossiequote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat werkt ook in NY uitstekend. Behalve als ik erdoorheen ging. Zat ik weer gevangen between a rock and a hard place. Tussen doorgewinterde subreizigers.
En dat zonder pacemaker. En geduld.
Geen idee zeker waar die zit.../,quote:Op woensdag 23 december 2009 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er moet ergens daar in de buurt een nep-Spar winkel zijn, genaamd Spar Holandia. Deze winkel verkoopt enkel typisch Nederlandse producten: drop, pindakaas, kaas etc etc etc.
Ja. Het is gewoon dat geduld dat ik node mis. Dan wil ik dingen te snel en daarmee snij ik mezelf in mijn vingers. Het is een zware last.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:
Ah gossie![]()
Weet je het zeker? Van die pacemaker??
Dan ben je nog erger dan ik, want ik kan uistekend overweg met de Metropoortjes in Parijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Het is gewoon dat geduld dat ik node mis. Dan wil ik dingen te snel en daarmee snij ik mezelf in mijn vingers. Het is een zware last.
Dat zal wel hetzelfde principe zijn, maar dan een nep-AH winkelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Geen idee zeker waar die zit.../,
Ga nu naar Appie H, die heet echt zo....
Het hoeft niet eens nep te zijn, AH is een bedrijf wat overal ter wereld vestigingen heeft, en als er maar genoeg pensionado's in Spanje zitten dan is het voor AH al snel rendabel om een supermarkt in dat land gewoon AH te noemen en van wat NL producten te voorzien.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal wel hetzelfde principe zijn, maar dan een nep-AH winkel
Nou!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
Dochter zegt net dat ze hem kent, maar dat Appie meer spullen heeft...quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
In Spanje heb je toch gewoon het Spar concept?
Maar in Schubbekutteveen kun je je auto gewoon bij je huis parkeren..... allebei de auto'squote:
Dat is waar. Al zouden we er vijf hebben!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar in Schubbekutteveen kun je je auto gewoon bij je huis parkeren..... allebei de auto's
En als het huis van de overburen omvalt, dan valt het niet in jouw tuin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |