Laatste lootjesquote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk/luister weer naar http://streams.servehttp.com/index.asp?prog=23&ws=1
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef Copycat het volgende:
You're a panda in disguise, oh yes you are, a panda in disguise ...
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Leandra het volgende:
Ik zong vroeger: You're the devil in the skies....
En dat in het gedeelte "Economie" hèquote:Op woensdag 23 december 2009 10:57 schreef Gert het volgende:
Bij absentie van Fred, even de highlights uit het Algemeen Dagblad van vandaag:
Run op winterpenen
ROTTERDAM - Het koude weer en de sneeuwval van de laatste dagen zorgen voor een run op winterpenen.
Een woordvoerder van Albert Heijn laat weten dat de omzet van winterpenen met 25 procent gestegen is.
Het vermoeden is dat een deel in de hutspot verdwijnt en dat een deel van de verkochte winterpenen wordt gebruikt voor sneeuwpopppen.
Ook andere winterse producten zoals boerenkool, erwtensoep en chocola doen het goed, aldus een woordvoerdster van de supermarkt.
MAAK DAN GÉÉN KRANT!
Hoezo, daar is geen woord aan gelogenquote:
Die is gestagneerd omdat de vluchten naar Dubai en Marrakech geannuleerd zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe staat het met de verkoop van bikini's?
Panda!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tegelijkertijd maar kerstinkopen doen, mosselen, mosselen, mosselen en een liter knoflooksaus
De reden Pietje, de reden, die is onjuist. AH wil er niet aan, maar het is crisisvoer voor de Kerst. Iedereen zit op eerste Kerstdag aan penen te knagen....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoezo, daar is geen woord aan gelogen.
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag openquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo maar naar de AH.
De winkels zijn morgen toch ook nog wel een beetje open? Dan haal ik morgen wel wat te eten voor vrijdag. En zaterdag ga ik naar mijn ouders en zondag zijn de winkels toch weer open?
Ik snap die kerstinkopenstress niet zo goed
En ik moet naar de blokker want ik moet een nieuwe bankdeken want mijn oude heb ik laten smelten op de kachel.
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zodra je buiten de grote stad komt zijn de supermarkten niet op zondag open
Ik weet niet of elke winkel op zondag open mag, ik vermoed dat er genoeg gemeentes zijn waar in de gemeentelijke verordeningen is opgenomen dat er geen koopzondagen zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfs niet na 2 dagen omzetverlies?
Wettelijk mag elke winkel toch open op zondag?
Ik zou verwachten dat ze dan juist de winkels opengooiden.
Naja als je eten voor 3 dagen moet halen is het wel een gedoe idd
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Wij hebben nu zo'n AH met handscanners.
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het niks. De AH XL hier heeft 20 kassa's. Ik laat het wel door een juffrouw scannen allemaal.
en dat durf je hier te posten? dapperquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef 1DIOOT het volgende:
Ik heb ook een panda
[ afbeelding ]
en die is niet zo traag
Duhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Ik vind het wel handig omdat de scanner constant laat zien hoeveel je gaat uitgeven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind die handscanners verschrikkelijk.
Heb het 1x gedaan, moest geloof ik 4 keer alles opnieuw doen omdat ik steeds dingen vergat te scannen voor ik ze in mijn kar gooide.
Bij de bier stond een bord met de codes, bleek dat het niets met de kostprijs had te maken.quote:
In Schubbekutteveen ook niet hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Gouda is de supermarkt niet open op zondag.
Hebben we hier ook, geregeld moet je dan naar de controle kassa, 1x klopte de bedragen niet, we waren volgens de kassa een euro goedkoper uitquote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef Laysa het volgende:
Duhhhh...Stelletje gereformeerden daar...Het mag niet
Van God
ja ja jaquote:
Hier in Haarlem hebben we het al meer dan 4 jaar, als het niet zou werken zouden ze er toch wel mee stoppenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi systeem maar ze gaan er nog echt spijt van krijgen.
Welkom in 2008!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:26 schreef Dementor het volgende:
Klopt!!!...alleen ik liep altijd zo te hannesen met mn bonuskaart zoeken dat ik bij voorbaat al chagerijnig er van werd.....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amersfoort Emiclaer had volgens mij een van de eerste AH's met handscanners, en daar bestaat het systeem nog steeds, en volgens mij al meer dan 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |