FIRST FAIL JA!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef Zephyroz het volgende:
FIRST!
Jaaaa stevennnn snij in me!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Stevennn het volgende:
bah bah bah
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:19 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
true
[..]
Ja tuurlijk. lach me maar uit...
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ik mijn best doe om eerste te zijn, dan hebben veel mensen me al ingehaald. Ik snap hoe je je voelt.
Hyves beginnen?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:22 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het is niet makkelijk.
ER BLOEIT WAT!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt wel goed. Gewoon vaak genoeg oefenen.
quote:
Als je goed je best doet wel jaquote:
Kwestie van tijd. Besides. Het kan in een wip gebeurt zijn..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je goed je best doet wel ja
Die gaat al met Dean.. Too latequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |