Edit:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan klopt de lijst van MM niet.....
Heb ik echt scheel lopen kijken... Sorry!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edit:
'De vlieger' staat niet in mijn lijst van afgevallen nummers...
Da's wel raar. Als een nummer de top 1000 haalt en 'm het jaar erop niet in de keuzelijst te zetten. Ik heb sowieso moeite om die ranglijsten te doorgronden. Hoe kan een liedje de ene keer op 500 staan en een andere keer op 1500 of niet eens meer in de lijst? Ik neem aan dat dit honderden stemmen verschil uitmaakt. Zijn mensen plots gestopt met stemmen op dat ene liedje? Is het verschil tussen 500 en 1500 zo extreem klein dan? U2 - Bad hopt van 365 terug naar 1608 en nu weer naar 171quote:Op woensdag 23 december 2009 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
En heel veel nummers die voorgaande jaren nog best hoog stonden zijn er uit, de lijst is enorm door elkaar geschud, en niet overal ten goede vind ik.
Ze hebben bijvoorbeeld de neus umhoeg of missisipi niet in de keuzelijst opgenomen.. beetje heel slordig werk.
Plek 1608 was in 2008 toen er een totaaloverzicht was. Hij is dus eigenlijk gewoon gestegen van 365 naar 171.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Da's wel raar. Als een nummer de top 1000 haalt en 'm het jaar erop niet in de keuzelijst te zetten. Ik heb sowieso moeite om die ranglijsten te doorgronden. Hoe kan een liedje de ene keer op 500 staan en een andere keer op 1500 of niet eens meer in de lijst? Ik neem aan dat dit honderden stemmen verschil uitmaakt. Zijn mensen plots gestopt met stemmen op dat ene liedje? Is het verschil tussen 500 en 1500 zo extreem klein dan? U2 - Bad hopt van 365 terug naar 1608 en nu weer naar 171
quote:
Dat, plus dat je in een lijst die gekozen wordt altijd grote schommelingen kunt hebben.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:20 schreef Homdeck het volgende:
Plek 1608 was in 2008 toen er een totaaloverzicht was. Hij is dus eigenlijk gewoon gestegen van 365 naar 171.
Waarom wel ?? Tegen die tijd heb ik al geen radio meer aanstaan . . .quote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef magnifor het volgende:
Waarom wordt altijd de complete lijst bekend gemaakt? Zou het niet veel spannender zijn om de top 50 geheim te houden ofzo zodat het ook nog spannend is om naar te luisteren?
Krijg je als verrassing nog drie keer Ramses in de laatste twee uur door je oren geramd...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef magnifor het volgende:
Waarom wordt altijd de complete lijst bekend gemaakt? Zou het niet veel spannender zijn om de top 50 geheim te houden ofzo zodat het ook nog spannend is om naar te luisteren?
Aanvulling:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
[peaceman-mode]
Ja, er Radio2 deed het zelf ook met Avond in 2005
[/peaceman-mode]
Nou omdat je nu weet wat er komen gaat en daarom de spanning tot op een zekere hoogte voorbij is. Natuurlijk kan je niet naar de lijst kijken maar vroeg of laat wordt je toch gespoiled.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom wel ?? Tegen die tijd heb ik al geen radio meer aanstaan . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |