Modjes moeten nog een beetje bijwerkenquote:Op woensdag 23 december 2009 02:50 schreef Horloge het volgende:
WTF, er zijn 3 topics open nu: 1823, 1825 en 1827.
Al een tijdje niet meer gezien..quote:Op woensdag 23 december 2009 02:51 schreef remlof het volgende:
Ik hoor het alleen, doen ze nog steeds dat "HERHAAL"?
Volgens mij filteren ze er nu opquote:Op woensdag 23 december 2009 02:51 schreef remlof het volgende:
remlof kijkt eindelijk SRquote:Op woensdag 23 december 2009 02:51 schreef remlof het volgende:
quote:
Heb je bier daar?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo, de dichter gaat naar bed,
Alleen of met zo'n slet?
Kut, dichten kan ik echt niet,
Ik kijk trouwens naar de glazen kiet.
Houdoe zeggen we hier,
En we houden van bier.
Refrein echt wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:53 schreef djkoelkast het volgende:
Eigenlijk moet ze gewoon een beetje spelen en zingen, net als van Velzen. Dit kent toch niemand
Heb je het nou serieus over het liedje dat ze nu aan 't zingen is?quote:
Kan je wat closen?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:51 schreef remlof het volgende:
Dat dusquote:
Oh, is dat bekend dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb je het nou serieus over het liedje dat ze nu aan 't zingen is?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef jde_kok het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!
Blijft ook een geweldig nummer.
Check OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
Is er ook een stream die het zonder silverlight doet?
Dit is best een bekend nummer ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, is dat bekend dan?
Mijn kennis van Nederlandse muziek is niet up to par.
Wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef Horloge het volgende:
Ik bekijk net even het event log, die Dennis is op een gegeven moment binnen komen rennen, heeft d'r kleren uitgetrokken en vervolgens NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
Sure, kijk eens in de OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
http://tempo14.omroep.nl/3fm_sr2009_main/quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
hahahaa lol, komop zeg. je muziekkennis is dan wel heeeeel erg beperkt voor een drive-in en radio-dj...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, is dat bekend dan?
Mijn kennis van Nederlandse muziek is niet up to par.
Van wie is het origineel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit is best een bekend nummer ja.
Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef cygnusx het volgende:
gerard snapt tenminste dat de buitenmicrofoons dan wel aanmoeten...
nogmaals , domme annemiek, grm.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef Slaif het volgende:
Ik ga offline. Mooie tijd dit.
Ik win anders alle herken de intro spelletjes, gisteren ook al met Roel, op feestjes ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hahahaa lol, komop zeg. je muziekkennis is dan wel heeeeel erg beperkt voor een drive-in en radio-dj...
sjongejonge...
The Scene. En ga me nou niet vertellen...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van wie is het origineel dan?
Ik hoop idd dat hij dit niet meentquote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hahahaa lol, komop zeg. je muziekkennis is dan wel heeeeel erg beperkt voor een drive-in en radio-dj...
sjongejonge...
Win eerst maar eens 5 dagen het popduel, dan praten we verder.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik win anders alle herken de intro spelletjes, gisteren ook al met Roel, op feestjes ook.
Alleen Nederlandstalig niet zo nee.
Wel van gehoord, maar ken hun muziek niet nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
The Scene. En ga me nou niet vertellen...
Eeh, de dijk? zoiets dergelijks.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel bijna elk danceplaatje herkennen aan de intro, zelfs al geef je me de extended versie.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik win anders alle herken de intro spelletjes, gisteren ook al met Roel, op feestjes ook.
Alleen Nederlandstalig niet zo nee.
Dennis, het voormalige beugelbekkie. Die zijwind had gehad op de weg naar Groningen. Ik vraag me af of verder iemand haar heeft opgemerkt.quote:
Hoornse Plasquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Slaif het volgende:
Wat is het codewoord?
Er staan gewoon directe streamlinks (Windows Media) in de OP, dus zonder Silverlight-player.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Silverlight dus ik zie het nietProbeer er 1 voor iemand uit Roemenie te vinden
Zwembadrubbereendje!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Slaif het volgende:
Of zal ik nog even heen gaan en een nummer voor ons aanvragen? Of wacht dat doe ik evt morgen wel als ik ga stappen. Wat is het codewoord?
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben geen aankomend radio dj, ik ben dj sinds 1996 en draai sinds 1998 radio, maar dit is mijn genre nou eenmaal niet. Ik weet weet andere dingen in de muziekquote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat hij dit niet meent. Ik ben ook aankomend radio-dj en ik weet dit wel
Het is een wonder dat ze kunnen poepen.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:57 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dennis, het voormalige beugelbekkie. Die zijwind had gehad op de weg naar Groningen. Ik vraag me af of verder iemand haar heeft opgemerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |