Dat dusquote:
Oh, is dat bekend dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Heb je het nou serieus over het liedje dat ze nu aan 't zingen is?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef jde_kok het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen!
Blijft ook een geweldig nummer.
Check OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
Is er ook een stream die het zonder silverlight doet?
Dit is best een bekend nummer ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, is dat bekend dan?
Mijn kennis van Nederlandse muziek is niet up to par.
Wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef Horloge het volgende:
Ik bekijk net even het event log, die Dennis is op een gegeven moment binnen komen rennen, heeft d'r kleren uitgetrokken en vervolgens NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD!
Sure, kijk eens in de OP.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
http://tempo14.omroep.nl/3fm_sr2009_main/quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef TheZapster het volgende:
hahahaa lol, komop zeg. je muziekkennis is dan wel heeeeel erg beperkt voor een drive-in en radio-dj...quote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh, is dat bekend dan?
Mijn kennis van Nederlandse muziek is niet up to par.
Van wie is het origineel dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit is best een bekend nummer ja.
Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 02:54 schreef cygnusx het volgende:
gerard snapt tenminste dat de buitenmicrofoons dan wel aanmoeten...
nogmaals , domme annemiek, grm.
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:56 schreef Slaif het volgende:
Ik ga offline. Mooie tijd dit.
Ik win anders alle herken de intro spelletjes, gisteren ook al met Roel, op feestjes ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:55 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hahahaa lol, komop zeg. je muziekkennis is dan wel heeeeel erg beperkt voor een drive-in en radio-dj...
sjongejonge...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |