Ik was werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft ie nog kunnen batsen.
Nee dat trek ik nietquote:
Hey! DaMook! Als je nu eens gewoon lekker naar bed ging he..quote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur beginnen, maar vooral tijdens SR wordt ik graag optijd wakker gemaakt door mijn wekker.
Je mocht zeker deze periode geen vrij nemen ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur beginnen, maar vooral tijdens SR wordt ik graag optijd wakker gemaakt door mijn wekker.
Dat is precies mijn constateringquote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt, ik vermaak me prima met SR. Ik snap niet waarom ik dit nog nooit eerder heb gevolgd!
ik heb speciaal een oud crt schermp aan men laptop verbonden om SR op af te spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef gateway het volgende:
[..]
jammer dat ik het via een laptop moet kijken......en weinig tijd heb om te kijken.. is altijd leuk!
De vrouwen kwamen langs en giel maakte opmerking dat er geslikt wasquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik was werken
what did I miss?
Ah dan heb ik niet veel van Ilsequote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
3 topics terug, maar dat zegt niet veel in deze reeks.
zo een 15 a 20 min.
4? dagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat krijgt elke gezonde jongen na 4 dagen zonder seks met allemaal leuke meisjes om zich heen!
(toch?)
Ja dat doe ik zo ookquote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! DaMook! Als je nu eens gewoon lekker naar bed ging he..![]()
Who cares fok met 3fmquote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef StephanL het volgende:
Aan alle fokkers met beltegoed. SMS: Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee.
Een telefoon Mob!!!!!
Misschien wel ff een tijd afspreken? Zeg 00.15??quote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef StephanL het volgende:
Aan alle fokkers met beltegoed. SMS: Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee.
Een telefoon Mob!!!!!
quote:Willen de ouders van Roel van Velzen zich melden bij de ballenbak, ik herhaal willen de ouders van VanVelzen zich melden bij de ballenbak
Oh dan nog een keerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
![]()
![]()
EVEN EEN MINI-ACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
OM 00:30 VERSTUREN WE HET SMSJE: 'Fok! leeft mee, ik herhaal Fok! leeft mee'
Wie doen er mee:
-Tazar_Yoot
-Etcetera
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
![]()
![]()
EVEN EEN MINI-ACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie doen er mee:
-Tazar_Yoot
-Etcetera
- Sunnythesun
![]()
![]()
ik heb m net al verstuurdquote:Op woensdag 23 december 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
![]()
![]()
EVEN EEN MINI-ACTIE
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie doen er mee:
-Tazar_Yoot
-Etcetera
- Sunnythesun