Hey nachtmerrie je hebt gelijk motorbloempje moet misschien bij het CBR gaan werken als opperjezus in het volgen van de regels!quote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ooohh oohhh oohh, jij sterveling, niet met motorbloempje in discussie gaan! Zij is te wijs !!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef Ladylike het volgende:
Meeste vrouwen zijn te voorzichtig
Domme acties tot gevolg
terechte klacht![]()
wat dat betreft schaam ik me in de plaats van die domme dozen.![]()
jij bent zielig!!!Ga lekker tuftuffen op je puch ennuh als je wilt invoegen let erop je hebt geen voorang maaruh dat wist je geloof ik al.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt gelijk
hier, kies maar een mooie sticker uit!
[ afbeelding ]
er zijn gewoon vrouwen die de regels wel juist opvolgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]het wordt wel heel ongeloofwaardig als alle vrouwen gaan zeggen dat het A) een terechte klacht is maar B) dat we het zelf uiteraard wel goed doen
straks willen ze de picsquote:
precies dat jaquote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn gewoon vrouwen die de regels wel juist opvolgen.
Ik reken me tot een van hen, nadat een hoop kerels me dat gezegd hebben.
Wel weet ik dat ik onzeker ben in een vreemde stad (omdat ik soms niet goed weet welke kant ik op moet) en daar reken ik me eigenlijk soms wel tot een domme doos![]()
Maar ik zie zelf ook wel dat de meeste stomme acties door vrouwen gedaan worden.
Mannen doen meer aso acties, zoals bumperkleven, hardrijden (okay wat dat betreft ben ik een man) en snijden.
Bij vrouwen is het meer zo van: oh shit, ik had hier in gemoeten (!) en dan houden ze dus mensen op omdat ze langzamer gaan rijden in de hoop te kunnen draaien ofzo
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies dat ja![]()
maargoed.. het is gewoon een feit dat bij alle dingen (autorijden, 'buitenlanders', etc.) de negatieve dingen iets meer opvallen dan de positieve dingen
moet ik op de account van mn ventje inloggenquote:
Ruimte maken is toch wel zo chill? Ik doe dat ook zoveel mogelijk als de mogelijkheid er is.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS kan niet invoegen als het verkeer niet opschuift naar links.
Afremmen en gas bijgeven om ertussen te gaan, hoe moeilijk kan het zijn.
Nee. Nutteloos naar links gaan is dat.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ruimte maken is toch wel zo chill? Ik doe dat ook zoveel mogelijk als de mogelijkheid er is.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon NIET vriendelijk zijn en NIET je eigen verkeersregels bedenken, dan kan de ander ook niet de verwachting hebben dat je vriendelijk zult zijn.
Nee hoor, fossielen horen IN het asfalt, niet eropquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef H.FR het volgende:
Ik erger me meer aan ouderen, ben ik nu slecht?
Gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hoor, fossielen horen IN het asfalt, niet erop
Ja en? Dan hoeft ze je alsnog geen voorrang te geven, domme kutjosti. Jij moet gewoon invoegen op het moment dat het KAN, niet op het moment dat jou het beste uitkomt.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef El_Liberaliste het volgende:
Voor de mensen die het blijkbaar niet begrepen hebben, of de OP niet zo goed hebben gelezen, heb ik een paint gemaakt waarin de schaal auto / invoegstrook aardig overeenkomt. En ik weet dat je in principe geen voorrang hebt als invoeger zijnde, maar wat die Ford Ka deed valt onder 'spelbederf'.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |