Heuj, je mag heul niet groeten met je mond vol!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM wil wel ff dat ik hem nog blaas ja. Zal ik hem de groetjes doen van je? En moet dat dan, voor , na of tijdens het blazen?
Neeeeee nee nee nee, stouterdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JIJ kwam daar zomaar uit het niets plotseling mee op de proppen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ff testen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt als een chihuahua tussen de deur
Als je wil dat ik naar bed ga kan je het gewoon zeggen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee nee nee nee, stouterd
JIJ *wijst* begon over Shalalie in een bubbelbad.
WHYYYYYYYY![]()
Sorry, we hadden al democratisch vastgesteld dat het jouw schuld was.
Now live with it!
For the love of gawd!quote:
Ja doei!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:30 schreef Qwea het volgende:
ik ga slapen hoor ik nettrusten schatjes. Doen we di morgen nog even over?
Tijdens!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM wil wel ff dat ik hem nog blaas ja. Zal ik hem de groetjes doen van je? En moet dat dan, voor , na of tijdens het blazen?
quote:
Maar aan welke ruzie wil je nou precies een einde maken?quote:
Nieuwe versie van bubbelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens!
En dan moet je dat neuriën, dat schijnt een heel nieuwe dimensie aan het geheel te geven!
Das echt de oudste truc uit het boekjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens!
En dan moet je dat neuriën, dat schijnt een heel nieuwe dimensie aan het geheel te geven!
En ik hou niet eens van gawd, dus wat wil je nu???quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar aan welke ruzie wil je nou precies een einde maken?
Ik denk dat je er in dit geval een heel veld courgettes tegenaan moet smijten!
Ik wist niet of Q dat boekje al gelezen hadquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt de oudste truc uit het boekje
Geen idee!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar aan welke ruzie wil je nou precies een einde maken?
Ik denk dat je er in dit geval een heel veld courgettes tegenaan moet smijten!
Oh nee, dies nog bezig in "squirten voor beginners"quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet of Q dat boekje al gelezen had
Blazen in een bubbelbad, Q-style.quote:
Neeeeeeeeheeeeee, das met 4 droge worsten domboquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee!![]()
Maar met een courgette zit je nooit mis.
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, dies nog bezig in "squirten voor beginners"
![]()
Kijk, die leuke boekjes hou je dan mooi zelf en stuur je niet door hequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Blazen in een bubbelbad, Q-style.
Zou dat wat zijn ja, dat die bubbels dan zo tegen je wang frummelen en dat dan eh....
*door boekje bladert*
Tot onder de knie moet ze t wel al kunnen na al die tijd denk ik jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Zou ze het al onder de knie hebben?
Oeeeeeehhhh!!!! Jij naar mens! Alle lekkere boekjes voor jezelf houden!?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Blazen in een bubbelbad, Q-style.
Zou dat wat zijn ja, dat die bubbels dan zo tegen je wang frummelen en dat dan eh....
*door boekje bladert*
Arme Q. Of MM?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot onder de knie moet ze t wel al kunnen na al die tijd denk ik ja
Werkt alleen bij nonnen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeheeeeee, das met 4 droge worsten dombo![]()
Nou, in dat boekje met dat neuriën kan ik het anders mooi niet vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk, die leuke boekjes hou je dan mooi zelf en stuur je niet door he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |