Dat is juist zo leuk, het is van een ontzettende meligheid. Maar als je dat flauwe niet kunt waarderen snap ik helemaal dat je hem niets vindt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, het is altijd hetzelfde trucje
En de meeste mensen vinden dat een geweldige truc, maar niet iedereen
1x per jaar 6 dagen lang, ja hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, het is altijd hetzelfde trucje
En de meeste mensen vinden dat een geweldige truc, maar niet iedereen
Wie is Jan Mquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken alleen Bertje vis, Jan M en Sjaak dancona volgens mij.
Rooie Rinus en Pé Daalemmerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis wel meer Groningers trouwens
Ron Jansquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jan Mulder, Ron Jans, Maria Kooistra zijn nog meer Groningers.
Oh, dat lijkt me echt te gek als ze Pe en Rinus zover krijgen om op te treden. Lijkt me dat er genoeg Groningers zijn die daarvoor willen dokken! Hoornseplas! Baukelien!quote:
Ik ook, leuke jonge burgermeester.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind Peter leukals burgemeester
Alleen zijn naam nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Serjee ik schrijf het nu goed: Jimi
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet veroorloven een vijftiger de huid vol te schelden.
Dat is ook wel een erg mooi nummer over Esmeequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
IS
Hij is nog steeds niet dood. Hij is wel gescheiden en heeft een nieuwe vriendin. De mensen die zijn muziek een beetje kennen vinden de naam van zij nieuwe vriendin (esmee) nogal komisch.
Ja preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt te gek als ze Pe en Rinus zover krijgen om op te treden. Lijkt me dat er genoeg Groningers zijn die daarvoor willen dokken! Hoornseplas! Baukelien!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ilse deLange is afgelopen, die zal zo wel naar GH gaan.
Wie is Serjeequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Serjee ik schrijf het nu goed: Jimi
Jan M noemde ik al. De andere twee zou ik niet echt willen missen. Nauwlijks bekend al is Ron Jans vast populair in Groningen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jan Mulder, Ron Jans, Maria Kooistra zijn nog meer Groningers.
Goede keusquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb trouwens een plaat aangevraagd. Queens of the Stone Age - No One Knows. Dus als die langskomt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb trouwens een plaat aangevraagd. Queens of the Stone Age - No One Knows. Dus als die langskomt.
Ja. Echt wel! Heb ze jaren geleden een keer zien optreden in de Heerestraat. Echt schitterend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja preciesDat mag dan de rest van Nederland niet kennen, de Grote Markt gaat plat hoor
Ik weet niet of ik het mooi wil noemen. Wel komischquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een erg mooi nummer over Esmee
Ik niet mede doordat ik moet werkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Verwacht dat de mensen die de afgelopen dagen niet bij het GH konden komen vanwege het weer er mogen en / of donderdag bij zullen zijn. Het lijkt nu elke dag drukker en drukker te worden. Het belooft donderdag wat te worden
quote:Angela, zou je meer energieker kunnen zijn? Alhoewel je op iets meer begrip kunt rekenen dan Do... #sr09
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ga mijn ontstoken oog rust geven... nog wel even luisteren maar zonder laptop.... trusten en bis morgen![]()
![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik ga mijn ontstoken oog rust geven... nog wel even luisteren maar zonder laptop.... trusten en bis morgen![]()
![]()
Mooi hé!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Joesse het volgende:
bijdrage van angela is trouwens echt enorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |