Goede zaak idd, zouden ze op de radio meer moeten doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt me op dat er veel 60 platen worden gedraaid
Ik heb een jaar lang elke ochtend naar die gast geluisterd. Het is heel veel van hetzelfde. Het is absoluut niet mijn humor. Als het dat al is. Eén pluspuntje: Hij heeft wel een goede muzieksmaak.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je even blijven kijken als hij mee gaat zingen met platen, woordgrappen maakt, het publiek opjut
Ik mis wel meer Groningers trouwensquote:
Scheelt kostenquote:
Ik hou niet per se van alle soorten cultquote:
Klopt, het is altijd hetzelfde trucjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang elke ochtend naar die gast geluisterd. Het is heel veel van hetzelfde. Het is absoluut niet mijn humor. Als het dat al is. Eén pluspuntje: Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
Ik ken alleen Bertje vis, Jan M en Sjaak dancona volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mis wel meer Groningers trouwens
Ik kan het me niet veroorloven een vijftiger de huid vol te schelden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef Derek010 het volgende:
Gaat Angela Groothuizen nog iets doen? Volgens mij wordt dit weer zo'n Do-geval...
als de humor je niet aanstaat dan heb je het heel zwaar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang elke ochtend naar die gast geluisterd. Het is heel veel van hetzelfde. Het is absoluut niet mijn humor. Als het dat al is. Eén pluspuntje: Hij heeft wel een goede muzieksmaak.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet veroorloven een vijftiger de huid vol te schelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |