quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
leg die eens uit aubquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
Lolwutquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ik het gedaan heb he? Ik ken jou soort, walgelijk
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
volg er nu niks meer van
what thequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijTopic report is al gedaan
0-100 in 3~4 seconden, hoge top, hangen in de bochten, lekker behendig en kost stukken minder dan een autoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zou je op 2 wielen willen rijden.
In de auto zit je lekker windvrij, droog, een stuk veiliger, je kunt muziek pompen door je speakers, al rijdend drinken en eten.
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:
Ik heb postbus51 een heel boze e-mail verzonden(mischien had ik aids eruit moeten laten)
EN NU HOPEN DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET LEZEN!
Dat dacht ik al, daarom heb ik het beste voor het laatst bewaard, zodat ze eerst een stuk moeten lezen om er dan achter te komen dat het bagger isquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.
En dan zo onder de vangrail door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
0-100 in 3~4 seconden, hoge top, hangen in de bochten
Ja want die liggen echt helemaal vol met motor rijders..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
pluspunt: beter voor de bomen en vangrails
minpunt: een mogelijk gebrek aan orgaandonoren en nog erger, ontslagen op de eerste hulp van ziekenhuizen...
dat dus, groot gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
Nou en! Levens gevaarlijk die krengen
Daar zouden ze ook wat aan moeten doenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maar Met je B rijbewijs mag je rijden wat je maar wil!
Helemaal voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zouden ze ook wat aan moeten doenvind ik
allemaal eerst in een kolere panda rijden (oid.) uit 1992 ofzo
zo is het maar netquote:Op woensdag 23 december 2009 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Geen kreukelzone's enzo behalve hun eigen poten.
je kunt ook te serieus ergens op reagerenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:21 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ja want die liggen echt helemaal vol met motor rijders..
heb jij ze daar nooit op een hoopje op elkaar zien liggen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te serieus ergens op reageren
ik probeer er een gewoonte van te maken om niet dagelijks op de eerste hulp te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ze daar nooit op een hoopje op elkaar zien liggen dan?
geef je ze een vingerquote:Op woensdag 23 december 2009 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer er een gewoonte van te maken om niet dagelijks op de eerste hulp te komen
zulke mailtjes worden gefilterd... (wat terecht is!)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:
Ik heb postbus51 een heel boze e-mail verzonden(mischien had ik aids eruit moeten laten)
EN NU HOPEN DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET LEZEN!
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Weet je wat ze moeten verbieden?
Iedereen die een motor heeft mag geen auto hebben.
Oh..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te serieus ergens op reageren
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Weet je wat ze moeten verbieden?
Iedereen die een motor heeft mag geen auto hebben.
Als jij dan rijdt, dan mag je niet eten en drinken tijdens het rijden, want als je goed opgelet zou hebben bij je autorijlessen, dan weet je dat je altijd met 2 handen aan je stuur de auto hoort te besturen. Je mag alleen even met 1 hand sturen als je moet schakelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In de auto zit je lekker windvrij, droog, een stuk veiliger, je kunt muziek pompen door je speakers, al rijdend drinken en eten.
Geef nu maar gewoon toe dat je het eigenlijk heel gaaf vind maar dat je niet durftquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Graag wetsartikel waarin staat dat je altijd 2 handen aan het stuur moet hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als jij dan rijdt, dan mag je niet eten en drinken tijdens het rijden, want als je goed opgelet zou hebben bij je autorijlessen, dan weet je dat je altijd met 2 handen aan je stuur de auto hoort te besturen. Je mag alleen even met 1 hand sturen als je moet schakelen.
moet bekennen dat ik ook wel eens eet als ik de auto bestuur
Ik zou zeggen. google'se... bovendien, als je een autorijles hebt gehad, dan ken je vast de uitdrukking 10 voor 2 of 10 over 10 nog wel lijkt mij.. dat verzinnen ze vast om jou mee te pesten.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Graag wetsartikel waarin staat dat je altijd 2 handen aan het stuur moet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |