quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
leg die eens uit aubquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
Lolwutquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ik het gedaan heb he? Ik ken jou soort, walgelijk
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
volg er nu niks meer van
what thequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijTopic report is al gedaan
0-100 in 3~4 seconden, hoge top, hangen in de bochten, lekker behendig en kost stukken minder dan een autoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zou je op 2 wielen willen rijden.
In de auto zit je lekker windvrij, droog, een stuk veiliger, je kunt muziek pompen door je speakers, al rijdend drinken en eten.
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:
Ik heb postbus51 een heel boze e-mail verzonden(mischien had ik aids eruit moeten laten)
EN NU HOPEN DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET LEZEN!
Dat dacht ik al, daarom heb ik het beste voor het laatst bewaard, zodat ze eerst een stuk moeten lezen om er dan achter te komen dat het bagger isquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |