quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
leg die eens uit aubquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen op een motor weten niet wat koken is
Lolwutquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ik het gedaan heb he? Ik ken jou soort, walgelijk
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef MrDrako het volgende:
[ afbeelding ]
volg er nu niks meer van
what thequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja ga maar door hoor, stoor je niet aan mijTopic report is al gedaan
0-100 in 3~4 seconden, hoge top, hangen in de bochten, lekker behendig en kost stukken minder dan een autoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom zou je op 2 wielen willen rijden.
In de auto zit je lekker windvrij, droog, een stuk veiliger, je kunt muziek pompen door je speakers, al rijdend drinken en eten.
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:
Ik heb postbus51 een heel boze e-mail verzonden(mischien had ik aids eruit moeten laten)
EN NU HOPEN DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET LEZEN!
Dat dacht ik al, daarom heb ik het beste voor het laatst bewaard, zodat ze eerst een stuk moeten lezen om er dan achter te komen dat het bagger isquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee hoor, daar vegen ze hun vette decadente zitvlees mee af denk ik.
En dan zo onder de vangrail door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
0-100 in 3~4 seconden, hoge top, hangen in de bochten
Ja want die liggen echt helemaal vol met motor rijders..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
pluspunt: beter voor de bomen en vangrails
minpunt: een mogelijk gebrek aan orgaandonoren en nog erger, ontslagen op de eerste hulp van ziekenhuizen...
dat dus, groot gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
Nou en! Levens gevaarlijk die krengen
Daar zouden ze ook wat aan moeten doenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:12 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maar Met je B rijbewijs mag je rijden wat je maar wil!
Helemaal voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zouden ze ook wat aan moeten doenvind ik
allemaal eerst in een kolere panda rijden (oid.) uit 1992 ofzo
zo is het maar netquote:Op woensdag 23 december 2009 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helemaal voor.
Geen kreukelzone's enzo behalve hun eigen poten.
je kunt ook te serieus ergens op reagerenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:21 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ja want die liggen echt helemaal vol met motor rijders..
heb jij ze daar nooit op een hoopje op elkaar zien liggen dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te serieus ergens op reageren
ik probeer er een gewoonte van te maken om niet dagelijks op de eerste hulp te komenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ze daar nooit op een hoopje op elkaar zien liggen dan?
geef je ze een vingerquote:Op woensdag 23 december 2009 08:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik probeer er een gewoonte van te maken om niet dagelijks op de eerste hulp te komen
zulke mailtjes worden gefilterd... (wat terecht is!)quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef Drinky het volgende:
Ik heb postbus51 een heel boze e-mail verzonden(mischien had ik aids eruit moeten laten)
EN NU HOPEN DAT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG HET LEZEN!
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Weet je wat ze moeten verbieden?
Iedereen die een motor heeft mag geen auto hebben.
Oh..quote:Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt ook te serieus ergens op reageren
quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Als jij dan rijdt, dan mag je niet eten en drinken tijdens het rijden, want als je goed opgelet zou hebben bij je autorijlessen, dan weet je dat je altijd met 2 handen aan je stuur de auto hoort te besturen. Je mag alleen even met 1 hand sturen als je moet schakelen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In de auto zit je lekker windvrij, droog, een stuk veiliger, je kunt muziek pompen door je speakers, al rijdend drinken en eten.
Geef nu maar gewoon toe dat je het eigenlijk heel gaaf vind maar dat je niet durftquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Graag wetsartikel waarin staat dat je altijd 2 handen aan het stuur moet hebben.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als jij dan rijdt, dan mag je niet eten en drinken tijdens het rijden, want als je goed opgelet zou hebben bij je autorijlessen, dan weet je dat je altijd met 2 handen aan je stuur de auto hoort te besturen. Je mag alleen even met 1 hand sturen als je moet schakelen.
moet bekennen dat ik ook wel eens eet als ik de auto bestuur
Ik zou zeggen. google'se... bovendien, als je een autorijles hebt gehad, dan ken je vast de uitdrukking 10 voor 2 of 10 over 10 nog wel lijkt mij.. dat verzinnen ze vast om jou mee te pesten.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Graag wetsartikel waarin staat dat je altijd 2 handen aan het stuur moet hebben.
Atrikel 5 is een smerige:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ze kunnen je geen artikel 5 geven als jij netjes rijdt met 1 elleboog uit het raam voor zover ik weet
Ben ik overigens wel benieuwd naar
Dus als jij met een elleboog uit het raam hangt, dan heb je niet de volledige controle over je stuur en als je dan een ongeluk "veroorzaakt" dan ben je dus de pisang. Mijn motorrijles intructeur heeft me er diverse malen op gewezen.quote:Artikel 5
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
die moeten dood idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef wise het volgende:
mooi, minder stoerdoenerij door die kneuzen die anderen in gevaar brengen
Dat artikel 5 een ruim begrip is waar alles onder kan vallen dat is bij iedereen bekend maar de politie kan echt geen bekeuring geven omdat jij maar 1 hand aan het stuur hebt, want misschien kan dit zorgen voor een mogelijk ongeluk.... Zolang jij niet als een gek over de weg aan het slingeren bent hebben ze geen enkele reden om je te pakken op 1 hand aan het stuur.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Atrikel 5 is een smerige:
[..]
Dus als jij met een elleboog uit het raam hangt, dan heb je niet de volledige controle over je stuur en als je dan een ongeluk "veroorzaakt" dan ben je dus de pisang. Mijn motorrijles intructeur heeft me er diverse malen op gewezen.
ik ken mensen die op verlaten landweggetjes achter hun huis wielies waren rijden op hun 50cc'tjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat artikel 5 een ruim begrip is waar alles onder kan vallen dat is bij iedereen bekend maar de politie kan echt geen bekeuring geven omdat jij maar 1 hand aan het stuur hebt, want misschien kan dit zorgen voor een mogelijk ongeluk.... Zolang jij niet als een gek over de weg aan het slingeren bent hebben ze geen enkele reden om je te pakken op 1 hand aan het stuur.
Ik neem niet snel een instructeur in twijfel gezien die toch aardig op de hoogte zijn maar dit geloof ik toch echt niet...
Waarom is er dan geen verbod of beperking op Golf GTI's?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef wise het volgende:
mooi, minder stoerdoenerij door die kneuzen die anderen in gevaar brengen
dat mag van mij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen verbod of beperking op Golf GTI's?
Op hun eigen grond? Yeah right, dan heeft de politie geen zak te vertellenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ken mensen die op verlaten landweggetjes achter hun huis wielies waren rijden op hun 50cc'tjes.
Artikel 5 HOPAKEEEE
Geen eigen grondquote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Op hun eigen grond? Yeah right, dan heeft de politie geen zak te vertellen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
of gewoon niet rijden als een debiel en nog langer genieten van het moois van het levenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan ken jij het gevoel van motorrijden niet.
Gewoon lekker nergens aan denken, alleen jij en je motor verder niks. Een ritje op de motor is voor mij dan ook het ultieme vrijheids gevoel.
Maar idd waarom op 2 wielen rijden als je ook op 1 wiel kan rijden
Het blijven gevaarlijk apparaten dat klopt. Maar dat risico is het allemaal waard en dat zal iedere motorrijder be-amen. Liever overlijden onderuit te gaan met een wheelie @ 160kmph dan doodgaan achter de geraniums![]()
Ik wist niet dat je op de motor met je elleboog uit een raampje kon hangen...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Atrikel 5 is een smerige:
[..]
Dus als jij met een elleboog uit het raam hangt, dan heb je niet de volledige controle over je stuur en als je dan een ongeluk "veroorzaakt" dan ben je dus de pisang. Mijn motorrijles intructeur heeft me er diverse malen op gewezen.
Doe dan meteen een verbod op alle Volkswagens. Zou het wegbeeld een stuk opfleuren. Behalve Kevers, die mogen wel blijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef CasB het volgende:
[..]
Waarom is er dan geen verbod of beperking op Golf GTI's?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op de motor met je elleboog uit een raampje kon hangen...
[..]
Thats just sadquote:Op woensdag 23 december 2009 12:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok, geen raampje aan de zijkant, maar je kan wel naar buiten hangen
wat een lelijk mongolending is het toch ook![]()
Leven en laten leven. De heen geniet van een potje dammen, de ander geniet van skydiven mijn passie is motorrijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
of gewoon niet rijden als een debiel en nog langer genieten van het moois van het leven
Als je een agent treft die een rothumeur heeft en zijn bonnentax nog niet gehaald heeft kunnen ze best kalote dingen met je uithalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:45 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dat artikel 5 een ruim begrip is waar alles onder kan vallen dat is bij iedereen bekend maar de politie kan echt geen bekeuring geven omdat jij maar 1 hand aan het stuur hebt, want misschien kan dit zorgen voor een mogelijk ongeluk.... Zolang jij niet als een gek over de weg aan het slingeren bent hebben ze geen enkele reden om je te pakken op 1 hand aan het stuur.
Ik neem niet snel een instructeur in twijfel gezien die toch aardig op de hoogte zijn maar dit geloof ik toch echt niet...
Als je rijd als een klapjosti wel ja, verder zijn het eerder de automobilisten die denken dat ze alleen op de weg zijn die je platrijden terwijl je er al tig minuten naast hangt. "Ja, ik had je niet gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
Is ook wel iets gevaarlijker dan met 1 hand aan je stuur zitten of niet? Maakt niet uit of het een verlaten weg is of een drukke weg, dat valt onder het kopje gevaarlijk weggedrag, dan moeten ze maar op een afgesloten terrein gaan staan, dan kan de politie je niets maken (tenzij je geen toestemming hebt om op dat terrein te zijn maar oke).quote:Op woensdag 23 december 2009 11:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ken mensen die op verlaten landweggetjes achter hun huis wielies waren rijden op hun 50cc'tjes.
Artikel 5 HOPAKEEEE
Dat je de handen op 10 voor 2 moet houden dat klopt, maar dat hij beweerd dat je een bekeuring kan krijgen wanneer je met 1 hand aan het stuur rijdt dat gaat er bij mij gewoon niet in, ik ga het de eerst volgende keer als ik een politie spreek ook vragen want als dat zo is dan zou je zelf niezen achter het stuur kunnen bekeuren gezien je dan je ogen dicht doetquote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Mickeys het volgende:
daar zijn rijinstructeurs voor en die gaan je niet een fabeltje vertellen over je handen op 10 voor 2 op je stuur te houden. Hij onderbouwt dit ook.
Kansloosquote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Liever overlijden door onderuit te gaan met een wheelie @ 160kmph dan doodgaan achter de geraniums![]()
Ach ik zeg altijd beter opgeveegd worden dan uitgezaagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Liever overlijden door onderuit te gaan met een wheelie @ 160kmph dan doodgaan achter de geraniums![]()
Onderdoor is beter dan er tegenaanquote:Op woensdag 23 december 2009 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan zo onder de vangrail door.
Ze moeten het verbieden dat mensen die een motor hebben geen auto mogen hebben?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef Netsplitter het volgende:
Instructeurs vertellen wel meer spookverhalen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Mickeys het volgende:
. Mijn motorrijles intructeur heeft me er diverse malen op gewezen.
ben jij een van de vele die in eindhoven/flight/parkforum de bocht niet haalde?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Onderdoor is beter dan er tegenaan
En ik heb nog nooit een vangrail gekopt, wel een berm
ja, grind is dodelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 18:29 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ben jij een van de vele die in eindhoven/flight/parkforum de bocht niet haalde?
... terwijl je met 1 hand aan het stuur op een rechte weg juist veel stabieler rijdt. Maar er zijn inderdaad wel situaties dat je 2 handen nodig hebt en dan is eten dus erg lastig. Hoewel je het dan natuurlijk altijd eventjes kunt neerleggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:51 schreef Mickeys het volgende:
Als jij dan rijdt, dan mag je niet eten en drinken tijdens het rijden, want als je goed opgelet zou hebben bij je autorijlessen, dan weet je dat je altijd met 2 handen aan je stuur de auto hoort te besturen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef ASroma het volgende:
http://www.theync.com/search.php?search=bike
hoihoi!
quote:Head Opened up and on Man's Lap (Full View of Biker at End of Video)
quote:A Bloody Mess....Biker Leaves Stream of Brains and Blood on the Road
quote:BRUTAL: Biker gets Face and Head Impaled by his Own Motorcycle Engine
quote:Biker Impaled by his Own Handlebar
quote:Biker faces horrific break in the leg
quote:3 Bikers go Airborne on the Highway....
quote:Father and Son on Bike Ride Trampled by Car hit by a Bus
quote:Girl Biker gets split in half by truck
quote:Blind Imbecile on his Bike Fails to see the HUGE Wall in Front of Him
quote:Biker gets T Boned..Then Run Over by his Buddy
quote:Thaiwaniese Biker Lays Dead with His Eyes Wide Open
quote:Dying Biker Choking and Gurgling on his Blood
quote:No Need to Check for a Pulse....The bikers Gone
quote:Biker in Brazil Split in Two...Leg....Well...in Really Bad Shape
quote:Biker eats concrete wall and making gurgling sound
quote:Biker Crushed by Container Truck (Watch Biker in White Shirt Slo Mo Added Twice)
quote:GRAPHIC: One Half at a Time...Biker Ripped in Half some still Underneath Truck
quote:Guy Trying to Showoff on His Bike Gets Completly Owned!
Die blijf je gewoon houden hoor, alleen komen ze dan 4 jaar later dan nu, en zijn ze 22.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef cvboer het volgende:
Onterechte klacht, wat mij betreft mogen ze de leeftijd voor het autorijbewijs ook wel verhogen naar 22 jaar. Zijn we direct verlost van al die 18/19 jarige petjes figuren in een golf, civic met plastic bodykits en dergelijke.
Er vanuit gaande dat ze dan wat meer hun verstand gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die blijf je gewoon houden hoor, alleen komen ze dan 4 jaar later dan nu, en zijn ze 22.
Dat is toch net zoiets als dat je op een lege weg wel 200 kunt rijden als je het maar veilig houdt?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ze kunnen je geen artikel 5 geven als jij netjes rijdt met 1 elleboog uit het raam voor zover ik weet
Ben ik overigens wel benieuwd naar
En wat wil je hiermee zeggen? Dat mensen in auto's nooit gruwelijke ongelukken krijgen? Moet ik hier ook even wat plaatjes of filmpje van posten?quote:
Verstand komt met ervaring. Zolang ze dus nog geen ervaring hebben met hoe sjonnie het is zullen ze het op die leeftijd waarschijnlijk ook gewoon doenquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ze dan wat meer hun verstand gebruiken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Renesite het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |