abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75966199
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef Dichtpiet. het volgende:

Het gaat over het in gevaar brengen van een kind.

Ik acht de houding van jeugdzorg gevaarlijker: de kans op zelfmoord is inmiddels hoger dan de kans om verkracht te worden door piraten.

Alles wordt maar langs de lat gelegd van de gemiddelde 14 jarige. En op basis van die onnozele maat wordt gezegd dat het niet kan. Leven heeft risico's. De een neemt meer risico's dan de ander. Je hebt ouders die je daarbij begeleiden. Tenzij jouw ouders objectief gezien dat niet willen of kunnen (hetgeen hier niet speelt, er speelt slechts een verschil van inzicht) en dat concreet gevaar met zich brengt (hetgeen hier niet speelt) hoor je je daar niet mee te bemoeien.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75966514
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
De psycholoog heeft vastgesteld dat Laura niet voorligt op leeftijdsgenoten. Alleen dat ze een sterke wil en doorzettingsvermogen heeft, en serieus is voor haar leeftijd. Maar ze heeft geen hogere begaafdheid of emotionele voorsprong op leeftijdsgenoten kunnen vinden.
Dat jij dit als een losse flodder ziet. Het past niet in je straatje lijkt het eerder.
Het is een losse flodder omdat het niet gedekt wordt door andere onderzoeken. Daarom worden er ook dossiers over mensen gemaakt, en al die info bij elkaar kan een beeld geven.
Maar een enkel onderzoekje zegt zoveel niet. Hence losse flodder

Maar eerlijk gezegd vind ik haar wel voor liggen op leeftijdsgenoten. Hoeveel 14 jarigen kunnen er uberhauot zo'n boot aan? Zelf ben ik weinig verder gekomen dan een keer op commando een anker weggooien. Zonder dat daar verder een ankertouw aan vastzat dus dat was plons en weg anker.
Hoeveel 14 jarigen pakken het vliegtuig naar St Maarten? Veel 14 jarigen zijn toch echt heel wat minder zelfredzaam. het is maar waar je op test.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')