Waarom? Omdat ik niet gebatst heb. Like duh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ben je nog maagd? Hoe oud ben je, 19?
Wij wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaatwasser![]()
![]()
![]()
Heel subtiel de vraag omzeilen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet gebatst heb. Like duh.
Volgende keer weer. Het kan niet elke dag feest zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
Acda en de Munnik. Erg goed, maar liever Otis Redding.
Ik omzeil niets.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel subtiel de vraag omzeilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Echt niet? Echt niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgende keer weer. Het kan niet elke dag feest zijn.
In Woudenberg heb ik wel een vaatwasser.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wij wel.
Die ging een keer kapot. Toen ging het water ipv naar het riool naar de vloer.Maar we hadden 'm diezelfde dag nog gerepareerd omdat het zulke goede diensten levert.
Oh.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet als ik alleen thuis ben, en me de pestpleuris verveel.![]()
Woudenbergquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Woudenberg heb ik wel een vaatwasser.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik omzeil niets.Feiten zijn dat.
UhuuuuuuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Dat is toch bij Amersfoort in de buurt? Ik heb wel eens een bus zien rijden met Woudenberg op. Ik maak veel mee.quote:
Ja, lijn 82 (doorn) en 80 (veenendaal)quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is toch bij Amersfoort in de buurt? Ik heb wel eens een bus zien rijden met Woudenberg op. Ik maak veel mee.
Woudenberg is waar Ribhouse Texas isquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat is toch bij Amersfoort in de buurt? Ik heb wel eens een bus zien rijden met Woudenberg op. Ik maak veel mee.
O ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Woudenberg is waar Ribhouse Texas is.
Owja, mijn stoptrein (quote:
Fuig bestaat niet.quote:
BOH DAN HADDEN WE ELKAAR BIJNA GEMEETquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Owja, mijn stoptrein () van Den Bosch (
) naar Nijmegen (
) reed ook nog door Oss.
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk jij echt dat ik tegen je ga praten als ik je ooit tegenkom en herken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef gers het volgende:
[..]
BOH DAN HADDEN WE ELKAAR BIJNA GEMEET
MIJ KAN JE HERKENNEN AAN MIEN HIPPE JAGGEMEESTER MUTS
ik ga wel stiekem achter je staan en dan stiekem aan je kontje ruiken terwijl ik net doe ik mijn veters strikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk jij echt dat ik tegen je ga praten als ik je ooit tegenkom en herken?!
quote:
quote:
Dit is Mozy, stomme idioot.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga wel stiekem achter je staan en dan stiekem aan je kontje ruiken terwijl ik net doe ik mijn veters strik
quote:
Kippendans?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef Broekpaling het volgende:
Shalala lie, shalala la.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het is zó hoog, het kan nog onder een deur met tochtstrip door
maar dan wel minimaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar toch wel aanwezig, volgens jou
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar dan wel minimaal
Ik ga weer eens werken, de groenten.
WAT?quote:
Ja.quote:
Zingende negers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Al die boze opgewonden negers van Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zingende negers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Ik ben zo blij dat ik morgen opgehaald word. Schijt OV, ik verveel me dood zo in deze grote stad.quote:
Hihihiquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik morgen opgehaald word. Schijt OV, ik verveel me dood zo in deze grote stad.En ik ben zielig.
Vergeleken met het gehucht waar mijn ouders wonen is alles een grote stad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]. Ik dacht dat je grote stad zei.
Whehe, ja ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vergeleken met het gehucht waar mijn ouders wonen is alles een grote stad.
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En dan wonen mijn ouders ook nog buiten de bebouwde kom.
En het ligt in de achterhoek.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is.
Ik ben wel fan van kleine dorpjes, vind ik geweldig. Maar de Achterhoek spreekt me niet zo aan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik stiekem wel, het is er namelijk gezellig. En de ons-kent-ons cultuur spreekt mij wel aan.
WTF_!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Lees dit![]()
.
Gevoelens voor jongere jongen.
Waarom niet? In mijn ervaring zijn het aardige mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van kleine dorpjes, vind ik geweldig. Maar de Achterhoek spreekt me niet zo aan.
Dat zal ook best wel, maar die regio trekt me niet. Geef mij maar Noord-Holland.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom niet? In mijn ervaring zijn het aardige mensen.
Harde werker.quote:
Nu pas?quote:
Je moet je taken altijd zoveel mogelijk spreiden over je werktijd. Zo heb je nooit ineens heel veel te doenquote:
Dat kan, ik ken het daar niet zo goed. Ik kom er elk jaar met de trein doorheen, wanneer ik naar Island Samba/Texel ga. Veel meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel, maar die regio trekt me niet. Geef mij maar Noord-Holland.
Je theorie is heel mooi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet je taken altijd zoveel mogelijk spreiden over je werktijd. Zo heb je nooit ineens heel veel te doen
Dat je op ok moet klikkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Installeer deze update om verificatiereferenties in specifieke scenario's te verbeteren. Als u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten
Wat bedoelen ze hier in godsnaam mee?
Als je verificatiereferenties in specifieke scenario's wilt verbeteren moet je die update installeren en dan de pc opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Installeer deze update om verificatiereferenties in specifieke scenario's te verbeteren. Als u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten
Wat bedoelen ze hier in godsnaam mee?
Ik kan daar zo slecht tegen van die mensen die zo snel mogelijk hun taken doen zodat ze daarna nog meer werk kunnen doenquote:
Opschrijft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet je taken altijd zoveel mogelijk spreiden over je werktijd. Zo heb je nooit ineens heel veel te doen
Werkt echt prima, zo kan je in de week voor je tentamen en tijdens je tentamens ook nog een pilsje pakken 's avonds.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Opschrijft*
Misschien is dat beter dan alles waar je een kleine 3 maanden voor krijgt op te schuiven naar de laatste avond.
quote:
Ja, maar ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je verificatiereferenties in specifieke scenario's wilt verbeteren moet je die update installeren en dan de pc opnieuw opstarten.
Nou, ik heb wel altijd de neiging om mijn projecten een week eerder af te hebben, dan kan je tenminste met een gerust hart tentamens leren en niet dat je nog op de laatste dag heel het rapport in elkaar moet zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen van die mensen die zo snel mogelijk hun taken doen zodat ze daarna nog meer werk kunnen doen
Bij mensen die in Rotterdam of waar dan ook in Flevoland geboren zijn kan ik me dat niet voorstellen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel een speciale band met zijn geboortestreek.
Dat zijn dan ook steden, geen streken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij mensen die in Rotterdam of waar dan ook in Flevoland geboren zijn kan ik me dat niet voorstellen.
Ik heb het grootste deel van mijn jeugd in Brabant gewoond. Maar toch heb ik meer een band met Noord-Holland.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel een speciale band met zijn geboortestreek.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij mensen die in Rotterdam of waar dan ook in Flevoland geboren zijn kan ik me dat niet voorstellen.
Ja, ik dacht; door alleen Almere te noemen doe ik de rest van Flevoland te kort.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef ynuhh het volgende:
Ah, klootzak lieverd je hebt het snel aangepast.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn jeugd in Brabant gewoond.
Heel Noord-Holland of alleen Amsterdam? Want met Amsterdam heb ik ook veel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van mijn jeugd in Brabant gewoond. Maar toch heb ik meer een band met Noord-Holland.
Heel Noord-Holland. Behalve Purmerend (quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland of alleen Amsterdam? Want met Amsterdam heb ik ook veel...
Wat kom je haten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Heel Noord-Holland. Behalve Purmerend (!!!! ) en Zaandam (
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) .
Ach wat schattig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net gehuild bij het horen van een nummer.![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net gehuild bij het horen van een nummer.![]()
Ik begrijp waarom Biels niet echt trots is op Purmerend.quote:
Dat ik je wel een keer helemaal kapot zou willen neuken betekent nog niet dat ik verliefd ben op jequote:
Maar dat ben je wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat ik je wel een keer helemaal kapot zou willen neuken betekent nog niet dat ik verliefd ben op je
Bekijk het dan maar met je Lowlands 2010.quote:
Je komt toch wel kreunend in m'n tent te liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bekijk het dan maar met je Lowlands 2010.
Je doet toch niet aan drugs, hé?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo opperbest meer
Je moet een Desert Eagle ook met twee handen beethouden.quote:
Ik had gewild dat ik nooit geboren wasquote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En, hoe is michielos in het echt?
Poppers.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Met oud en nieuw ook maar weer wat verschillende geneesmiddelen tot mij brengen
Met al die bewaking bij de muur ook tegenwoordigquote:
En, wat is de opbrengst?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef S.Seagal het volgende:
Veilig terug uit Duitsland.
Nee. Daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, ik dacht illegaal vuurwerk
Ik heb vandaag de eerste alcoholische dranken voor het oud en nieuw feest in huis gehaald.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Met oud en nieuw ook maar weer wat verschillende geneesmiddelen tot mij brengen
Ik denk dat ik mijn zooi ook maar snel moet halenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste alcoholische dranken voor het oud en nieuw feest in huis gehaald.
Omdat ik hier geen auto heb, moet ik constant kleine beetjes mee naar huis nemen. Vandaag dus 2 fietstassen vol gekocht, het gaat zo'n gaaf feest worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn zooi ook maar snel moet halen
Met hoeveel man?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik hier geen auto heb, moet ik constant kleine beetjes mee naar huis nemen. Vandaag dus 2 fietstassen vol gekocht, het gaat zo'n gaaf feest worden.
Proppen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Staan nu 23 mensen op de lijst. Ik ben benieuwd hoe het allemaal in de woonkamer gaat passen.
Lijkt me echt kut, zoveel mensen in de huiskamerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Staan nu 23 mensen op de lijst. Ik ben benieuwd hoe het allemaal in de woonkamer gaat passen.
indeedquote:
Met wat?quote:
Euh?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
cod fishverveeling
quote:
Lief hequote:
quote:
quote:
iszinloos approves this messagequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
iszinloos approves of this message [ afbeelding ]
of?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
iszinloos approves of this message [ afbeelding ]
Die heeft wel zin in een broekpalingquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die heeft wel zin in een broekpalingDoel je nou op een trio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
spelling naziquote:
Altijd?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarom moet jij daar altijd gelijk aandenken?
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb vandaag een liter Monster op. Volgens mij slaap ik morgen nog niet.
Je noemde me devquote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen bal zonder een bijbal.
Nog een voor je sig, Dev.
Waar, welke post?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moest een beetje giechelen om jou.
Nazi bruid en zo? Ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die reacties van je op de vorige pagina.
Wat is dit?quote:
Ik chill met me homies jeweetzzz tochhhquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moest je een beetje lachen wijfie?
Geil.quote:
Uhuh. Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik chill met me homies jeweetzzz tochhh
quote:A coming-of-age story about a teenage girl in 1960s suburban London, and how her life changes with the arrival of a playboy nearly twice her age
Die moet nog in de bioscoop komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom heel de tijd de film 'An Education' tegen kent iemand die?
[..]
[ afbeelding ]
Neenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Ben ik de enige die niks heeft met Serious Request en 3fm?
Ik zong al mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef Devvie het volgende:
WIE FAMILY GUY KIJKT GAAT RICKROLL'D WORDEN![]()
Vorige jaren wel veel gevolgd, dit jaar nog niks.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Ben ik de enige die niks heeft met Serious Request en 3fm?
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef Maisnon het volgende:
Roger dat is toch die Alien uit American Dad
http://www.101.tv/page/1012009/live/quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vorige jaren wel veel gevolgd, dit jaar nog niks.
Dan klik ik dus ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:59 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.101.tv/page/1012009/live/
maar je mist niks![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Mn, wat vind jij van Steve Harley?!
Onder andere ja, die tekstenquote:
HET IS DE KERSTMAN?!?!!!!!11quote:
Uhm, hij is nogal veelzijdig. Best years of our lives, Sebastian, Mr. Raffles, Irresistablequote:Op woensdag 23 december 2009 02:05 schreef Maisnon het volgende:
Ik ken hem niet echt PK... noem eens iets van hem wat ik moet luisteren om een idee te krijgen
My name is Tristannnquote:Op woensdag 23 december 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik las net Sebastian en daardoor moest ik aan Tristan denken. Maar niet eh qua muziek verder
Vond ik een vet nummer altijd
quote:
Foutief geraaien. Ik ben namelijk aanstaand staatloterij winnaar.quote:
Cockney Rebel's Sebastian isquote:
Hmm, niet echt qua muziek nee. Wel een tof nummer.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik las net Sebastian en daardoor moest ik aan Tristan denken. Maar niet eh qua muziek verder
Vond ik een vet nummer altijd
Die live versie is zwaar briljantquote:
Jij moet ook in mijn Steve Harley & Cockney Rebel topic komen!quote:Op woensdag 23 december 2009 02:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cockney Rebel's Sebastian is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |