Dat klinkt epischquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Kaneel het volgende:
Zaterdagavond was ik lekker met m'n vriendin sneeuwballen aan het gooien tegen ruiten. Ik weet het, kinderachtig maar leuk. Mensen lachte en zwaaide na de schrik van de 'plof'.
Zo niet een tweetal jongens, ze kwamen naar buiten en riepen wat na. We liepen door.
Totdat ze ons met de fiets achterna kwamen en opeens op mij in gingen rammen. M'n vriendin lieten ze met rust maar m'n vriendin heeft ze wel tegen weten te houden een beetje.
De kerel voor wiens huis gebeurde heeft ook ingegrepen. Politie gebeld, en ik mag aangifte komen doen.
Saillant detail is dat die jongens 3 huizen verder bij m'n vriendin wonen. Ik heb adres en achternaam.
Ok: sneeuwbal tegen de ruit is misschien vervelend, maar iemand inelkaar slaan ervoor?
Ik wist niet wat me overkwam en toen hielden ze al op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien moet je eens in de sportschool gaan kijken ?
TS:
[ afbeelding ]
Niet normaal. Maar vandaag de dag klappen ze je voor minder. Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Kaneel het volgende:
Naja, een paar hele goede klappen. Koppijn, misselijk, spierpijn en blauwe plekken.
Het is toch niet normaal om iemand hiervoor inelkaar te slaan??
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe doorgekankerd KLB is .. het enige wat er nog gebeurt is TS bashen.
Dat niet, net zo min als het normaal is om iemands raam te bekogelen. Als klein kind kom je er misschien nog mee weg. Als puber zijnde, of ouder moet je toch wel beter weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Kaneel het volgende:
Naja, een paar hele goede klappen. Koppijn, misselijk, spierpijn en blauwe plekken.
Het is toch niet normaal om iemand hiervoor inelkaar te slaan??
zielig jongens die meisjes slaan,dan ben je echt zieligquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Kaneel het volgende:
Zaterdagavond was ik lekker met m'n vriendin sneeuwballen aan het gooien tegen ruiten. Ik weet het, kinderachtig maar leuk. Mensen lachte en zwaaide na de schrik van de 'plof'.
Zo niet een tweetal jongens, ze kwamen naar buiten en riepen wat na. We liepen door.
Totdat ze ons met de fiets achterna kwamen en opeens op mij in gingen rammen. M'n vriendin lieten ze met rust maar m'n vriendin heeft ze wel tegen weten te houden een beetje.
De kerel voor wiens huis gebeurde heeft ook ingegrepen. Politie gebeld, en ik mag aangifte komen doen.
Saillant detail is dat die jongens 3 huizen verder bij m'n vriendin wonen. Ik heb adres en achternaam.
Ok: sneeuwbal tegen de ruit is misschien vervelend, maar iemand inelkaar slaan ervoor?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe doorgekankerd KLB is .. het enige wat er nog gebeurt is TS bashen.
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef plakkert- het volgende:
En terecht. Paupert.
Internethelden allemaal...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?
Dat is inderdaad behoorlijk overdreven, ik zou toch wel even gaan zeggen dat je het wat mij betreft mag laten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?
Bedankt voor het opkomen. Klaagbaak is inderdaad erg verpauperd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
lekker janken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gooi gewoon geen sneeuwbal op iemands ruit. Niet iedereen heeft dubbel glas, wie weet breekt de ruit wel, is het een ijsbal of schrik je je gewoon te pletter. Daarnaast was het zaterdagavond (wss laat) dus kun je vanuit binnen niet zien wie sneeuwballen gooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aan jouw ondertitel te lezen was jij idd niet voor de klappen gegaanquote:
Belachelijk inderdaad. Ik sla meestal mijn vriendin in elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef -Datdus- het volgende:![]()
Mensen die zich in elkaar laten slaan waar hun vriendin bij is.
Dus ga je zonder overleg over tot fysiek geweld.. goh wat stom van me dat ik daar niet meteen aan dacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gooi gewoon geen sneeuwbal op iemands ruit. Niet iedereen heeft dubbel glas, wie weet breekt de ruit wel, is het een ijsbal of schrik je je gewoon te pletter. Daarnaast was het zaterdagavond (wss laat) dus kun je vanuit binnen niet zien wie sneeuwballen gooit.
Dan waren jullie goed dronken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Bedankt voor het opkomen. Klaagbaak is inderdaad erg verpauperd.
En we zijn 20 en 26.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dus ga je zonder overleg over tot fysiek geweld.. goh wat stom van me dat ik daar niet meteen aan dacht.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je die mensen niet gaan irriteren, alhoewel slaan natuurlijk te pauper voor worden is
In de ribben stompen en in de kont neucken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Ik sla meestal mijn vriendin in elkaar.
Hangt ervan af in welke buurt, ik neem aan dat je in Gouda of Kanaleneiland eerder klappen krijgt dan in Aerdenhout of Schubbekutteveen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je die mensen niet gaan irriteren, alhoewel slaan natuurlijk te pauper voor worden is
Daar zit 'ie dan... gniffelend achter z'n toetsenbordje, om zo'n 'stoute' post....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Heremeteit het volgende:
En terecht, jij verdient niet beter knulletje
Ik had je ook aan gort gemept en vervolgens je vriendin onder dwang bezwangerd!
Tony Montana jongeuuhh.. mensen die dat posten schat ik echt in als mensen die weinig inlevingsvermogen hebben of gewoon keihard trollenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar zit 'ie dan... gniffelend achter z'n toetsenbordje, om zo'n 'stoute' post....
""
Eens, maar overal kan zo'n idioot zitten. Je kan beter gewoon niet dingen doen die andere irritant kunnen vinden. Moet sowieso zeggen dat sneeuwballen tegen ramen gooien mijn totaal niet leuk lijkt en ik er ook niet blij mee zijn als iemand het bij mij doetquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hangt ervan af in welke buurt, ik neem aan dat je in Gouda of Kanaleneiland eerder klappen krijgt dan in Aerdenhout of Schubbekutteveen.
Dus als ik jou perongeluk met de auto zou snijden stap je uit en geef je me klappen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eens, maar overal kan zo'n idioot zitten. Je kan beter gewoon niet dingen doen die andere irritant kunnen vinden. Moet sowieso zeggen dat sneeuwballen tegen ramen gooien mijn totaal niet leuk lijkt en ik er ook niet blij mee zijn als iemand het bij mij doet
Jij gooide ook per ongelijk die sneeuwbal tegen zijn raam? Nogmaals je in elkaar slaan gaat wat ver, maar ik had je ook wel even duidelijk gemaakt dat dit niet grappig is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Dus als ik jou perongeluk met de auto zou snijden stap je uit en geef je me klappen?
Tuurlijk is het leuk, vanmiddag kreeg ik ook van een jochie van een jaar of 10 een sneeuwbal tegen mijn jas, het is dat ik mijn auto aan het uitgraven was, anders had ik er wel een paar teruggegooid.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Eens, maar overal kan zo'n idioot zitten. Je kan beter gewoon niet dingen doen die andere irritant kunnen vinden. Moet sowieso zeggen dat sneeuwballen tegen ramen gooien mijn totaal niet leuk lijkt en ik er ook niet blij mee zijn als iemand het bij mij doet
Nee want ik houd niet van vechten en zal het ook nooit doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Dus als ik jou perongeluk met de auto zou snijden stap je uit en geef je me klappen?
Of als het bij de kassa niet te snel gaat sla je de cassiere in elkaar?
Ja een sneeuwballen gevecht van 2 kanten die beide willen is leuk. Maar mensen die binnen in huis zitten zullen daar minder snel aan mee willen doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tuurlijk is het leuk, vanmiddag kreeg ik ook van een jochie van een jaar of 10 een sneeuwbal tegen mijn jas, het is dat ik mijn auto aan het uitgraven was, anders had ik er wel een paar teruggegooid.
Maar ik ben nu wat ouder en ik hou wel van een dolletje, maar om nu eens lekker wat ijsballen of zo tegen iemand zijn ruit aan te gooien, nou nee, eigenlijk niet.
Dat deed ik als puber wel, nu heb ik geen zin in natte en kouwe klauwen.
En ik ben niet bang uitgevallen, maar als ik dan iemand zie die ervoor zinloos in elkaar wordt gemept, ik zeg je 1 ding: ik zal er echt tussenspringen en ze uit elkaar trekken.
Geintjes oké, maar een vechtpartij erom is puur kinderachtig en alleen voor hersenloze paupers.
Actie is reactie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik had het ook.. we hadden theorie les van sporten.. wij daarna buiten staan met de mensen die een peukje rookten.. staat er aan de overkant een groep marokaantjes naja prima die begonnen dus sneeuwballen te gooien.
Wij teruggooien natuurlijk , mensen hadden peukje op wij lopen weg, beginnen ze te schelden : kankermietjes enzo, wij negeren dat (10 man meeste ruim over 100 kilo en 2 meter nog wat) en ik loop met mn maatje naar de auto, gooien ze opeens een fucking nitraat midden tussen de groep, kijk dat zijn wel geintjes waar ik pisnijdig om kan worden.
Mensen zoeken gewoon naar redenen om te vechten om hun saaie leventjes wat meer spanning te geven, treurigquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Actie is reactie.
Even serieus: het begint met peukie roken, dan worden jullie uitgedaagd, gooien sneeuwballen heen en weer en gaan naar binnen.
Maroks pissig, ze hadden zeker verloren en die gaan gelijk met grof geschut in de weer.
Zo krijg je dus gezeik, als jullie nou een molotov oid naar die bontkraagjes hadden gegooid hadden ze hun broers erbij gehaald en die hebben op hun beurt glocks bij zich?
Doemscenario? Nee hoor, het is bijna trieste werkelijkheid aan het worden.....
Ben ik met je eens, kunnen ze daar niet wekelijks een kooi in een sporthal voor beschikbaar stellen, of een stuk weiland om elkaar helemaal de tyfus in te meppen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Mensen zoeken gewoon naar redenen om te vechten om hun saaie leventjes wat meer spanning te geven, treurig
het erge is nog, dat het waarschijnlijk nog waar is ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar zit 'ie dan... gniffelend achter z'n toetsenbordje, om zo'n 'stoute' post....
""
Eh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef DJ-Kool het volgende:
gewoon fair. kanker op met je sneeuwballen, mongool. gooi die lekker tegen je vriendje.
Hij wil vast zeggen dat je een aanwinst voor het forum bent......quote:
omdat jij het niet met mijn post eens bent, wil dat nog niet zeggen dat jouw mening de waarheid is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij wil vast zeggen dat je een aanwinst voor het forum bent......
Het feit dat je het normaal vindt dat iemand voor een actie als deze in elkaar geslagen wordt, maakt je daarentegen wel een ontzettende kneusquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
omdat jij het niet met mijn post eens bent, wil dat nog niet zeggen dat jouw mening de waarheid is.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het feit dat je het normaal vindt dat iemand voor een actie als deze in elkaar geslagen wordt, maakt je daarentegen wel een ontzettende kneus
Dus je ramt er letterlijk meteen op los.. wauw wat ben jij een goed voorbeeld voor je kinderen, pappa gaat even naar buiten wat mensen pijn doen omdat ze bevroren water tegen zijn dubbel glas aangooien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
TuurlijkAls een volwassene sneeuwballen tegen mn raam gooit ga ik echt niet met hem of haar in gesprek. Als je dat op die leeftijd doet, kun dat soort dingen verwachten. M.a.w. dat moet je gewoon niet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |