Dat klinkt epischquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Kaneel het volgende:
Zaterdagavond was ik lekker met m'n vriendin sneeuwballen aan het gooien tegen ruiten. Ik weet het, kinderachtig maar leuk. Mensen lachte en zwaaide na de schrik van de 'plof'.
Zo niet een tweetal jongens, ze kwamen naar buiten en riepen wat na. We liepen door.
Totdat ze ons met de fiets achterna kwamen en opeens op mij in gingen rammen. M'n vriendin lieten ze met rust maar m'n vriendin heeft ze wel tegen weten te houden een beetje.
De kerel voor wiens huis gebeurde heeft ook ingegrepen. Politie gebeld, en ik mag aangifte komen doen.
Saillant detail is dat die jongens 3 huizen verder bij m'n vriendin wonen. Ik heb adres en achternaam.
Ok: sneeuwbal tegen de ruit is misschien vervelend, maar iemand inelkaar slaan ervoor?
Ik wist niet wat me overkwam en toen hielden ze al op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien moet je eens in de sportschool gaan kijken ?
TS:
[ afbeelding ]
Niet normaal. Maar vandaag de dag klappen ze je voor minder. Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Kaneel het volgende:
Naja, een paar hele goede klappen. Koppijn, misselijk, spierpijn en blauwe plekken.
Het is toch niet normaal om iemand hiervoor inelkaar te slaan??
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe doorgekankerd KLB is .. het enige wat er nog gebeurt is TS bashen.
Dat niet, net zo min als het normaal is om iemands raam te bekogelen. Als klein kind kom je er misschien nog mee weg. Als puber zijnde, of ouder moet je toch wel beter weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Kaneel het volgende:
Naja, een paar hele goede klappen. Koppijn, misselijk, spierpijn en blauwe plekken.
Het is toch niet normaal om iemand hiervoor inelkaar te slaan??
zielig jongens die meisjes slaan,dan ben je echt zieligquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Kaneel het volgende:
Zaterdagavond was ik lekker met m'n vriendin sneeuwballen aan het gooien tegen ruiten. Ik weet het, kinderachtig maar leuk. Mensen lachte en zwaaide na de schrik van de 'plof'.
Zo niet een tweetal jongens, ze kwamen naar buiten en riepen wat na. We liepen door.
Totdat ze ons met de fiets achterna kwamen en opeens op mij in gingen rammen. M'n vriendin lieten ze met rust maar m'n vriendin heeft ze wel tegen weten te houden een beetje.
De kerel voor wiens huis gebeurde heeft ook ingegrepen. Politie gebeld, en ik mag aangifte komen doen.
Saillant detail is dat die jongens 3 huizen verder bij m'n vriendin wonen. Ik heb adres en achternaam.
Ok: sneeuwbal tegen de ruit is misschien vervelend, maar iemand inelkaar slaan ervoor?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dit laat maar weer eens zien hoe doorgekankerd KLB is .. het enige wat er nog gebeurt is TS bashen.
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef plakkert- het volgende:
En terecht. Paupert.
Internethelden allemaal...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?
Dat is inderdaad behoorlijk overdreven, ik zou toch wel even gaan zeggen dat je het wat mij betreft mag laten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom? als ik een sneeuwbal op jouw ruit gooi kom jij naar buiten om te vechten ?
Bedankt voor het opkomen. Klaagbaak is inderdaad erg verpauperd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
lekker janken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gooi gewoon geen sneeuwbal op iemands ruit. Niet iedereen heeft dubbel glas, wie weet breekt de ruit wel, is het een ijsbal of schrik je je gewoon te pletter. Daarnaast was het zaterdagavond (wss laat) dus kun je vanuit binnen niet zien wie sneeuwballen gooit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aan jouw ondertitel te lezen was jij idd niet voor de klappen gegaanquote:
Belachelijk inderdaad. Ik sla meestal mijn vriendin in elkaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef -Datdus- het volgende:![]()
Mensen die zich in elkaar laten slaan waar hun vriendin bij is.
Dus ga je zonder overleg over tot fysiek geweld.. goh wat stom van me dat ik daar niet meteen aan dacht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Gooi gewoon geen sneeuwbal op iemands ruit. Niet iedereen heeft dubbel glas, wie weet breekt de ruit wel, is het een ijsbal of schrik je je gewoon te pletter. Daarnaast was het zaterdagavond (wss laat) dus kun je vanuit binnen niet zien wie sneeuwballen gooit.
Dan waren jullie goed dronken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:45 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Bedankt voor het opkomen. Klaagbaak is inderdaad erg verpauperd.
En we zijn 20 en 26.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dus ga je zonder overleg over tot fysiek geweld.. goh wat stom van me dat ik daar niet meteen aan dacht.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je die mensen niet gaan irriteren, alhoewel slaan natuurlijk te pauper voor worden is
In de ribben stompen en in de kont neucken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Ik sla meestal mijn vriendin in elkaar.
Hangt ervan af in welke buurt, ik neem aan dat je in Gouda of Kanaleneiland eerder klappen krijgt dan in Aerdenhout of Schubbekutteveen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet je die mensen niet gaan irriteren, alhoewel slaan natuurlijk te pauper voor worden is
Daar zit 'ie dan... gniffelend achter z'n toetsenbordje, om zo'n 'stoute' post....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Heremeteit het volgende:
En terecht, jij verdient niet beter knulletje
Ik had je ook aan gort gemept en vervolgens je vriendin onder dwang bezwangerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |