Dat klinkt epischquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Kaneel het volgende:
Zaterdagavond was ik lekker met m'n vriendin sneeuwballen aan het gooien tegen ruiten. Ik weet het, kinderachtig maar leuk. Mensen lachte en zwaaide na de schrik van de 'plof'.
Zo niet een tweetal jongens, ze kwamen naar buiten en riepen wat na. We liepen door.
Totdat ze ons met de fiets achterna kwamen en opeens op mij in gingen rammen. M'n vriendin lieten ze met rust maar m'n vriendin heeft ze wel tegen weten te houden een beetje.
De kerel voor wiens huis gebeurde heeft ook ingegrepen. Politie gebeld, en ik mag aangifte komen doen.
Saillant detail is dat die jongens 3 huizen verder bij m'n vriendin wonen. Ik heb adres en achternaam.
Ok: sneeuwbal tegen de ruit is misschien vervelend, maar iemand inelkaar slaan ervoor?
Ik wist niet wat me overkwam en toen hielden ze al op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien moet je eens in de sportschool gaan kijken ?
TS:
[ afbeelding ]
Niet normaal. Maar vandaag de dag klappen ze je voor minder. Had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef Kaneel het volgende:
Naja, een paar hele goede klappen. Koppijn, misselijk, spierpijn en blauwe plekken.
Het is toch niet normaal om iemand hiervoor inelkaar te slaan??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |