quote:
Ha Redquote:
quote:
Ja prima en met jou?quote:
Gadverdamme!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de kookkunstenaars hier,
als je een verse ananas maar voor de helft nodig heb je hoe kan je dan de rest het beste bewaren (liefst een dag of 2). de andere helft niet schillen, folie erover en in de koelkast?
zo doen wij het wel, gaat primaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de kookkunstenaars hier,
als je een verse ananas maar voor de helft nodig heb je hoe kan je dan de rest het beste bewaren (liefst een dag of 2). de andere helft niet schillen, folie erover en in de koelkast?
Lekker bezig op werkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja prima en met jou?
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen.....
Ach zo erg is het niet hoor. Maar ik wil wel snel weer aan de slag!quote:
Dat gaat je wel portretrecht kosten enzo......quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb de format van AKQ gebruikt voor het [DEF]-subforum, heb het wel netjes vernoemd maar als iemand er allejezus veel moeite mee heeft dan spijt het me alvast
En niet alleen portretrechten... we verwachten allemaal minimaal een kerstpakket en een grote bos bloemenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb de format van AKQ gebruikt voor het [DEF]-subforum, heb het wel netjes vernoemd maar als iemand er allejezus veel moeite mee heeft dan spijt het me alvast
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En niet alleen portretrechten... we verwachten allemaal minimaal een kerstpakket en een grote bos bloemen
Dat zou ik ook zeggen, want niemand die komtquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.
Ja, maar ik geef dan geen hints waar ik hem ga houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rave heeft al gezegd dat hij de AKQ SC kerstborrel zal financieren.
We hebben een IPadres scanner......quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef dan geen hints waar ik hem ga houden
Ja dat is wel een beetje een manco van dierenarts zijn.... je komt nooit onder de mensen.....quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik hem dan toch ga organiseren hou ik hem natuurlijk wel op een openbare plaats, komen jullie ook eens onder de mensen![]()
Daar hebben de hoertjes niet zo'n last vanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat is wel een beetje een manco van dierenarts zijn.... je komt nooit onder de mensen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |