Mwoah, niet mee eens eigenlijk. Naarmate de avond vordert komt het steeds wel los. Ik vond het vannacht ook prima. Overdag is de sfeer nooit zo los als het gaat om actief meedoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Die mensen daar buiten, ze komen zo on-enthousiast over
Den Boschquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
Gaan we volgend jaar gewoon weer naar een gezellige stad?![]()
Ik ga me steeds meer ergeren
Komt, hopelijk, later wel in de Headlines.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een cap van het briefje in het Huis?
Ik weet ook niet meer hoe het 2 jaar geleden was (laatste die ik gezien heb), dus het kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens eigenlijk. Naarmate de avond vordert komt het steeds wel los. Ik vond het vannacht ook prima. Overdag is de sfeer nooit zo los als het gaat om actief meedoen.
Heb je gisteravond de Grote Markt niet zien springen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat roepen we al sinds het begin toch?
Tot nu dan hequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Neroje het volgende:
Roel blijft denk ik de beste slaapgast dit jaar
Dat ie naar z'n vleugel liep om een ander nummer in te zetten iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
OMG dit was zo mooi in het Gelredome.Begon Paultje al aan een ander nummer en toen ging het hele publiek door en viel de hele band weer in.
Nope, ze is nog niet geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tot nu dan he
Heb ik Ilse trouwens gemist of watMoest shoppen vanmiddag
Jaaaaa wohhh. Eerste keer dat ik het nummer hoor trouwens, vond het live toch wat bijzonderder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ie naar z'n vleugel liep om een ander nummer in te zetten idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |