Mwoah, niet mee eens eigenlijk. Naarmate de avond vordert komt het steeds wel los. Ik vond het vannacht ook prima. Overdag is de sfeer nooit zo los als het gaat om actief meedoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Die mensen daar buiten, ze komen zo on-enthousiast over
Den Boschquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
Gaan we volgend jaar gewoon weer naar een gezellige stad?![]()
Ik ga me steeds meer ergeren
Komt, hopelijk, later wel in de Headlines.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een cap van het briefje in het Huis?
Ik weet ook niet meer hoe het 2 jaar geleden was (laatste die ik gezien heb), dus het kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens eigenlijk. Naarmate de avond vordert komt het steeds wel los. Ik vond het vannacht ook prima. Overdag is de sfeer nooit zo los als het gaat om actief meedoen.
Heb je gisteravond de Grote Markt niet zien springen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat roepen we al sinds het begin toch?
Tot nu dan hequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Neroje het volgende:
Roel blijft denk ik de beste slaapgast dit jaar
Dat ie naar z'n vleugel liep om een ander nummer in te zetten iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
OMG dit was zo mooi in het Gelredome.Begon Paultje al aan een ander nummer en toen ging het hele publiek door en viel de hele band weer in.
Nope, ze is nog niet geweestquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tot nu dan he
Heb ik Ilse trouwens gemist of watMoest shoppen vanmiddag
Jaaaaa wohhh. Eerste keer dat ik het nummer hoor trouwens, vond het live toch wat bijzonderder.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ie naar z'n vleugel liep om een ander nummer in te zetten idd
Jij werkt bij een rehab ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef jmac het volgende:
Angela GroothuizenHeb ik een tijdje mee gewerkt. Die vrouw heeft een serieus alcoholprobleem
Wel een lieve vrouw verder! En ERG gezellig!
Je was er vandaag?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yyyyyyyyyyyo![]()
Ramon stond voor mijn neus met zijn typmachine
T was gewoon leuk dat ie daar ff het hele publiek meekreeg, nu is t gewoon een stom nummer eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jaaaaa wohhh. Eerste keer dat ik het nummer hoor trouwens, vond het live toch wat bijzonderder.
Dat is aan de ene kant wel jammer, maar ik vind het voor mij wel tofquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, ze is nog niet geweest.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Het is trouwens heerlijk buiten. Heb er weer 1,5 uur gestaan zonder koude poten te hebben gekregen
. En druk dat het was...damn!
Wanneer komen ze?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:37 schreef -Hans- het volgende:
Over de 1 miljoen !!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb foto's van Timur en Ramon![]()
Ben benieuwd of ze een beetje gelukt zijn
Iemand caps van Hans?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Het is trouwens heerlijk buiten. Heb er weer 1,5 uur gestaan zonder koude poten te hebben gekregen
. En druk dat het was...damn!
Raad eens waar ik zo heen gaquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
OMG dit was zo mooi in het Gelredome.Begon Paultje al aan een ander nummer en toen ging het hele publiek door en viel de hele band weer in.
Ik kende het hele nummer niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
T was gewoon leuk dat ie daar ff het hele publiek meekreeg, nu is t gewoon een stom nummer eigenlijk
Ik stond met 2 vrienden de tekst die wij er altijd op zingen mee te zingen, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kende het hele nummer niet.Maar de tekst was niet heel moeilijk en het was suuupermooi toen. Net als Hey Jude, dat genaananananananaanNANANANANAAAAAAAAA.
O2 Arena. Kerstconcert. Laatste van de tour.quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik stond met 2 vrienden de tekst die wij er altijd op zingen mee te zingen, maar dat terzijde
Gerards hoofd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Noortje, yes !!!!!11
TOPPERS !!!!!!!!!1
[ afbeelding ]
Enkel/Dubbelklik voor een groter formaat
Gaaaf! Dan heb je wel wat lijkt me ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef jmac het volgende:
[..]
O2 Arena. Kerstconcert. Laatste van de tour.
Ben benieuwdHet kost je 140 euro maar dan heb je hopelijk wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |