Ik moest even denken maar inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die username is in dit geval trouwens zeer toepasselijk bedenk ik me net.
Ik heb 'm al aangepastquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat was de tussenstand eigenlijk bekend gemaakt?
* Etcetera wil de OP aanpassen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die username is in dit geval trouwens zeer toepasselijk bedenk ik me net.
Of hij heeft ze allemaal ge-upload en vervolgens zojuist eentje van privé naar openbaar gezet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:22 schreef Horloge het volgende:
Hij heeft dus allemaal filmpjes gemaakt met getallen t/m 1XX van tevoren, en een van die filmpjes heeft hij even snel geüpload net.
Zekerquote:
QFTquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Of die ene is een autist, want die kunnen zulke dingen.
Dat dus, maar dat hadden we toch al vastgesteld. Ik riep die een paar paginas terug al. En het bewijs is ook al geleverd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of hij heeft ze allemaal ge-upload en vervolgens zojuist eentje van privé naar openbaar gezet.
Wat is er mis dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef Piles het volgende:
Gaan we volgend jaar gewoon weer naar een gezellige stad?![]()
Ik ga me steeds meer ergeren
Nee hoor, ik ken iemand die had op 10 september 2001 getekend dat er een vliegtuig tegen het WTC kwam, 1 dag later is het gebeurd.quote:
Ik zou helemaal losgaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Neroje het volgende:
Er is wel één persoon die een beetje beweegt...
wacht maar tot vanavondquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Die mensen daar buiten, ze komen zo on-enthousiast over
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft iemand een cap van dat briefje wat Annemieke liet zien? Even vergelijken met het youtube filmpje
Goed plan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een cap van het briefje in het Huis?
Mwoah, niet mee eens eigenlijk. Naarmate de avond vordert komt het steeds wel los. Ik vond het vannacht ook prima. Overdag is de sfeer nooit zo los als het gaat om actief meedoen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Die mensen daar buiten, ze komen zo on-enthousiast over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |