Vraag het aan Mirre.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
drugs combinaties mogen ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
Mein got, bestaat er toevallig een middel om mensen een dag lang in een coma te laten vertoefen
Administratiefquote:
Zyklon b?quote:
Typmiep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigenquote:
Ze bestaat ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ze echt bestond, kanker wat kunnen sommige mensen zuigen
nu hoeft ze niet per se dood hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zyklon b?
Ownee, dat is wel heel erg definitief.
Niet per se inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
Zon setje met pijlen wat ze voor dieren gebruiken lijkt me eigenlijk ook wel handig, dat je na 3 uur gezeik gewoon zo een ding in iemands rug schietquote:
Zo ongeveer.quote:
Vorige week was ik om 11 uur een keer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bij het bedrijf dat het lekker druk heeft tijdens de kerst.
Het gaat om je moeder?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu hoeft ze niet per se dood hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |