abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2010 @ 15:04:34 #126
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_80084596
oh God or.. madam is getrouwd...
Serieus, ik vind het een camera zoekende dom achterlijk mens.
Ze zoekt alleen maar de camera op, en natuurlijk het geld. Wanneer bij Wesley niks meer te halen valt, zoekt ze wel weer iemand anders op.
Ik heb er één reactie op :
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_80084648
Triest
  Donald Duck held donderdag 8 april 2010 @ 15:12:15 #128
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_80084907
Sneijder snapt van binnen zelf ook wel dat het haar om zijn geld te doen is. Maar dat vindt hij wel prima gezien de seks die het oplevert. Het zal natuurlijk alleen zolang duren tot zij iemand vindt met nog meer geld. Daarom vroeg hij haar ook al zo enorm snel ten huwelijk natuurlijk, hij hoopt daarmee de relatie nog enigszins zeker te kunnen stellen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_80084908
Vanavond zeker 'exclusief'bij Boulevard én Shownieuws?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 8 april 2010 @ 15:15:49 #130
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80085070
Dat denk ik ook dat het nieuws van hun trouwerij vanavond bij Boulevard te horen is.
pi_80085279
Nou, het is nu wachten tot het moment dat mamma Sneijder op de buis komt:

"Alles is weg, de LCD TV, de gastendoekjes, kunstbloemen, schilderijen, dekbedden, servies, wijnglazen, meubels, wc papier, lantaarns, kandelaars, vazen, bestek, glazen, mokken, kaarsen, kussens, DVD's, Blu ray's, CD's, camera, fotocamera, auto, theedoeken, badlakens, tandpasta, zeep, spiegels, DVD speler, stereo"
  donderdag 8 april 2010 @ 15:26:04 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80085457
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Robar het volgende:

"Alles is weg, de LCD TV, de gastendoekjes, kunstbloemen, schilderijen, dekbedden, servies, wijnglazen, meubels, wc papier, lantaarns, kandelaars, vazen, bestek, glazen, mokken, kaarsen, kussens, DVD's, Blu ray's, CD's, camera, fotocamera, auto, theedoeken, badlakens, tandpasta, zeep, spiegels, DVD speler, stereo"
Toen ik dat las moest ik gelijk lachen
pi_80086964
Hè bah, wat ongezellig zo. In Volendam hadden ze dat vast veel gezelliger aangepakt. Hup, zo die octopus in en iedereen zwaait dan met een dode vis boven z'n hoofd. Nee, die weten wel wat feesten is.
Go hard or go home
  donderdag 8 april 2010 @ 16:47:59 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80088897
Leuk, bijna op de dag een jaar na het eerste gerucht..... Wesley Sneijder en Yolanthe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80116468
http://www.telegraaf.nl/p(...)trouwd__.html?p=10,1

Kijk die hand (klauw) van Yo op de foto! Hebbes, denkt ze!!
  woensdag 28 april 2010 @ 19:08:26 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_80814452
Nou mensuh! Inzetten maar!

Wesley wel jaloers, geen mooiboyWesley Sneijder is ontzettend jaloers. Dat heeft zijn vriendin Yolanthe verklapt: "Wes had dat vooral in het begin heel erg. Als ik dan even niet opnam, had ik meteen tien berichtjes: Waar ben je?"

Yolanthe zegt in een interview met het tijdschrift Grazia dat Wesley inmiddels weer enigszins normaal doet. Toch vindt de voetballer het nog altijd niet leuk als zijn meisje alleen op stap gaat: "Omdat hij me dan niet kan beschermen, mocht er iets gebeuren. Het heeft wel iets dat hij zo beschermend is."

Dat klinkt niet erg positief en Yolanthe is ook al niet bijzonder lovend over de looks van Wesley. Alhoewel: "Wesley is geen mooiboy. Wes heeft niet de perfecte haarlok, of weet ik veel, maar ik vind hem enorm sexy."

Ik zeg een half jaartje... dan zien we Wesley's moeder op tv: ja *hik* alles is weg! Alles weg!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin woensdag 28 april 2010 @ 19:32:46 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80815299
Hier kom ik me vast melden!

Team Moeder Sneijder
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_80816105
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef versabommie het volgende:

Yolanthe zegt in een interview met het tijdschrift Grazia dat Wesley inmiddels weer enigszins normaal doet. Toch vindt de voetballer het nog altijd niet leuk als zijn meisje alleen op stap gaat: "Omdat hij me dan niet kan beschermen, mocht er iets gebeuren. Het heeft wel iets dat hij zo beschermend is."
Die kabouter beschermend. Volgens mij kan je die nog met 1 hand tegenhouden
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 29 april 2010 @ 01:18:17 #139
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_80829537
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef versabommie het volgende:
Nou mensuh! Inzetten maar!

Wesley wel jaloers, geen mooiboyWesley Sneijder is ontzettend jaloers. Dat heeft zijn vriendin Yolanthe verklapt: "Wes had dat vooral in het begin heel erg. Als ik dan even niet opnam, had ik meteen tien berichtjes: Waar ben je?"

Dat klinkt niet erg positief en Yolanthe is ook al niet bijzonder lovend over de looks van Wesley. Alhoewel: "Wesley is geen mooiboy. Wes heeft niet de perfecte haarlok, of weet ik veel, maar ik vind hem enorm sexy."

Alsof hier een kind van veertien over haar eerste vriendje praat. Elke keer denk ik: Het ligt aan mij, ze is vast niet écht zo zeldzaam dom als ik haar placht te onthouden. Ik ben vast jaloers op heur haar of haar kont!

En dat klopt, maar na elk interview merk ik dat het één het ander niet uitsluit.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_80830595
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

En dat klopt, maar na elk interview merk ik dat het één het ander niet uitsluit.
Dude
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80830608
"Niet de perfecte lok", wat een lieve manier om verkapt te melden dat het niet een enorm knappe jongen is
En onafhankelijke Yo, met spaans temperament, zal dat jaloezie dingetje ook niet eeuwig trekken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80832193
haha ja ze is voor de wet al getrouwd he, dus nu kan ze allesssssssssss zeggen.......

oh en elke keer denken wij hier thuis dat haar haar wordt opgevuld met haarstukken of extensions.. omdat we niet willen geloven dat ze van haarzelf dat dikke haar heeft
  donderdag 29 april 2010 @ 09:11:53 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80832213
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Robar het volgende:

.
Niet meer actief op Fok!
pi_80832240
Wesley is 2 weken terug erg boos geweest op zijn Yolanthe.
pi_80832511
quote:
Op donderdag 29 april 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Elke keer denk ik: Het ligt aan mij, ze is vast niet écht zo zeldzaam dom als ik haar placht te onthouden. Ik ben vast jaloers op heur haar of haar kont!

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Admin donderdag 29 april 2010 @ 09:26:43 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80832516
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat dahaaaaaaaaaaaaaaan.!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

donderdag 29 april 2010 @ 11:21:00 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80835914
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef yvonne het volgende:

Ze zal toch niet het lef hebben gehad om aan zijn zijden bloemen te komen? Of aan de gastendoekjes van zijn moeder???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 april 2010 @ 11:23:02 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80836000
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu al..omg. Wat is er gebeurt dan
pi_80836041
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vanuit België meerijden met onbekende mannen richting Nederland omdat ze met een kapotte auto stond bij een benzinestation in België. Wesley was daar niet echt over te spreken. Hij was nogal boos op der hoorde ik toen ze in de auto zat. Ze had niet zomaar bij onbekende in de auto mogen stappen.
Ze hebben haar wel netjes thuis afgezet. Als bedankje kregen ze 10 kaarten voor de wedstrijd Inter - Barca + hotelovernachting van Yolanthe. Deze heren hebben toen naast de papa van Wesley op de tribune gezeten.
  Admin donderdag 29 april 2010 @ 11:26:22 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_80836116
Sjezus, is dat mens blond ofzo?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')