quote:Bouchra van Persie dol op schoonmaken
Uitgegeven: 4 mei 2010 10:46
Laatst gewijzigd: 4 mei 2010 12:01
AMSTERDAM – Bouchra van Persie weet dat mensen zich soms afvragen hoe het leven van een voetbalvrouw er nu eigenlijk uitziet, maar daar heeft ze wel een antwoord op: “Ik ben net als andere moeders met mijn kinderen bezig. En schoonmaken, want dat is mijn hobby.”
Bouchra van Persieslideshow
Dit zegt de vrouw van de voetballer van Arsenal en het Nederlands Elftal in het tijdschrift Kinderen.
“Ik kan pas de deur uit als het huis netjes is. Dus kruip ik dagelijks, samen met de hulp, in mijn joggingbroek schrobbend over de vloer.”
Materialistisch
De voetbalvrouw vindt zichzelf dan ook niet materialistisch. “We achten een bepaalde mate van luxe noodzakelijk. Zoals twee huizen; ik kan met twee kinderen toch niet telkens bij mijn moeder logeren als we in Nederland zijn?”
"Een mooie auto zegt me niet zoveel en qua kleding ben ik ook vrij nuchter. Maar vooruit, voor een wedstrijd vind ik het heerlijk om me op te tutten."
Kinderen
De 26-jarige vrouw van stapte al op haar 20e in het huwelijksbootje met de voetballer. Samen kreeg het stel twee kinderen, Shaqueel (3) en Dina Layla (6 maanden). “Ik had niet verwacht dat ik zo jong moeder zou worden. Het was immers de bedoeling na mijn studie eerst een carrière op te bouwen."
"Als ik naar mijn Nederlandse vriendinnen kijk, zie ik hoe mijn leven eruit had gezien als ik niet verliefd was geworden. Op dit moment is Robins carrière echter ons gezamenlijke doel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat kan toch zomaar.
Mijn man heeft zijn naam: A
Ik heb mijn eigen naam: BC
en onze kinderen hebben: AB
Wat is daar zo raar aan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh net als Kutje Schuurman, Thijs Römer heet nu Römer-Schuurman, alsjeblieft zeg
quote:
Cafe Snol was een betere naam geweest, wat een aanstellerige wijvenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef Spablauw het volgende:
Updaatje:
Yolanthes "onopvallende" vrijgezellenfeestje!
Met geld koop je nog geen originaliteit of smaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje, dit had ik toch niet verwacht, dan heb je genoeg geld om iets leuks te doen en dan kom je aan met een tokkiecafe en strippersEen zigeunertje, oh ja
ladderzatquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:12 schreef static het volgende:
Niet mis met Cafe Nol.
Als je al op zijn minst aangeschoten bent.
De leraar heet meneer Platquote:
Wie zijn al die vrouwen? Zijn dát haar vriendinnen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Cafe Snol was een betere naam geweest, wat een aanstellerige wijven
Maar bij haar komt het toch door die Spaanse traditie waarbij alle kinderen ook eerst de achternaam van de vader en daarna van de moeder krijgen? Haar vader heet Cabau en haar moeder Van Kasbergen. In Nederland bestaat dat niet, dus ik vermoed dat op haar paspoort gewoon Yolanthe Cabau staat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van haar dubbele achternaam mag ze alleen Cabau meenemen als ook die van hem aanneemt.
Dus Y. Sneiders Cabau
of Y. Cabau Sneiders
Of. Y. Cabau van Kasbergen
Zoiets staat me bij van toen ik trouwde... niet de volledige achternaam volgens...
Alhoewel. Een collega met dubbele achternaam (jansen pietersen), is getrouwd met klaasen, en heet nu
A. Klaasen Jansen Pietersen
Ja alle 100, van de soapsquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie zijn al die vrouwen? Zijn dát haar vriendinnen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef bluejean het volgende:
Ik dacht eerst dat die moeder van Wesley Rachel Hazes was.
Tja dat doen mensen als ze de loterij winnen, ik miste alleen gaston nogquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Spablauw het volgende:
Wat me zo opviel in het filmpje was hoe ontzettend blij ma Cabau was!! Ze was helemaal in de gloria! Ma Sneijder reageerde toch wat anders.
Jezus wat een goedkoop zooitje bij elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef Spablauw het volgende:
Updaatje:
Yolanthes "onopvallende" vrijgezellenfeestje!
Jaja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |