Yolanthe Snijders, klinkt ineens zo andersquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe gaat ze straks heten, Yolanthe Sijders? Of gaat ze dat van Kasbergen en Cabeau er ook nog achterplakken?
Dat heb ik helemaal niet gedaan maar Static zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb jij Leandra.. Mylene heeft haar TT veranderd in Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd ..Omdat zij mod is kan dat zomaar
Ik gok zo, dat ze alsnog haar meisjesnaam erbij blijft gebruiken, om het sjieker te laten klinken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yolanthe Snijders, klinkt ineens zo anders, zie meteen een meisje die het vlees snijdt bij de slager voor me
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik gok zo, dat ze alsnog haar meisjesnaam erbij blijft gebruiken, om het sjieker te laten klinken.
Sorrie Mylene, ik had het kunnen weten dat hij dat gedaan heeftquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gedaan maar Static zelf.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yolanthe Snijders, klinkt ineens zo anders, zie meteen een meisje die het vlees snijdt bij de slager voor me
En een kindje, welke achternaam krijgt die? Bij de voornaam heeft de schoonfamilie al een flinke vinger in de pap. . .quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik gok zo, dat ze alsnog haar meisjesnaam erbij blijft gebruiken, om het sjieker te laten klinken.
Behalve Nada van Nie heeft zo'n beetje elke voetbalvrouw de naam van de man aangenomen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En een kindje, welke achternaam krijgt die? Bij de voornaam heeft de schoonfamilie al een flinke vinger in de pap. . .
Ik had alleen even beter moeten kijken met waar dat artikel uit de Telegraaf te plaatsen, in jouw topic en niet in de mijne dus. En of het al geplaatst was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie Mylene, ik had het kunnen weten dat hij dat gedaan heeft
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En een kindje, welke achternaam krijgt die? Bij de voornaam heeft de schoonfamilie al een flinke vinger in de pap. . .
Ja is goed hoor Mylenequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik had alleen even beter moeten kijken met waar dat artikel uit de Telegraaf te plaatsen, in jouw topic en niet in de mijne dus. En of het al geplaatst was.
Nou ja, het is toch goed gekomen.
Mylene heeft hier helemaal niets mee te maken. Niet de zwarte piet toespelen dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb jij Leandra.. Mylene heeft haar TT veranderd in Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder getrouwd ..Omdat zij mod is kan dat zomaar
Want? Als je een probleem hebt nodig ik je met alle liefde in FB uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie Mylene, ik had het kunnen weten dat hij dat gedaan heeft
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niks met die dwerg, dus tjaquote:
Van haar dubbele achternaam mag ze alleen Cabau meenemen als ook die van hem aanneemt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe gaat ze straks heten, Yolanthe Sijders? Of gaat ze dat van Kasbergen en Cabeau er ook nog achterplakken?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van haar dubbele achternaam mag ze alleen Cabau meenemen als ook die van hem aanneemt.
Dus Y. Sneiders Cabau
of Y. Cabau Sneiders
Of. Y. Cabau van Kasbergen
quote:
quote:Weetjes & Wetgeving over trouwenJe mag de achternaam van je partner gebruiken als je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap bent aangegaan. Je eigen achternaam houden heeft een praktisch voordeel, je hoeft geen naamswijziging bij allerlei instanties door te geven. Naamsverandering betekent ook dat je minder makkelijk vindbaar wordt voor oude contacten, met name in het bedrijfsleven is dat niet altijd gunstig. Een reden om je naam wel te veranderen in die van je partner, is bijvoorbeeld omdat dit traditie is, of omdat je verbondenheid wil tonen. Ook vinden veel vrouwen het leuk dat zij dan dezelfde naam als hun kinderen gaan dragen.
Samen dezelfde achternaam voortaan?
Voor dagelijks gebruik kan je je achternaam wijzigen naar die van je partner. Officieel verandert je achternaam niet. Bij officiele documenten zal dus nog steeds je oorspronkelijke achternaam worden gebruikt. Je hebt geen toestemming nodig van je partner om zijn of haar achternaam te gebruiken. Het gebruik van elkaars achternaam geldt ook voor partners van hetzelfde geslacht.
Mogelijkheden gebruik achternaam
Voor het gebruik van de achternaam van je partner zijn er drie mogelijkheden:
1. je eigen naam, gevolgd door naam van je partner;
2. eerst de naam van je partner, gevolgd door je eigen naam;
3. de naam van je partner in plaats van je eigen naam.
Jouw keuze voor het gebruik van de achternaam van je partner hoeft niet gelijk te zijn aan de keuze van je partner. Je naamsvoering mag dus afwijken van die van je partner
quote:
Nou dat kan toch zomaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh net als Kutje Schuurman, Thijs Römer heet nu Römer-Schuurman, alsjeblieft zeg
Ja maar een voetbalvrouw neemt de naam van haar man aan. Zie ook Sylvie van der Vaartquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:13 schreef amaranta het volgende:
* amaranta gooit olie op het vuur...een echte vrouw behoudt natuurlijk haar eigen naam
Of hij neemt haar naam maar aan
Ohja, die vrouwtjes hebben sowieso geen identiteitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar een voetbalvrouw neemt de naam van haar man aan. Zie ook Sylvie van der Vaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |